Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

7 minuten geleden zei Mordurette:

Heb 'm ook geüpdatet. Nu wachten op een Luxemburg database :classic_happy: tot die tijd nog even verder met Inter Miami.

Hoe werkt dat met Inter Miami, speel je het eerste seizoen helemaal geen wedstrijden en moet je een heel elftal bij elkaar kopen?

2 minuten geleden zei Bas0314:

Hoe werkt dat met Inter Miami, speel je het eerste seizoen helemaal geen wedstrijden en moet je een heel elftal bij elkaar kopen?

Klopt, ze spelen pas vanaf 2020 in de MLS. Tot die tijd speel je geen wedstrijden. Je hebt ook geen spelers tot je beschikking en spelers willen ook (nog) niet komen omdat je nog in de lower leagues ingeschreven staat. Pas vanaf 1 januari sta je in de MLS ingeschreven en willen spelers naar je team komen. Je hebt uiteraard de Drafts waarbij je spelers kan halen, maar ook kan je spelers kopen. Stafleden moet je ook aannemen, je hebt enkel een Director of Football.

Ik ben enorme fan van FM20 maar helaas hebben ze het uitgebracht met een enorme attributes bug. SI community forum ligt bijna plat ..

Jonge (echte) en beperkt aantal oudere spelers van een bepaald (lager) niveau hebben oa 1 tot 3 determination gekregen.. wat het beter maken van die spelers bijna onmogelijk maakt. ook consistency , important matches en  versatility hebben dit probleem.

Dit is enkel voor echte spelers, niet voor regens .

Hopelijk komt SI snel met een fix want ik kan niet starten met men youth challenge als dit niet opgelost is.

Citaat

I just wanted to point out that this is not just an issue with determination. Looking at the hidden stats using the FMSE editor, the same thing is happening with consistency and important matches attributes too.

On my new save, I have approx 35k players. Of these:

• 9.5k have a determination of 1 (9.1k 20 years of age or younger). A further 6k of players have determination of 2-3.
  • 17.3k have important matches of 1 (9.6k 20 years of age or younger).
  • 14.9k have consistency of 1 (9.6k 20 years of age or younger).
  • 7.7k have attribute of 1 in all three categories (5.5k 20 years of age or younger).

I doubt even the most superb nurturing of young players will have any material effect on this. And, as has already been stated, it affects older players too.

Unfortunately, for me, this is game ruining at the moment and I am sadly going back to FM 19 until it is fixed. Hey ho, these things happen and I am sure SI will get this sorted asap. Shame, because the rest of the game looks to be a significant improvement.

Verder een probleem met een aantal skins waardoor 2d/3d niet meer kan laden, maar de skin makers zelf kunnen iets bepaald aanpassen om het op te losseN.

Edited by Olivierke
7 uur geleden zei Olivierke:

Ik ben enorme fan van FM20 maar helaas hebben ze het uitgebracht met een enorme attributes bug. SI community forum ligt bijna plat ..

Jonge (echte) en beperkt aantal oudere spelers van een bepaald (lager) niveau hebben oa 1 tot 3 determination gekregen.. wat het beter maken van die spelers bijna onmogelijk maakt. ook consistency , important matches en  versatility hebben dit probleem.

Dit is enkel voor echte spelers, niet voor regens .

Hopelijk komt SI snel met een fix want ik kan niet starten met men youth challenge als dit niet opgelost is.

Verder een probleem met een aantal skins waardoor 2d/3d niet meer kan laden, maar de skin makers zelf kunnen iets bepaald aanpassen om het op te losseN.

Dit was me ook wel opgevallen, hopelijk fixen ze dit snel.

1 minuut geleden zei Kavinos:

Bedankt!

Flinke blessure. Nog de mogelijkheid een vervanger te regelen?

Ik kan hem op de Season Ending List zetten, wat inhoud dat hij de rest van het seizoen niet in de MLS kan spelen (dat zal ook niet gebeuren met zo'n blessure) maar kan zijn plek in de selectie wel aan iemand anders geven. Helaas geld zijn salaris nog wel mee me de Salary Cap.

7 uur geleden zei Niejo101:

En ik maar denken dat mn spel kapot was. good to know.

Haha hier hetzelfde probleem. Begreep er zelf echt helemaal niets van. :-D 

Als iemand een werkende skin heeft met instant result, laat het mij even weten :D 

Edited by Bakkes12
8 minuten geleden zei TheRealOne:

Ik gebruik zelf de wannachup instant result skin. Die werkt gewoon prima bij mij. :)

https://www.fmscout.com/a-wannachup-fm20-instant-result-skin.html

Volgens mij gebruikte ik die zelf ook maar als ik de wedstrijd zelf wilde coachen kon ik m niet in 3d spelen. :D 

Edit: Ah ik zie dat ze m geupdate hebben. Super!

Edited by Bakkes12

Zojuist een carrière begonnen met Edinburgh City FC.

Uitkomend in de Ladbrokes League 2, laagste speelbare competitie uit Schotland.

Mijn doel is om de stad Edinburgh de beste voetbalclub van het land te ''geven''. Dat kan uiteraard ook met Hearts of Hibernian, maar wetende dat dat met een aantal seizoenen wel lukt wil ik het met Edinburgh City FC proberen.

Nu is het al enige tijd geleden dat ik een succesvolle carriére heb gehad met een écht LowerLeague team.

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten oid?

19 minuten geleden zei Lazy:

Flinke bug in FM20.. Echt zuur (al bleek een deel ook al in FM19 te zitten en toen viel het niemand op).

Ik heb er echt totaal geen last van! Ik heb bij Tromso momenteel zo'n 85 spelers onder contract, een aantal op huurbasis. Daarvan zijn er maar 17 met een determination lager dan 6. 

En inderdaad schijnt het ook in FM19 te hebben gezeten, waarbij niemand er op gereageerd heeft. Ik snap wel dat het niet helemaal hoort op deze manier maar wordt er niet een beetje overdreven gereageerd momenteel?

Nou ja het gaat erom dat ze over het algemeen te laag worden ingeschat als ze niet vooraf zijn ingevuld.

Het gaat men nu meer om die hidden attributes die standaard een 1 krijgen als ze niet geprefilled zijn. Dat is wel echt ruk. Dan heb je dus best veel jeugdspelers met 3 a 4x een 1 in een set met belangrijke eigenschappen.

1 uur geleden zei Lazy:

Nou ja het gaat erom dat ze over het algemeen te laag worden ingeschat als ze niet vooraf zijn ingevuld.

Het gaat men nu meer om die hidden attributes die standaard een 1 krijgen als ze niet geprefilled zijn. Dat is wel echt ruk. Dan heb je dus best veel jeugdspelers met 3 a 4x een 1 in een set met belangrijke eigenschappen.

Het schijnt vooral in de lower leagues een probleem te zijn inderdaad. Zag een dev van SI aangeven, op Twitter, dat deze bug nu de hoogste prioriteit heeft gekregen. Er zal hoogstwaarschijnlijk op zeer korte termijn een hotfix voor komen!