Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

20 minuten geleden zei Rivanov:

Game is officieel uit! Steam herstarten voor 380MB update.

Game afgesloten en FM opnieuw opgestart en laten updaten. Kunnen we eindelijk beginnen.

Als ik mijn skin verander van Football manager licht naar donker dan verdwijnen een hoop foto's van spelers. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Edited by Bas0314

14 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Sunshine, your only sunshine?

Sowieso G. Dat je daar nog over twijfelt ;)

12 minuten geleden zei Bas0314:

Als ik mijn skin verander van Football manager licht naar donker dan verdwijnen een hoop foto's van spelers. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Cache leegmaken, reload skin.

11 minuten geleden zei Kavinos:

Sowieso G. Dat je daar nog over twijfelt ;)

Je weet maar nooit :cab: 

Heb de nieuwe NEUB skin gedownload. Alhoewel hij heeft volgensmij nu een nieuwe naam. Kan workshop op Steam nog niet vinden.

Heb 'm ook geüpdatet. Nu wachten op een Luxemburg database :classic_happy: tot die tijd nog even verder met Inter Miami.

7 minuten geleden zei Mordurette:

Heb 'm ook geüpdatet. Nu wachten op een Luxemburg database :classic_happy: tot die tijd nog even verder met Inter Miami.

Hoe werkt dat met Inter Miami, speel je het eerste seizoen helemaal geen wedstrijden en moet je een heel elftal bij elkaar kopen?

Aan het twijfelen of ik m'n game met Famalicao door ga spelen, of een nieuwe ga starten. Is namelijk ook weer eens tijd voor een game met AC Milan, want dat is ook al weer een paar edities geleden.

2 minuten geleden zei Bas0314:

Hoe werkt dat met Inter Miami, speel je het eerste seizoen helemaal geen wedstrijden en moet je een heel elftal bij elkaar kopen?

Klopt, ze spelen pas vanaf 2020 in de MLS. Tot die tijd speel je geen wedstrijden. Je hebt ook geen spelers tot je beschikking en spelers willen ook (nog) niet komen omdat je nog in de lower leagues ingeschreven staat. Pas vanaf 1 januari sta je in de MLS ingeschreven en willen spelers naar je team komen. Je hebt uiteraard de Drafts waarbij je spelers kan halen, maar ook kan je spelers kopen. Stafleden moet je ook aannemen, je hebt enkel een Director of Football.

Ik ben enorme fan van FM20 maar helaas hebben ze het uitgebracht met een enorme attributes bug. SI community forum ligt bijna plat ..

Jonge (echte) en beperkt aantal oudere spelers van een bepaald (lager) niveau hebben oa 1 tot 3 determination gekregen.. wat het beter maken van die spelers bijna onmogelijk maakt. ook consistency , important matches en  versatility hebben dit probleem.

Dit is enkel voor echte spelers, niet voor regens .

Hopelijk komt SI snel met een fix want ik kan niet starten met men youth challenge als dit niet opgelost is.

Citaat

I just wanted to point out that this is not just an issue with determination. Looking at the hidden stats using the FMSE editor, the same thing is happening with consistency and important matches attributes too.

On my new save, I have approx 35k players. Of these:

• 9.5k have a determination of 1 (9.1k 20 years of age or younger). A further 6k of players have determination of 2-3.
  • 17.3k have important matches of 1 (9.6k 20 years of age or younger).
  • 14.9k have consistency of 1 (9.6k 20 years of age or younger).
  • 7.7k have attribute of 1 in all three categories (5.5k 20 years of age or younger).

I doubt even the most superb nurturing of young players will have any material effect on this. And, as has already been stated, it affects older players too.

Unfortunately, for me, this is game ruining at the moment and I am sadly going back to FM 19 until it is fixed. Hey ho, these things happen and I am sure SI will get this sorted asap. Shame, because the rest of the game looks to be a significant improvement.

Verder een probleem met een aantal skins waardoor 2d/3d niet meer kan laden, maar de skin makers zelf kunnen iets bepaald aanpassen om het op te losseN.

Edited by Olivierke

1 uur geleden zei Olivierke:

Verder een probleem met een aantal skins waardoor 2d/3d niet meer kan laden, maar de skin makers zelf kunnen iets bepaald aanpassen om het op te losseN.

En ik maar denken dat mn spel kapot was. good to know.

Vanmiddag maar als een malle naar huis fietsen en het spel installeren. Hopelijk binnen 45 minuten aan de gang dan.

7 uur geleden zei Olivierke:

Ik ben enorme fan van FM20 maar helaas hebben ze het uitgebracht met een enorme attributes bug. SI community forum ligt bijna plat ..

Jonge (echte) en beperkt aantal oudere spelers van een bepaald (lager) niveau hebben oa 1 tot 3 determination gekregen.. wat het beter maken van die spelers bijna onmogelijk maakt. ook consistency , important matches en  versatility hebben dit probleem.

Dit is enkel voor echte spelers, niet voor regens .

Hopelijk komt SI snel met een fix want ik kan niet starten met men youth challenge als dit niet opgelost is.

Dit was me ook wel opgevallen, hopelijk fixen ze dit snel.

Gaaf, je hebt een volger! :classic_biggrin:

Het seizoen zit erop voor mijn rechtsback na de tweede wedstrijd in de voorbereiding... :classic_unsure:

dc09e4b6f29b20fc29d76b84236a1283.png

Edited by Mordurette

2 minuten geleden zei Mordurette:

Gaaf, je hebt een volger! :classic_biggrin:

Bedankt!

Flinke blessure. Nog de mogelijkheid een vervanger te regelen?

1 minuut geleden zei Kavinos:

Bedankt!

Flinke blessure. Nog de mogelijkheid een vervanger te regelen?

Ik kan hem op de Season Ending List zetten, wat inhoud dat hij de rest van het seizoen niet in de MLS kan spelen (dat zal ook niet gebeuren met zo'n blessure) maar kan zijn plek in de selectie wel aan iemand anders geven. Helaas geld zijn salaris nog wel mee me de Salary Cap.

7 uur geleden zei Niejo101:

En ik maar denken dat mn spel kapot was. good to know.

Haha hier hetzelfde probleem. Begreep er zelf echt helemaal niets van. :-D 

Als iemand een werkende skin heeft met instant result, laat het mij even weten :D 

Edited by Bakkes12