Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Posted Images

31 minuten geleden zei Ruubster:

Nee had er een paar gezocht, Phil Jones bijvoorbeeld is wel te zien in die faces en niet in mn save

Gebruik je wel een geüpdate skin? Die van de beta werken niet in de full release. Daarin missen een aantal regels code. Ook even cache legen, denk dat daar het probleem ligt mbt de facepack.

Zojuist zei Daniell:

Gebruik je wel een geüpdate skin? Die van de beta werken niet in de full release. Daarin missen een aantal regels code. Ook even cache legen, denk dat daar het probleem ligt mbt de facepack.

Lees hierboven, dat is wat er mis ging haha. Nu bezig met de rest van de skins te downloaden.

1 uur geleden zei Gert:

Guido, nu ik je toch zie posten. Even wat anders. Je had vorig jaar zo'n artikel over de samenstelling van je selectie wat betreft leeftijdsgroepen en je dacht dat dit van belang was. Staat dit artikel nog ergens? Wil het wel even teruglezen namelijk voor mijn eigen savegame waar ik vooral veel talent heb en ik wat meer balans wil gaan aanbrengen.

Natuurlijk is dat artikel er nog.

https://strikerless.com/2016/02/25/squadbuilding-some-dos-and-donts/

Jij bedoelt dat artikel.

1 uur geleden zei Bakkes12:

image.png.bf467bb40871dbfcd28be70d8da31d38.png

Sorry @Jespresso ik was over twee wedstrijden te sterk tegen Zaragoza.

Lekker @Bakkes12.

Lekker hoor, club uit La Liga uitgeschakeld in de Copa. Zij waren nauwelijks gevaarlijk, slechts afstandsschoten. Wij hadden het veel beter moeten uitspelen, maar als je backs of buitenste mensen weigeren om voorzetten te geven, wordt het lastig.

0486b97aecd5f6c4b96d297fafbde4c9.png

Edited by Jespresso
11 minuten geleden zei Jespresso:

Lekker hoor, club uit La Liga uitgeschakeld in de Copa. Zij waren nauwelijks gevaarlijk, slechts afstandsschoten. Wij hadden het veel beter moeten uitspelen, maar als je backs of buitenste mensen weigeren om voorzetten te geven, wordt het lastig.

Heb daar ook last van.. Als ze hem voortrekken voor de goal loopt iemand anders hem zo binnen maar ze besluiten hem altijd kansloos eerste paal te rammen

1 uur geleden zei Jespresso:

Eén of twee voorzetjes per wedstrijden zou trouwens wel fijn zijn. Denk dat ze in elk stadion na de wedstrijd de netten eruit kunnen halen. Zijnet wordt helemaal aan flarden gebeukt. 

Echt he? Drie man vrij in de zestien en dan nog bijna vanaf de achterlijn op doel raggen.

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Echt he? Drie man vrij in de zestien en dan nog bijna vanaf de achterlijn op doel raggen.

Verschrikkelijk man, vooral omdat onze aanvallen veelal aan de zijkanten aankomen..

e4609421cd68c6bee5e65ab384a9bce6.png

Prima gespeeld tegen Atleti. Met wat versterkingen kunnen we prima meedraaien in de Liga volgend jaar.

4 minuten geleden zei Urbeto:

81bi9t1ds.png

Deze jongen is echt een grote tip voor iedereen die subtop Eredivisie o.i.d. speelt. Wat een stats voor zo weinig geld. Hij speelt bij UD Melilla in Spanje op het derde niveau. 

Thanks. Ik zocht met Hannover nog een goede spits. Hij kost mij waarschijnlijk 1,5 miljoen.

Nou, ik kon de verleiding niet weerstaan om met mijn RSC Anderlecht te beginnen, lekker veel talenten en verder een serieuze puinhoop qua spelers en staff! In de pre-game editor wel wat liggen kloten zodat Kompany niet langer mijn waardeloze speler/assistant-manager/scout is, maar speler/directeur nu. Verder gezorgd dat club-boegbeelden als Franky Vercauteren, Jean Kindermans en Pär Zetterberg goeie stats hebben om hun functie uit te oefenen binnen de club :classic_smile: Eens zien hoever ik ze kan brengen!

EDIT: Changed my mind..again! :classic_biggrin:

Edited by Steels