Jump to content

Recommended Posts

9 minuten geleden zei Daniell:

Ik kan hiermee zo'n beetje alle grootste talenten uit Noorwegen wegsnoepen. Het is echter een afweging omdat ik er nu bijna drie seizoenen heb opzitten. Ik ben nu één van de grootste clubs uit Noorwegen en maak de meeste kans om het goed in Europa te doen.

Ga ik puur op mezelf en neem ik die talenten met me mee, of laat ik ze zitten om de afstand met andere clubs niet te groot te maken? Hierbij moeten we wel denken aan mijn tien-jaren-regel. Dus over zeven seizoenen moet ik naar een andere club. Ga ik dan Tromso zo sterk mogelijk achterlaten om zelf met een andere club de aansluiting te zoeken of houdt ik de competitie zo competitief mogelijk?

Ja, lastige keuze. Heb je die talenten echt nodig? Zo nee, zou ik ze lekker bij hun clubs laten of voor (te) veel geld kopen, zodat die clubs zich weer kunnen versterken.

• Replies 13.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

37 minuten geleden zei Steels:

Wel opletten als jij ze niet koopt dat ze dan niet naar het buitenland vertrekken.. Dan heb je er helemaal nix aan.. 

Dit dus, als ik ze aantrek kan ik ze natuurlijk wel aan competitiegenoten verhuren/verkopen. Er zijn er al aardig wat naar het buitenland vertrokken omdat ik toen het geld nog niet had. 

Ik heb er zelf ook één moeten laten gaan naar Porto omdat hij niet wilde verlengen.

Aan de andere kant wil ik ook niet mijn volgende potentiële club te veel verzwakken zodat ik na tien jaar elke keer helemaal overnieuw moet beginnen. Keuzes.

Edited by Daniell
Op 7-11-2019 om 09:31 zei E2E:

Ja 1x Europa League halen en ik ben uit de brand. Maarja, speelde vorig seizoen tegen een ploeg uit Zweden, dat was gewoon niet te doen. Stroom nu in in de 2e voorronde CL. Zou mooi zijn om EL te halen, maar reken er niet op man. 

Gisteren in de 2e Kampioenen voorronde CL gewonnen van de kampioen van Oostenrijk, Sturm Graz. Wel lekker dat ik die competitie niet geselecteerd heb, zijn daardoor merendeels grijze spelers. Nu in de volgende ronde tegen FC Pyunik Yerevan, die zijn als ik naar hun selectie kijk nog slechter dus mag geen probleem zijn. Als ik die win kom ik in de 4e voorronde CL en als je die verliest zit je in de groepsfase Europa League. Zou dan de eerste IJslandse club zijn die ooit een hoofdtoernooi haalt in Europa, als ik het goed gezien heb. Belangrijke potjes dus, ga die vanavond even spelen. 

Heb in de beker en competitie louter met het B-elftal gespeeld om deze CL-wedstrijden heen, gewoon bijna iedereen op 100% fitheid aan de aftrap gekregen op die manier. En in die drie wedstrijden wel drie keer gewonnen. Dus alles bij elkaar loopt het lekker. 

49 minuten geleden zei Jespresso:

Heb nu al een aantal keer gehad dat mijn verdedigers gewoon blind naar voren rennen terwijl er een speler met de bal door het midden loopt. Is dat bekend? Komt dat door buitenspelval? Ze lopen gewoon recht voorbij de tegenstander :-D

Heb je daar beelden van?

37 minuten geleden zei Jespresso:

Nee, zal kijken of ik dat kan regelen.

Nog een dingetje; heb de name fix gedaan, maar Duitslands heeft nog steeds geen trainer en spelers. Is de fix hiervoor veranderd?

Daarvoor moet je een paar bestanden verwijderen ;) 

Spoiler

-------------- How to enable the German National Team by Default ---------

1. Locate; Programfiles > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: fake.lnc

-------------- How To Remove Fake National Teams of Japan, China & South Korea -----------------

1. Locate; Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: nleague.lnc

------------- How To Remove Brazilian Clubs’ Three Letter Abbreviation --------------------------

1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > dbc > permanent
    2. delete the files: brazil_kits.dbc, forbidden names.dbc and Licensing2.dbc   

------------- How to Remove Fake Names of Dutch Managers ---------------------------------------
    1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > edt > permanent
    2. delete the file: fake.edt

10 minuten geleden zei Daniell:

Daarvoor moet je een paar bestanden verwijderen ;) 

Inhoud verbergen

-------------- How to enable the German National Team by Default ---------

1. Locate; Programfiles > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: fake.lnc

-------------- How To Remove Fake National Teams of Japan, China & South Korea -----------------

1. Locate; Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > Inc > All
    2. delete the file: nleague.lnc

------------- How To Remove Brazilian Clubs’ Three Letter Abbreviation --------------------------

1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > dbc > permanent
    2. delete the files: brazil_kits.dbc, forbidden names.dbc and Licensing2.dbc   

------------- How to Remove Fake Names of Dutch Managers ---------------------------------------
    1. Locate: Program Files or Program Files (x86) > Steam > Steamapps > Common > Football Manager 202X > data > Database > db > 20.X (or latest Database version) > edt > permanent
    2. delete the file: fake.edt

Denk dat het wel is gelukt, staat wel een coach en captains bij, zal bij de volgende interlandperiode wel goed zijn dan.

Thnx.

Na een drukke nachtshift, geen tijd gehad om na te denken over mijn clubkeuze..dus zal het vandaag eens bekijken.

Ik denk hier alle teams die me trekken even op te lijsten met plus en minpunten en dan kom ik er allicht vanzelf wel uit. Werkloos starten is ook een oplossing en dan wachten tot één van die optie's mij een job aanbied..

Ik heb nog niet veel gespeeld maar qua look and feel is het eigenlijk precies hetzelfde als de voorgaande twee jaar, maar dan een tikkeltje beter. Waar ik mij vooral aan stoor is de skin die ze al 2/3 jaar lang gebruiken. Overal scroll tabs, tekst die niet goed doorloopt, tactiek scherm ziet er niet uit. Het lettertype en dat paars gedoe. Ik snap dat niet man, wie bedenkt dat. Moet je is die van FM 12 kijken, iedereen vind dit toch mooier dan wat ze nu hebben staan:

8b81f5b6ff1523b59e57327f9356d283.jpg

Hopelijk komt daar in de toekomst nog verandering in. Misschien zullen ze wel denken 'ja maar iedereen gebruikt toch skins van anderen, dus die van ons bijzaak'. Ze vergeten dan alleen dat de huidige beschikbaar skins eruit zien alsof mijn neefje van 8 is bezig geweest. Vroeger was dat ook veel mooier joh. 

3 minuten geleden zei Steels:

Om nog te zwijgen van gebruiksvriendelijkheid..Je moet eens trachten te achterhalen hoe goed een speler is met zijn linker- en rechterbeen in de default skin.

Ja bizar. Alhoewel het niet veel uitmaakt in FM, wil je toch liever een linksbenige centrale verdediger en een rechtsbenige centrale verdediger. Vorig jaar tripte ik 'm compleet toen ik niet de lengte kon vinden van mijn speler, dat staat tegenwoordig bij de attributen. Maar vroeger had je bij de foto van de speler letterlijk alle info die je moest hebben, dus favoriete been/lengte/aantal kg/marktwaarde.

Volgens mij hadden ze vroeger een studio die dit voor ze deed, dus ook de regen faces. Tegenwoordig doen ze dit allemaal binnen SI. Jammer. 

32 minuten geleden zei Sanel:

Ja bizar. Alhoewel het niet veel uitmaakt in FM, wil je toch liever een linksbenige centrale verdediger en een rechtsbenige centrale verdediger. Vorig jaar tripte ik 'm compleet toen ik niet de lengte kon vinden van mijn speler, dat staat tegenwoordig bij de attributen. Maar vroeger had je bij de foto van de speler letterlijk alle info die je moest hebben, dus favoriete been/lengte/aantal kg/marktwaarde.

Volgens mij hadden ze vroeger een studio die dit voor ze deed, dus ook de regen faces. Tegenwoordig doen ze dit allemaal binnen SI. Jammer. 

Er zijn toch best goede skins in omloop? TCS is best goed, of die van Keysie Rensie. Voor newgen faces kun je je mogelijk richten tot Chilled Moose op Twitter, Laura maakt hele mooie dingen. Kost je wel een kleine donatie.

Wil tevens zelf ook eens een skin maken. Heb me er al eens flink in verdiept en het lijkt niet eens zo heel moeilijk maar heb er nog nooit echt de tijd voor gehad omdat ik ook graag andere dingen doe. 

7 minuten geleden zei delichris:

@Daniell Wat voor soort achtergrond heb jij? Want ik heb competitielogo's als achtergrond en als ik die weg haal krijg ik FM achtergronden die heel slecht zijn waardoor je niets meer ziet qua tekst.

Ik gebruik de skin van Keysie Rensie momenteel dus kan je hier helaas niet bij helpen.

3 minuten geleden zei Daniell:

Er zijn toch best goede skins in omloop? TCS is best goed, of die van Keysie Rensie. Voor newgen faces kun je je mogelijk richten tot Chilled Moose op Twitter, Laura maakt hele mooie dingen. Kost je wel een kleine donatie.

Wil tevens zelf ook eens een skin maken. Heb me er al eens flink in verdiept en het lijkt niet eens zo heel moeilijk maar heb er nog nooit echt de tijd voor gehad omdat ik ook graag andere dingen doe. 

Ik gebruik de skin van Keysie Rensie momenteel dus kan je hier helaas niet bij helpen.

Waar haal je die vandaan?

Wat is de World League en waar vind je die?

Ik heb de FIFA World League van vorig jaar gepakt en die compitabel gemaakt door regels testen in de editor.
Met de World League spelen de beste 1180 landen jn een nieuw land, allemaal in verschillende divisies. In de premier league speelt bijv Barcelona, Manchester City, Juventus etc. Ik heb wel eigen aanpassingen gedaan in de league zelf, anders had ik hem wel geupload.

Maar je kunt van steam gewoon die van FIFA World Leagues 3.0 van de workshop halen en die importeren in de editor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eerste baan in mijn Journeyman zonder reputatie en badges bij KuPS op het hoogste niveau in Finland :) Eerste jaar ingestapt toen ze 11e van de 12 stonden en uiteindelijk 4e geworden door 5 overwinningen, 4 gelijke spelen en 1 verlies. Helaas wel de finale van de play-off voor een EL plaats verloren maar ja. Bestuur weigert alleen mee te werken aan een trainerscursus dus geen idee of ik na dit seizoen door ga hier, misschien ergens heen waar ze het wel willen doen