Jump to content

Recommended Posts

29 minuten geleden zei ajaxfvr:

Sinds de nieuwe update van gisteren regent het strafschoppen. 4 wedstrijden onderweg dit seizoen, eerste wedstrijd 4 penalties en de andere wedstrijden 2 per wedstrijd. Meer mensen hier last van?

En ze worden veelal gemist. 

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

7 minuten geleden zei Daniell:

En ze worden veelal gemist. 

Bij mij juist niet.. Maargoed, je hoort me niet klagen, de meeste strafschoppen zijn in mijn voordeel. Echter is het niet realistisch

Edited by ajaxfvr
2 minuten geleden zei ErikEagles:

ja echt waar dit is de demo maar je kan na de 19de gewoon verder met je spel

Nee ik heb het spel met hoesje en geen Beta. Bol.com is zo dom geweest om hem nu al toe te sturen.

Edited by delichris

Speler verkocht voor 125m ( FM19 ) in het seizoen 2030/2031 en nu dus 1.2 miljard saldo met 850miljoen transferwaarde :-)

Nu wel alles gewonnen meerdere malen met AZ maar toch lutk het niet echt de NL competitie hoger te krijgen dan plek 5/6 ook al komen NAC & Ajax de laatste tijd ook wel verder. Toch nog maar effe doorspelen en die NL competitie de top 3 in krijgen.

2 minuten geleden zei Jeff_J:

Speler verkocht voor 125m ( FM19 ) in het seizoen 2030/2031 en nu dus 1.2 miljard saldo met 850miljoen transferwaarde :-)

Nu wel alles gewonnen meerdere malen met AZ maar toch lutk het niet echt de NL competitie hoger te krijgen dan plek 5/6 ook al komen NAC & Ajax de laatste tijd ook wel verder. Toch nog maar effe doorspelen en die NL competitie de top 3 in krijgen.

Dan gewoon talenten voor veel te veel geld kopen of jouw grootste talenten verhuren aan clubs in de Nederlandse competitie.

Josha Vagnoman is echt een aanrader voor elke club in de Europese subtop. Is op beide backposities zowel laag als hoog inzetbaar en past zich daar moeiteloos voor aan. Hij is bij mijn Leverkusen in jaar 1 direct vaste basisspeler en doet dat uitstekend, ook in de CL. HSV vond de transfersom van 3.8 miljoen voldoende dus het is een koopje. 

Deadlineday voor aanvang van seizoen 2. Dit bod is bijna niet te weigeren, net een 2 invalbeurtjes achter de rug. Haaland is eerste spits, al ben ik net afgestapt van een spits naar strikerless om te kijken hoe dat bevalt. Wel bizar dat PSV dan zo'n bod uitbrengt op een van mijn talenten.

e90eddbacdde58e85b720b722da80fcc.png
https://gyazo.com/e90eddbacdde58e85b720b722da80fcc