Mordurette 906 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 36 minuten geleden zei Urbeto: Iemand hier ervaring met FM in Argentinië? Hoe is de competitie en regels? @Nom de Guerre kent de regels wel. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 [FM19] Spoiler Lionel Messi transfervrij in juli 2025. Speel met enkel spelers uit Andorra, maar overweeg toch even mijn principes aan de kant te zetten om hem binnen te halen puur voor de gein. Quote Link to post Share on other sites
Kavinos 309 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Gewoon doen @Sophomore Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 906 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Als je hem kan betalen zou ik het ook zeker doen. Dat ene jaartje shinen met Messi, wie wilt dat nou niet? Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Heb 'em een maandje op proef genomen. Mag even bewijzen of hij wel kan voetballen Quote Link to post Share on other sites
Dysproz 190 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Alleen als je hem onder contract houdt totdat hij de Andorrese nationaliteit krijgt. Quote Link to post Share on other sites
Pino 483 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Lekker rijtje. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Fantastisch 9 minuten geleden zei Dysproz: Alleen als je hem onder contract houdt totdat hij de Andorrese nationaliteit krijgt. Meneer stopt al met spelen per 2026 :( Quote Link to post Share on other sites
Pino 483 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Seizoen afgelopen 4e geworden doordat ik won van Heerenveen op de laatste speeldag en ADO verloor van PSV. Gelukkig won Ajax de beker, dus ik speel sowieso voorronde Europa League. In het begin ging het fantastisch, lang bovenin meegedaan met Ajax. Maar voor de winterstop kwam de klad er al in. Ik heb in de winterstop nog 3 Duitsers gehuurd, maar die bleken uiteindelijk geen meerwaarde. Vorig jaar werd ik 9e en verloor ik in de eerste ronde van de play offs. Al met al blij met Europees voetbal, maar ik ga toch nu meer op de Nederlandse markt richten: Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Kan dat lettertype niet wat groter Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,093 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 10 uur geleden zei Urbeto: Iemand hier ervaring met FM in Argentinië? Hoe is de competitie en regels? Je speelt volgens mij een hele competitie en een bekertoernooi. Als je pecht hebt en je wint de Copa Libertadores kan je niet je toppers inschrijven voor het WK voor clubs. Dit was het geval in FM17 of FM18. Quote Link to post Share on other sites
r4vje 119 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Onverwachts FM20 gekregen dus ik ga eens even een BETA game starten met Ajax. Quote Link to post Share on other sites
Skkky50 29 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Deze stats zijn wel echt abnormaal voor een bestaande speler. Quote Link to post Share on other sites
Sacioli 68 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Interessant artikel, leuk om te lezen: https://www.vi.nl/pro/football-manager-2020-malen-nog-niet-de-ster-het-unieke-talent-unuvar Quote Link to post Share on other sites
Pino 483 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 8 uur geleden zei Sophomore: Kan dat lettertype niet wat groter Als je op de afbeelding klikt, zie je het beter. Ik wilde jullie gewoon zoveel mogelijk info geven over mijn selectie. XXX Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Is er animo om elke maand een tactische uitdaging op te zetten in het tactieken gedeelte van het forum? Hierbij kun je denken aan een uitdaging om bijvoorbeeld een tactiek te maken met maximaal 5 instructies. Of de uitdaging om een tactiek te bouwen rond een bepaalde spelers rol. Of de uitdaging om een bepaalde formatie te gebruiken, zoals een 4-4-1-1. De uitdaging zou geslaagd zijn als je de doelstellingen van het bestuur behaald, hierbij mag je zelf een club kiezen. Je kunt dan zelf de moeilijkheidsgraad van de uitdaging bepalen! Op die manier wil ik wellicht de activiteit in dit onderdeel van het forum verhogen. En op deze manier kunnen we met z'n allen de rollen en instructies beter gaan begrijpen! Wellicht komen er dan mooie discussies tot stand en kunnen we elkaar nieuwe inzichten geven. Tevens zijn er vast wel wat tactische goeroe's actief waarvan we een hoop kunnen leren. Ik ben bereid zulke challenges op te zetten, mits er genoeg animo voor is. Ik zou dus graag horen of hier vraag naar is of in ieder geval genoeg interesse voor bestaat. Quote Link to post Share on other sites
lennard95 101 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Dat WK in Qatar valt kut zeg, eerste 2 maanden speel je 3x per week en dan anderhalve maand niks. Quote Link to post Share on other sites
Kavinos 309 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 47 minuten geleden zei Daniell: e uitdaging zou geslaagd zijn als je de doelstellingen van het bestuur behaald, hierbij mag je zelf een club kiezen. Je kunt dan zelf de moeilijkheidsgraad van de uitdaging bepalen! Idee is top. Ik zou echter iedereen met dezelfde "save" laten spelen. Dan is het resultaat veel eerlijker. Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Zojuist zei Kavinos: Idee is top. Ik zou echter iedereen met dezelfde "save" laten spelen. Dan is het resultaat veel eerlijker. Het gaat er niet zozeer om, om elkaar te verslaan of de beste te zijn. Het is vooral de bedoeling jezelf uit te dagen en het tactische aspect van het spel beter te begrijpen. Vandaar dat ik de voorkeur heb om mensen zelf te laten kiezen maar als er meer mensen zijn die het op die manier zouden doen, sta ik daar zeker voor open! Quote Link to post Share on other sites
Steels 78 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Tactische disccussies vind ik altijd interessant! Dus goed idee, of ik effectief meedoe aan de challenge zal er wat vanaf hangen in wat voor game ik zit.. Maar er over brainstormen vind ik sowieso wel leuk! Quote Link to post Share on other sites
nasje92 298 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Ik sluit me aan bij Steels Quote Link to post Share on other sites
GAE EAGLES 506 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Precies zoals @Steels zegt inderdaad. Vind het ook altijd interessant, maar of ik actief deelneem weet ik ook niet. Maar er over praten enzo vind ik ook leuk. Quote Link to post Share on other sites
Regis 472 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 1 uur geleden zei Daniell: Is er animo om elke maand een tactische uitdaging op te zetten in het tactieken gedeelte van het forum? Hierbij kun je denken aan een uitdaging om bijvoorbeeld een tactiek te maken met maximaal 5 instructies. Of de uitdaging om een tactiek te bouwen rond een bepaalde spelers rol. Of de uitdaging om een bepaalde formatie te gebruiken, zoals een 4-4-1-1. De uitdaging zou geslaagd zijn als je de doelstellingen van het bestuur behaald, hierbij mag je zelf een club kiezen. Je kunt dan zelf de moeilijkheidsgraad van de uitdaging bepalen! Op die manier wil ik wellicht de activiteit in dit onderdeel van het forum verhogen. En op deze manier kunnen we met z'n allen de rollen en instructies beter gaan begrijpen! Wellicht komen er dan mooie discussies tot stand en kunnen we elkaar nieuwe inzichten geven. Tevens zijn er vast wel wat tactische goeroe's actief waarvan we een hoop kunnen leren. Ik ben bereid zulke challenges op te zetten, mits er genoeg animo voor is. Ik zou dus graag horen of hier vraag naar is of in ieder geval genoeg interesse voor bestaat. Hier ook wel interesse in. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 Hoe leg ik meer nadruk op de voorbereidende trainingen? Quote Link to post Share on other sites
Feyenoorders 9 Gepost November 13, 2019 Share Gepost November 13, 2019 In de FM20 Beta valt mij op dat de wedstrijdstatistieken waanzinnig overdreven zijn. Bijna iedere wedstrijd 40 schoten waarvan 20 op doel, zelfs tegen Europese toppers (ik ben Feyenoord). En dat terwijl de meeste tegenstanders 2 schoten halen in een wedstrijd. Dit komt denk ik bij elke wedstrijd voor. Zal niet aan mijn tactiek kunnen liggen. Is dit een typisch Beta probleem? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts