Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

34 minuten geleden zei Dysproz:

Jammer dat het records topic nog niet open is 

image.png.52e4a7ac4ce5822801c949429589a2b5.png

Sowieso tijdens de BETA tellen records niet :classic_wink:

14 minuten geleden zei Mordurette:

Sowieso tijdens de BETA tellen records niet :classic_wink:

Haha ja dat bedoelde ik ook

Speler verkocht voor 125m ( FM19 ) in het seizoen 2030/2031 en nu dus 1.2 miljard saldo met 850miljoen transferwaarde :-)

Nu wel alles gewonnen meerdere malen met AZ maar toch lutk het niet echt de NL competitie hoger te krijgen dan plek 5/6 ook al komen NAC & Ajax de laatste tijd ook wel verder. Toch nog maar effe doorspelen en die NL competitie de top 3 in krijgen.

2 minuten geleden zei Jeff_J:

Speler verkocht voor 125m ( FM19 ) in het seizoen 2030/2031 en nu dus 1.2 miljard saldo met 850miljoen transferwaarde :-)

Nu wel alles gewonnen meerdere malen met AZ maar toch lutk het niet echt de NL competitie hoger te krijgen dan plek 5/6 ook al komen NAC & Ajax de laatste tijd ook wel verder. Toch nog maar effe doorspelen en die NL competitie de top 3 in krijgen.

Dan gewoon talenten voor veel te veel geld kopen of jouw grootste talenten verhuren aan clubs in de Nederlandse competitie.

Josha Vagnoman is echt een aanrader voor elke club in de Europese subtop. Is op beide backposities zowel laag als hoog inzetbaar en past zich daar moeiteloos voor aan. Hij is bij mijn Leverkusen in jaar 1 direct vaste basisspeler en doet dat uitstekend, ook in de CL. HSV vond de transfersom van 3.8 miljoen voldoende dus het is een koopje. 

Bezig met de drafts in Amerika. Omdat ik zowat geen selectie heb, moet ik voor alle posities nieuwe spelers aantrekken. Nu moet ik kiezen en kan ik geen keuzes maken :-D.

Deadlineday voor aanvang van seizoen 2. Dit bod is bijna niet te weigeren, net een 2 invalbeurtjes achter de rug. Haaland is eerste spits, al ben ik net afgestapt van een spits naar strikerless om te kijken hoe dat bevalt. Wel bizar dat PSV dan zo'n bod uitbrengt op een van mijn talenten.

e90eddbacdde58e85b720b722da80fcc.png
https://gyazo.com/e90eddbacdde58e85b720b722da80fcc

9 minuten geleden zei Kavinos:

Ik train Hansen als "Shadow Striker" en dat pakt vooralsnog goed uit @GAE EAGLES.

Daar kan die ook goed worden inderdaad, maar heb hem laten gaan. Heb Olmo die daar ook uitstekend uit de voeten kan, Thaigo Almanda net gekocht. Keus genoeg en de full game is er ook bijna dan ga ik met Eagles beginnen.

Is bij jullie de 3D match ook zo haperig? Is een heel pak slechter als bij de vorige FM..hopelijk word dit binnenkort verholpen! Want is echt wel irritant!

Welke formatie/tactiek/rollen/speelstijl gebruiken jullie?

[FM19]

image.png.01c57c85237ac1775472fe2f172c001b.png

image.png.c245a52348675b54ed3353af3004852b.png

Nog wedstrijden tegen Wales en Malta op het programma staan. Zes van de tien beste nummers twee plaatsen zich voor een play-off. Ben nu de slechtste nummer twee (puntje van plek nummer zes), dus moet denk ik beide wedstrijden winnen. 

Met slechts 1 punt uit 4 wedstrijden toch nog doorgekomen in de Champions League poule. Het liep totaal niet de eerste wedstrijden en Barcelona heeft ons alle hoeken van het veld laten zien in de eerste wedstrijd.

image.thumb.png.36b7a84a1c50a45514c354d40bba76ce.png

image.png.5962eef36e21a3a5da12883065457fe3.png

En deze speler heb je nooit gezien bij jouw club @glennix? Ook wel eens gehad dat ik spelers tegenkwam die ooit bij mij gespeeld zouden hebben, maar ik niet kon herinneren. Waren zeer goede spelers, dus kan ze onmogelijk over het hoofd hebben gezien. Blijkt dat het mogelijk is voor andere clubs om jouw jeugdexponenten over te nemen voordat ze überhaupt bij jouw eigen club ingestroomd zijn. 

Erg oneerlijk, kun je niets tegen doen helaas. 

Kreeg er zelf echter geen eens een bericht over, dus kwam er pas achter toen het een onbetaalbare wereldspeler was geworden. 

Edited by Sophomore

Was al eerder mogelijk, maar dan zonder bericht.

Dacht dat ik ooit wat over had gepost op SI, maar kan het niet terug vinden. 

image.thumb.png.941c04ad4abbc0d42a80341c5b839ccb.png

De Segunda loopt vol met B-teams. Voor zover ik weet zit er geen maximum aan, in tegenstelling tot Duitsland en Nederland bijvoorbeeld. Vorig seizoen ook gewonnen door het B-team van Valencia. Nu zijn zeven van de 22 teams reserves. 

Edited by Sophomore

Had ook wel ergens gelezen, maar nog niet gezien op screenshot. Op zich wel realistisch natuurlijk, in het echt gebeurd dit ook.

56 minuten geleden zei Daniell:

@Sophomore @glennix

Dit is nieuw in FM20, in ieder geval dat je er bericht van krijgt of het al eerder mogelijk was weet ik niet. 

Ja, het bericht is nieuw, maar in FM19 gebeurde het ook al. Zo had ik in mijn Union-game plots 2 jeugdspelers bij andere teams waarop ik een doorverkoopclausule kreeg.