Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

[quote name='Jornski']Mooie selectie, maar zoals je zelf al zegt weinig Britten. Nu weet ik niet of je een soft brexit hebt of niet... [/QUOTE] Heb geen hinder ondervonden van de Brexit. De selectie verengelsen staat wel op het programma maar ik vind het zonde om te investeren in oude rotten zoals bijvoorbeeld Fabian Delph of James Milner. En veel spelers kunnen het niveau niet aan, Walcott bijvoorbeeld. Door middel van de jeugd wil ik hier verandering inbrengen. @bobjuh Opmerkelijk, nooit tegen hem gespeeld?

[quote name='Twan1810'] Heb geen hinder ondervonden van de Brexit. De selectie verengelsen staat wel op het programma maar ik vind het zonde om te investeren in oude rotten zoals bijvoorbeeld Fabian Delph of James Milner. En veel spelers kunnen het niveau niet aan, Walcott bijvoorbeeld. Door middel van de jeugd wil ik hier verandering inbrengen. @bobjuh Opmerkelijk, nooit tegen hem gespeeld? [/QUOTE] Zolang de betaalbare Engelsen het niveau niet aankunnen zou ik ze ook niet halen. Wellicht lopen er leuke regens rond op een lager niveau en zijn die een stuk goedkoper op te halen.

[quote name='Twan1810'] @bobjuh Opmerkelijk, nooit tegen hem gespeeld? [/QUOTE] Nooit tegen hem gespeeld, geen transfers van of naar zijn club helemaal niets en toch haat hij me al 8 jaar

Nooit tegen hem gespeeld, geen transfers van of naar zijn club helemaal niets en toch haat hij me al 8 jaar

Heb je een favoriete club ingesteld en zijn favoriete club is de rivaal toevallig?

[quote name='Jornski'] Heb je een favoriete club ingesteld en zijn favoriete club is de rivaal toevallig?[/QUOTE] Nope, dat is het niet [quote name='Superboeren']@bobjuh Moet wel iets zijn, anders zal Tedje je nooit haten :D[/QUOTE] Niet dat ik me het kan herinneren maar het enigste wat ik me kan bedenken is dat ze ooit een bod op een speler van mij hebben gedaan en ik nee heb gezegd. Maar om daarvoor 8 jaar rancuneus te blijven is ook wel apart

Heb even gespiekt met de editor maar valt nog mee met zijn haat jegens mij, er zijn mensen die hij meer haat vooral de bondscoach van Burkino Faso :cab:

aHmogl.png

Goed nieuws jongens. We hebben een nieuwe computer waardoor de kans bestaat dat ik FM18 kan kopen en het zonder moeite kan draaien. FM17 zal sowieso veel sneller draaien dus dat is zeker een goed begin.

Houdt wel in dat ik geen editor data heb voor een poosje. Ik houd de computer liever even schoon. De Nederlandse Voetbalfreak gaat wel gewoon ondertussen door op mijn laptop, geen zorgen.

Goed nieuws jongens. We hebben een nieuwe computer waardoor de kans bestaat dat ik FM18 kan kopen en het zonder moeite kan draaien. FM17 zal sowieso veel sneller draaien dus dat is zeker een goed begin.

Houdt wel in dat ik geen editor data heb voor een poosje. Ik houd de computer liever even schoon. De Nederlandse Voetbalfreak gaat wel gewoon ondertussen door op mijn laptop, geen zorgen.

Tof dat je FM18 kan gaan spelen.

Tof dat je FM18 kan gaan spelen.

Het is niet zeker of ik hem ga kopen met nog vijf maanden te gaan voordat FM19 uitkomt.

Wel schijnt deze computer 3D niet goed aan te kunnen, een halve ster is niet bepaald super. Voor de rest is ie zoals verwacht duidelijk sneller.

Het is niet zeker of ik hem ga kopen met nog vijf maanden te gaan voordat FM19 uitkomt.

Wel schijnt deze computer 3D niet goed aan te kunnen, een halve ster is niet bepaald super. Voor de rest is ie zoals verwacht duidelijk sneller.

Gewoon lekker op 2D spelen, doe ik ook altijd. Veel overzichtelijker.

Doe ik zeker. Voor nu laat ik FM even voor wat het is, maar als ik terugkom denk ik dat er iets meer te genieten valt, vooral als we een goede 3D-dingetje in de computer kunnen bouwen.

Edited by Minuy600

Lunin na 1 seizoen al weer weg, had hem gratis binnen gehaald. Wilde een clausule in zijn contract dat hij voor 27 miljoen was op te halen. Voor 27 miljoen verkocht, Lafont voor 13.5 miljoen gekocht al vervanger.

Lunin na 1 seizoen al weer weg, had hem gratis binnen gehaald. Wilde een clausule in zijn contract dat hij voor 27 miljoen was op te halen. Voor 27 miljoen verkocht, Lafont voor 13.5 miljoen gekocht al vervanger.

Meer dan uitstekende vervanger voor de helft van het geld.

Blijf me toch nog verbazen dat fm redelijk vlot draait op een pc uit 2008. 3d ook geen probleem . Alleen wanneer ik veel competities laad gaat het erg traag

Heren, is er al ergens een editor file te vinden waarin de competities zijn geupdated met alle promoties en degradaties?

Ik heb een vraagje: ik doe een carrière met RBL in Duitsland waar ik nogal veel jonge talentjes koop vanuit Zuid-Amerika en Europa. Deze talenten worden normaal Home grown Club nadat ze 3 jaar bij mij zijn gebleven voor hun 21e verjaardag. Nu heb ik spelers die er reeds waren nog voor ik de job aan nam waardoor ik niet weet wanneer/of ze nog homegrown kunnen worden. Iemand enig idee waar ik dit kan zien?

Ik heb een vraagje: ik doe een carrière met RBL in Duitsland waar ik nogal veel jonge talentjes koop vanuit Zuid-Amerika en Europa. Deze talenten worden normaal Home grown Club nadat ze 3 jaar bij mij zijn gebleven voor hun 21e verjaardag. Nu heb ik spelers die er reeds waren nog voor ik de job aan nam waardoor ik niet weet wanneer/of ze nog homegrown kunnen worden. Iemand enig idee waar ik dit kan zien?

Je krijgt eens per zoveel maanden een overzicht gestuurd met HG-informatie.

Je krijgt eens per zoveel maanden een overzicht gestuurd met HG-informatie.

Klopt, net in-game ontvangen. Maar dit is enkel voor de spelers die minder dan 12 maanden weg zijn van een HG-status. Kan je dit ook zien voor spelers die nog 2 jaar moeten, bijvoorbeeld?

Klopt, net in-game ontvangen. Maar dit is enkel voor de spelers die minder dan 12 maanden weg zijn van een HG-status. Kan je dit ook zien voor spelers die nog 2 jaar moeten, bijvoorbeeld?

Heb je bij je squad nergens de optie om dit te bekijken bij het menu van selectie info, algemene info, etc?

Bij spelersoverzicht naar informatie gaan. Daar vind je dat waarschijnlijk wel terug.

Heb je bij je squad nergens de optie om dit te bekijken bij het menu van selectie info, algemene info, etc?

Bij spelersoverzicht naar informatie gaan. Daar vind je dat waarschijnlijk wel terug.

Alvast bedankt beide voor de input, ik kijk vanavond eens als ik thuis ben. Ben nu namelijk aan het werk :D

Ah, zo typisch gescript weer, eerste keer Europees in 2026 en haal de eerste ronde KO EL met Salford na een tweede plek in de poule, wie loot je? AS Monaco, de CL winnaar van vorig jaar ;e ;e ;e