Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

17 minuten geleden zei delichris:

Werkt helaas niet op mijn laptop. Hopelijk komt er nog een update van.

V1.1.1. zou moeten werken bij full release, wat werkt precies niet?

1 minuut geleden zei delichris:

Ik heb 1366x758 en het moet een hogere hebben. Iets van 1920x1080. @Daniell

Bij instellingen uitzoomen naar 85%. Heb ik ook, werkt prima! ;)

2 minuten geleden zei Daniell:

Bij instellingen uitzoomen naar 85%. Heb ik ook, werkt prima! ;)

Top dit werkt. Ik ben weer blij.

Zo mijn FM2020 is klaar voor zijn eerste game, maar nu begint pas echt de struggle voor welke club ik moet kiezen. Zodadelijk werken met de nacht dus heb nog heel wat tijd om dit uit te vogelen..

39 minuten geleden zei Daniell:

Het is mogelijk dat dit aan dezelfde bug te wijten is omdat scheidsrechters ook last hebben van die attributen bug ;) 

Dus dit is alleen op te lossen door een nieuwe game te starten of ben ik fout? :classic_mellow:

3 minuten geleden zei glennix:

Dus dit is alleen op te lossen door een nieuwe game te starten of ben ik fout? :classic_mellow:

Op dit moment wel. SI is bezig om te onderzoeken of ze de hotfix savedgame compatibel kunnen maken, ikzelf betwijfel dit echter. De attributen worden bij het aanmaken van je savedgame verdeeld dus ik weet niet of ze ieders spel zomaar kunnen aanpassen en of dit zonder crashes zal gaan. Ik ben natuurlijk geen kenner dus ik zou de reactie van SI even afwachten. 

23 minuten geleden zei Daniell:

Hier kunnen we volgend seizoen wel wat mee :<

RYINPAN.png

Dat is voor Noorse begrippen een uitstekend transferbudget hoor :classic_biggrin:

2 uur geleden zei delichris:

Er zijn nog weinig mooie skins helaas. Kan je ook skins van FM19 wederom gebruiken?

ik speel normaal een dark skin met instant result optie(voor overbodige matchen of pre season) maar dit jaar ben ik voor de TCS skin gegaan, echt mooi qua spelers en club overview scherm.

27 minuten geleden zei Mordurette:

Dat is voor Noorse begrippen een uitstekend transferbudget hoor :classic_biggrin:

Ik kan hiermee zo'n beetje alle grootste talenten uit Noorwegen wegsnoepen. Het is echter een afweging omdat ik er nu bijna drie seizoenen heb opzitten. Ik ben nu één van de grootste clubs uit Noorwegen en maak de meeste kans om het goed in Europa te doen.

Ga ik puur op mezelf en neem ik die talenten met me mee, of laat ik ze zitten om de afstand met andere clubs niet te groot te maken? Hierbij moeten we wel denken aan mijn tien-jaren-regel. Dus over zeven seizoenen moet ik naar een andere club. Ga ik dan Tromso zo sterk mogelijk achterlaten om zelf met een andere club de aansluiting te zoeken of houdt ik de competitie zo competitief mogelijk?

9 minuten geleden zei Daniell:

Ik kan hiermee zo'n beetje alle grootste talenten uit Noorwegen wegsnoepen. Het is echter een afweging omdat ik er nu bijna drie seizoenen heb opzitten. Ik ben nu één van de grootste clubs uit Noorwegen en maak de meeste kans om het goed in Europa te doen.

Ga ik puur op mezelf en neem ik die talenten met me mee, of laat ik ze zitten om de afstand met andere clubs niet te groot te maken? Hierbij moeten we wel denken aan mijn tien-jaren-regel. Dus over zeven seizoenen moet ik naar een andere club. Ga ik dan Tromso zo sterk mogelijk achterlaten om zelf met een andere club de aansluiting te zoeken of houdt ik de competitie zo competitief mogelijk?

Ja, lastige keuze. Heb je die talenten echt nodig? Zo nee, zou ik ze lekker bij hun clubs laten of voor (te) veel geld kopen, zodat die clubs zich weer kunnen versterken.

Wel opletten als jij ze niet koopt dat ze dan niet naar het buitenland vertrekken.. Dan heb je er helemaal nix aan.. 

Zo gelijk in de World League begonnen met
Barca. Kijken hoe het gaat verlopen

Sent from my iPhone using Tapatalk

37 minuten geleden zei Steels:

Wel opletten als jij ze niet koopt dat ze dan niet naar het buitenland vertrekken.. Dan heb je er helemaal nix aan.. 

Dit dus, als ik ze aantrek kan ik ze natuurlijk wel aan competitiegenoten verhuren/verkopen. Er zijn er al aardig wat naar het buitenland vertrokken omdat ik toen het geld nog niet had. 

Ik heb er zelf ook één moeten laten gaan naar Porto omdat hij niet wilde verlengen.

Aan de andere kant wil ik ook niet mijn volgende potentiële club te veel verzwakken zodat ik na tien jaar elke keer helemaal overnieuw moet beginnen. Keuzes.

Edited by Daniell

Op 7-11-2019 om 09:31 zei E2E:

Ja 1x Europa League halen en ik ben uit de brand. Maarja, speelde vorig seizoen tegen een ploeg uit Zweden, dat was gewoon niet te doen. Stroom nu in in de 2e voorronde CL. Zou mooi zijn om EL te halen, maar reken er niet op man. 

Gisteren in de 2e Kampioenen voorronde CL gewonnen van de kampioen van Oostenrijk, Sturm Graz. Wel lekker dat ik die competitie niet geselecteerd heb, zijn daardoor merendeels grijze spelers. Nu in de volgende ronde tegen FC Pyunik Yerevan, die zijn als ik naar hun selectie kijk nog slechter dus mag geen probleem zijn. Als ik die win kom ik in de 4e voorronde CL en als je die verliest zit je in de groepsfase Europa League. Zou dan de eerste IJslandse club zijn die ooit een hoofdtoernooi haalt in Europa, als ik het goed gezien heb. Belangrijke potjes dus, ga die vanavond even spelen. 

Heb in de beker en competitie louter met het B-elftal gespeeld om deze CL-wedstrijden heen, gewoon bijna iedereen op 100% fitheid aan de aftrap gekregen op die manier. En in die drie wedstrijden wel drie keer gewonnen. Dus alles bij elkaar loopt het lekker. 

Heb nu al een aantal keer gehad dat mijn verdedigers gewoon blind naar voren rennen terwijl er een speler met de bal door het midden loopt. Is dat bekend? Komt dat door buitenspelval? Ze lopen gewoon recht voorbij de tegenstander :-D

49 minuten geleden zei Jespresso:

Heb nu al een aantal keer gehad dat mijn verdedigers gewoon blind naar voren rennen terwijl er een speler met de bal door het midden loopt. Is dat bekend? Komt dat door buitenspelval? Ze lopen gewoon recht voorbij de tegenstander :-D

Heb je daar beelden van?

16 minuten geleden zei Daniell:

Heb je daar beelden van?

Nee, zal kijken of ik dat kan regelen.

Nog een dingetje; heb de name fix gedaan, maar Duitslands heeft nog steeds geen trainer en spelers. Is de fix hiervoor veranderd?

37 minuten geleden zei Jespresso:

Nee, zal kijken of ik dat kan regelen.

Nog een dingetje; heb de name fix gedaan, maar Duitslands heeft nog steeds geen trainer en spelers. Is de fix hiervoor veranderd?

Daarvoor moet je een paar bestanden verwijderen ;) 

Spoiler

-------------- How to enable the German National Team by Default ---------

1. Locate; Programfiles > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: fake.lnc

-------------- How To Remove Fake National Teams of Japan, China & South Korea -----------------

1. Locate; Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: nleague.lnc

------------- How To Remove Brazilian Clubs’ Three Letter Abbreviation --------------------------

1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > dbc > permanent
    2. delete the files: brazil_kits.dbc, forbidden names.dbc and Licensing2.dbc   

------------- How to Remove Fake Names of Dutch Managers ---------------------------------------
    1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > edt > permanent
    2. delete the file: fake.edt

10 minuten geleden zei Daniell:

Daarvoor moet je een paar bestanden verwijderen ;) 

Inhoud verbergen

-------------- How to enable the German National Team by Default ---------

1. Locate; Programfiles > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: fake.lnc

-------------- How To Remove Fake National Teams of Japan, China & South Korea -----------------

1. Locate; Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: nleague.lnc

------------- How To Remove Brazilian Clubs’ Three Letter Abbreviation --------------------------

1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > dbc > permanent
    2. delete the files: brazil_kits.dbc, forbidden names.dbc and Licensing2.dbc   

------------- How to Remove Fake Names of Dutch Managers ---------------------------------------
    1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > edt > permanent
    2. delete the file: fake.edt

Denk dat het wel is gelukt, staat wel een coach en captains bij, zal bij de volgende interlandperiode wel goed zijn dan.

Thnx.

Na een drukke nachtshift, geen tijd gehad om na te denken over mijn clubkeuze..dus zal het vandaag eens bekijken.

Ik denk hier alle teams die me trekken even op te lijsten met plus en minpunten en dan kom ik er allicht vanzelf wel uit. Werkloos starten is ook een oplossing en dan wachten tot één van die optie's mij een job aanbied..

Ik heb nog niet veel gespeeld maar qua look and feel is het eigenlijk precies hetzelfde als de voorgaande twee jaar, maar dan een tikkeltje beter. Waar ik mij vooral aan stoor is de skin die ze al 2/3 jaar lang gebruiken. Overal scroll tabs, tekst die niet goed doorloopt, tactiek scherm ziet er niet uit. Het lettertype en dat paars gedoe. Ik snap dat niet man, wie bedenkt dat. Moet je is die van FM 12 kijken, iedereen vind dit toch mooier dan wat ze nu hebben staan:

8b81f5b6ff1523b59e57327f9356d283.jpg

Hopelijk komt daar in de toekomst nog verandering in. Misschien zullen ze wel denken 'ja maar iedereen gebruikt toch skins van anderen, dus die van ons bijzaak'. Ze vergeten dan alleen dat de huidige beschikbaar skins eruit zien alsof mijn neefje van 8 is bezig geweest. Vroeger was dat ook veel mooier joh. 

Om nog te zwijgen van gebruiksvriendelijkheid..Je moet eens trachten te achterhalen hoe goed een speler is met zijn linker- en rechterbeen in de default skin.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...