Jespresso 698 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 1 minuut geleden zei Ruubster: Is een pack voor faces inderdaad en daar staat hij in. Door de ''skin'' van DF11 zie ik nu dit Ga het zelf even proberen. Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 698 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 @Ruubster Eerste pack bestaat uit zo'n 3500 faces zie ik, lijkt me niet dat Zwinkels daar één van is.. Heeft bijvoorbeeld Messi ook geen foto? Quote Link to post Share on other sites
Ruubster 33 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 14 minuten geleden zei Jespresso: @Ruubster Eerste pack bestaat uit zo'n 3500 faces zie ik, lijkt me niet dat Zwinkels daar één van is.. Heeft bijvoorbeeld Messi ook geen foto? Nee had er een paar gezocht, Phil Jones bijvoorbeeld is wel te zien in die faces en niet in mn save Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 698 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 Wat een manier om voor het eerst te verliezen.. Quote Link to post Share on other sites
rink_hsv 25 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 18 minuten geleden zei Jespresso: Wat een manier om voor het eerst te verliezen.. Ah zo zuur elk jaar hetzelfde Was het wel terecht? Quote Link to post Share on other sites
Ruubster 33 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 19 minuten geleden zei Jespresso: Wat een manier om voor het eerst te verliezen.. Mega zuur! Even juichen, het is me gelukt. Na wat zoek werk bleek ik een config file te missen. Vaker voorkomend probleem. Alles werkt nu! Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 31 minuten geleden zei Ruubster: Nee had er een paar gezocht, Phil Jones bijvoorbeeld is wel te zien in die faces en niet in mn save Gebruik je wel een geüpdate skin? Die van de beta werken niet in de full release. Daarin missen een aantal regels code. Ook even cache legen, denk dat daar het probleem ligt mbt de facepack. Quote Link to post Share on other sites
Ruubster 33 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 Zojuist zei Daniell: Gebruik je wel een geüpdate skin? Die van de beta werken niet in de full release. Daarin missen een aantal regels code. Ook even cache legen, denk dat daar het probleem ligt mbt de facepack. Lees hierboven, dat is wat er mis ging haha. Nu bezig met de rest van de skins te downloaden. Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 698 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 @rink_hsv @Ruubster Nee was zelfs met 10 man beter. Een domme overtreding en een rebound via lat en keeper gingen er uiteindelijk in.. Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 803 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 1 uur geleden zei Gert: Guido, nu ik je toch zie posten. Even wat anders. Je had vorig jaar zo'n artikel over de samenstelling van je selectie wat betreft leeftijdsgroepen en je dacht dat dit van belang was. Staat dit artikel nog ergens? Wil het wel even teruglezen namelijk voor mijn eigen savegame waar ik vooral veel talent heb en ik wat meer balans wil gaan aanbrengen. Natuurlijk is dat artikel er nog. https://strikerless.com/2016/02/25/squadbuilding-some-dos-and-donts/ Jij bedoelt dat artikel. 1 uur geleden zei Bakkes12: Sorry @Jespresso ik was over twee wedstrijden te sterk tegen Zaragoza. Lekker @Bakkes12. Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 698 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 Eén of twee voorzetjes per wedstrijden zou trouwens wel fijn zijn. Denk dat ze in elk stadion na de wedstrijd de netten eruit kunnen halen. Zijnet wordt helemaal aan flarden gebeukt. Quote Link to post Share on other sites
NicoHaak 772 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Natuurlijk is dat artikel er nog. https://strikerless.com/2016/02/25/squadbuilding-some-dos-and-donts/ Jij bedoelt dat artikel. Lekker @Bakkes12. Yes, die bedoel ik. Top, tnx. Quote Link to post Share on other sites
Ruubster 33 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 Openda goede spits voor Feyenoord? Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 698 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 (edited) Lekker hoor, club uit La Liga uitgeschakeld in de Copa. Zij waren nauwelijks gevaarlijk, slechts afstandsschoten. Wij hadden het veel beter moeten uitspelen, maar als je backs of buitenste mensen weigeren om voorzetten te geven, wordt het lastig. Edited November 21, 2019 by Jespresso Quote Link to post Share on other sites
Ruubster 33 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 11 minuten geleden zei Jespresso: Lekker hoor, club uit La Liga uitgeschakeld in de Copa. Zij waren nauwelijks gevaarlijk, slechts afstandsschoten. Wij hadden het veel beter moeten uitspelen, maar als je backs of buitenste mensen weigeren om voorzetten te geven, wordt het lastig. Heb daar ook last van.. Als ze hem voortrekken voor de goal loopt iemand anders hem zo binnen maar ze besluiten hem altijd kansloos eerste paal te rammen Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 803 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 1 uur geleden zei Jespresso: Eén of twee voorzetjes per wedstrijden zou trouwens wel fijn zijn. Denk dat ze in elk stadion na de wedstrijd de netten eruit kunnen halen. Zijnet wordt helemaal aan flarden gebeukt. Echt he? Drie man vrij in de zestien en dan nog bijna vanaf de achterlijn op doel raggen. Quote Link to post Share on other sites
glennix 518 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 Als ik nu in mijn game in 2024 de Kroatische competitie nog toevoeg, krijg ik dan spelers zoals Antonio Marin in het spel? Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 803 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 https://i.gyazo.com/664adb62a18c944b658ae9524cbaf926.mp4 Een prachtig staaltje afronden Quote Link to post Share on other sites
Jespresso 698 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Echt he? Drie man vrij in de zestien en dan nog bijna vanaf de achterlijn op doel raggen. Verschrikkelijk man, vooral omdat onze aanvallen veelal aan de zijkanten aankomen.. Prima gespeeld tegen Atleti. Met wat versterkingen kunnen we prima meedraaien in de Liga volgend jaar. Quote Link to post Share on other sites
Nom de Guerre 803 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 Dapper gevochten. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,113 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 10 minuten geleden zei glennix: Als ik nu in mijn game in 2024 de Kroatische competitie nog toevoeg, krijg ik dan spelers zoals Antonio Marin in het spel? Ik denk het niet, maar je kan het proberen. Quote Link to post Share on other sites
glennix 518 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 6 minuten geleden zei delichris: Ik denk het niet, maar je kan het proberen. Jammer, maar ik ga het inderdaad proberen. Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 333 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 Deze jongen is echt een grote tip voor iedereen die subtop Eredivisie o.i.d. speelt. Wat een stats voor zo weinig geld. Hij speelt bij UD Melilla in Spanje op het derde niveau. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,113 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 4 minuten geleden zei Urbeto: Deze jongen is echt een grote tip voor iedereen die subtop Eredivisie o.i.d. speelt. Wat een stats voor zo weinig geld. Hij speelt bij UD Melilla in Spanje op het derde niveau. Thanks. Ik zocht met Hannover nog een goede spits. Hij kost mij waarschijnlijk 1,5 miljoen. Quote Link to post Share on other sites
Steels 79 Gepost November 21, 2019 Share Gepost November 21, 2019 (edited) Nou, ik kon de verleiding niet weerstaan om met mijn RSC Anderlecht te beginnen, lekker veel talenten en verder een serieuze puinhoop qua spelers en staff! In de pre-game editor wel wat liggen kloten zodat Kompany niet langer mijn waardeloze speler/assistant-manager/scout is, maar speler/directeur nu. Verder gezorgd dat club-boegbeelden als Franky Vercauteren, Jean Kindermans en Pär Zetterberg goeie stats hebben om hun functie uit te oefenen binnen de club Eens zien hoever ik ze kan brengen! EDIT: Changed my mind..again! Edited November 21, 2019 by Steels Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts