Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

[FM19]

Spoiler

image.png.2270dc56912b5351072f108c7cd0571d.png

Tweede geworden in de poule, maar jammer genoeg niet bij de zes beste om een play-off voor het WK te mogen spelen.

Spoiler

image.png.adea82f5c741d5981f84654743ee275a.png

De zes punten tegen Malta telde niet mee, waardoor er zes punten afgaan bij mij.

Spoiler

image.png.eddfee1230c4a9659f3510b6899b3646.png

Waarschijnlijk in de laatste wedstrijd tegen Wales (thuis) laten liggen. Miste een centrale verdediger door een blessure en twee spelers door schorsingen. Vooral die verdediger werd gemist, want waar we ondertussen een vrij leuke groep aanvallers hebben moeten we het bij de verdedigers doen met spelers die er in het begin al bij zaten...

Hopelijk komt er in het voorjaar eindelijk eens een deftige centrale verdediger in de jeugdinstroom. Anders kijken of ik verdedigende middenvelders of backs om kan trainen, want daar heb ik ook wat keuze in. 

Edited by Sophomore

Naast spelen met Incheon, ben ik ook bondscoach geworden van de Schotse nationale ploeg. Die speelden onder Craig Levein ooit een real life versie van Strikerless. Dat pakte kak uit voor de Tartan Army. Ik heb het idee dat ik dat beter kan doen, met name omdat er best wel talent rondloopt bij die Schotten. Serieus, ga er maar eens scouten. McKenna, Souttar, Mikey Johnston en er lopen er nog meer rond.

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Naast spelen met Incheon, ben ik ook bondscoach geworden van de Schotse nationale ploeg. Die speelden onder Craig Levein ooit een real life versie van Strikerless. Dat pakte kak uit voor de Tartan Army. Ik heb het idee dat ik dat beter kan doen, met name omdat er best wel talent rondloopt bij die Schotten. Serieus, ga er maar eens scouten. McKenna, Souttar, Mikey Johnston en er lopen er nog meer rond.

Guido, nu ik je toch zie posten. Even wat anders. Je had vorig jaar zo'n artikel over de samenstelling van je selectie wat betreft leeftijdsgroepen en je dacht dat dit van belang was. Staat dit artikel nog ergens? Wil het wel even teruglezen namelijk voor mijn eigen savegame waar ik vooral veel talent heb en ik wat meer balans wil gaan aanbrengen.

Hey heren. Ik heb Football Manager 2020 en heb een megapack van DF11 gedownload met bijbehorende skins maar toch pakt hij hem niet. Iemand enig idee hoe ik toch de player faces in mn saves krijg?

2 minuten geleden zei Jespresso:

In welke map heb je het uitgepakt? Skin herladen aangevinkt? @Ruubster

In een aantal aangezien ik niet zo goed wist in welke hij moest. Skin herladen inderdaad aangevinkt!

Ik heb wel pas pack 1 gedownload, moeten ze eerst allemaal gedownload worden voordat er 1 zichtbaar is?

2 minuten geleden zei Ruubster:

In een aantal aangezien ik niet zo goed wist in welke hij moest. Skin herladen inderdaad aangevinkt!

Ik heb wel pas pack 1 gedownload, moeten ze eerst allemaal gedownload worden voordat er 1 zichtbaar is?

Heb je een mapje ''graphics'' en ''faces'' of ''logos'' (weet niet wat voor pack het is) aangemaakt?

Move the extracted contents to your graphics folder:
\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020\graphics\logos\
Create folders "graphics" and "logos" if they don't exist already.

2 minuten geleden zei Jespresso:

Heb je een mapje ''graphics'' en ''faces'' of ''logos'' (weet niet wat voor pack het is) aangemaakt?

Move the extracted contents to your graphics folder:
\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020\graphics\logos\
Create folders "graphics" and "logos" if they don't exist already.

Is een pack voor faces inderdaad en daar staat hij in. Door de ''skin'' van DF11 zie ik nu dit 

fm2020.png

1 minuut geleden zei Ruubster:

Is een pack voor faces inderdaad en daar staat hij in. Door de ''skin'' van DF11 zie ik nu dit 

fm2020.png

Ga het zelf even proberen.

14 minuten geleden zei Jespresso:

@Ruubster Eerste pack bestaat uit zo'n 3500 faces zie ik, lijkt me niet dat Zwinkels daar één van is.. Heeft bijvoorbeeld Messi ook geen foto?

Nee had er een paar gezocht, Phil Jones bijvoorbeeld is wel te zien in die faces en niet in mn save

18 minuten geleden zei Jespresso:

Wat een manier om voor het eerst te verliezen..

42fb65cc196e49814a8e8d691ff6b5e3.png

Ah zo zuur elk jaar hetzelfde :cry:

Was het wel terecht?

19 minuten geleden zei Jespresso:

Wat een manier om voor het eerst te verliezen..

42fb65cc196e49814a8e8d691ff6b5e3.png

Mega zuur!

Even juichen, het is me gelukt. Na wat zoek werk bleek ik een config file te missen. Vaker voorkomend probleem. Alles werkt nu! 

31 minuten geleden zei Ruubster:

Nee had er een paar gezocht, Phil Jones bijvoorbeeld is wel te zien in die faces en niet in mn save

Gebruik je wel een geüpdate skin? Die van de beta werken niet in de full release. Daarin missen een aantal regels code. Ook even cache legen, denk dat daar het probleem ligt mbt de facepack.

Zojuist zei Daniell:

Gebruik je wel een geüpdate skin? Die van de beta werken niet in de full release. Daarin missen een aantal regels code. Ook even cache legen, denk dat daar het probleem ligt mbt de facepack.

Lees hierboven, dat is wat er mis ging haha. Nu bezig met de rest van de skins te downloaden.

1 uur geleden zei Gert:

Guido, nu ik je toch zie posten. Even wat anders. Je had vorig jaar zo'n artikel over de samenstelling van je selectie wat betreft leeftijdsgroepen en je dacht dat dit van belang was. Staat dit artikel nog ergens? Wil het wel even teruglezen namelijk voor mijn eigen savegame waar ik vooral veel talent heb en ik wat meer balans wil gaan aanbrengen.

Natuurlijk is dat artikel er nog.

https://strikerless.com/2016/02/25/squadbuilding-some-dos-and-donts/

Jij bedoelt dat artikel.

1 uur geleden zei Bakkes12:

image.png.bf467bb40871dbfcd28be70d8da31d38.png

Sorry @Jespresso ik was over twee wedstrijden te sterk tegen Zaragoza.

Lekker @Bakkes12.

Eén of twee voorzetjes per wedstrijden zou trouwens wel fijn zijn. Denk dat ze in elk stadion na de wedstrijd de netten eruit kunnen halen. Zijnet wordt helemaal aan flarden gebeukt. 

Lekker hoor, club uit La Liga uitgeschakeld in de Copa. Zij waren nauwelijks gevaarlijk, slechts afstandsschoten. Wij hadden het veel beter moeten uitspelen, maar als je backs of buitenste mensen weigeren om voorzetten te geven, wordt het lastig.

0486b97aecd5f6c4b96d297fafbde4c9.png

Edited by Jespresso

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...