Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Seizoen afgelopen 4e geworden doordat ik won van Heerenveen op de laatste speeldag en ADO verloor van PSV. Gelukkig won Ajax de beker, dus ik speel sowieso voorronde Europa League. In het begin ging het fantastisch, lang bovenin meegedaan met Ajax. Maar voor de winterstop kwam de klad er al in. Ik heb in de winterstop nog 3 Duitsers gehuurd, maar die bleken uiteindelijk geen meerwaarde. Vorig jaar werd ik 9e en verloor ik in de eerste ronde van de play offs. Al met al blij met Europees voetbal, maar ik ga toch nu meer op de Nederlandse markt richten:

image.thumb.png.d642da17dfda5815b85d6a7746f14d1f.png

10 uur geleden zei Urbeto:

Iemand hier ervaring met FM in Argentinië? Hoe is de competitie en regels?

Je speelt volgens mij een hele competitie en een bekertoernooi. Als je pecht hebt en je wint de Copa Libertadores kan je niet je toppers inschrijven voor het WK voor clubs. Dit was het geval in FM17 of FM18.

Is er animo om elke maand een tactische uitdaging op te zetten in het tactieken gedeelte van het forum?

Hierbij kun je denken aan een uitdaging om bijvoorbeeld een tactiek te maken met maximaal 5 instructies. Of de uitdaging om een tactiek te bouwen rond een bepaalde spelers rol. Of de uitdaging om een bepaalde formatie te gebruiken, zoals een 4-4-1-1. De uitdaging zou geslaagd zijn als je de doelstellingen van het bestuur behaald, hierbij mag je zelf een club kiezen. Je kunt dan zelf de moeilijkheidsgraad van de uitdaging bepalen! 

Op die manier wil ik wellicht de activiteit in dit onderdeel van het forum verhogen. En op deze manier kunnen we met z'n allen de rollen en instructies beter gaan begrijpen! Wellicht komen er dan mooie discussies tot stand en kunnen we elkaar nieuwe inzichten geven. Tevens zijn er vast wel wat tactische goeroe's actief waarvan we een hoop kunnen leren. 

Ik ben bereid zulke challenges op te zetten, mits er genoeg animo voor is. Ik zou dus graag horen of hier vraag naar is of in ieder geval genoeg interesse voor bestaat. 

47 minuten geleden zei Daniell:

e uitdaging zou geslaagd zijn als je de doelstellingen van het bestuur behaald, hierbij mag je zelf een club kiezen. Je kunt dan zelf de moeilijkheidsgraad van de uitdaging bepalen!

Idee is top. Ik zou echter iedereen met dezelfde "save" laten spelen. Dan is het resultaat veel eerlijker.

Zojuist zei Kavinos:

Idee is top. Ik zou echter iedereen met dezelfde "save" laten spelen. Dan is het resultaat veel eerlijker.

Het gaat er niet zozeer om, om elkaar te verslaan of de beste te zijn. Het is vooral de bedoeling jezelf uit te dagen en het tactische aspect van het spel beter te begrijpen. Vandaar dat ik de voorkeur heb om mensen zelf te laten kiezen maar als er meer mensen zijn die het op die manier zouden doen, sta ik daar zeker voor open! 

1 uur geleden zei Daniell:

Is er animo om elke maand een tactische uitdaging op te zetten in het tactieken gedeelte van het forum?

Hierbij kun je denken aan een uitdaging om bijvoorbeeld een tactiek te maken met maximaal 5 instructies. Of de uitdaging om een tactiek te bouwen rond een bepaalde spelers rol. Of de uitdaging om een bepaalde formatie te gebruiken, zoals een 4-4-1-1. De uitdaging zou geslaagd zijn als je de doelstellingen van het bestuur behaald, hierbij mag je zelf een club kiezen. Je kunt dan zelf de moeilijkheidsgraad van de uitdaging bepalen! 

Op die manier wil ik wellicht de activiteit in dit onderdeel van het forum verhogen. En op deze manier kunnen we met z'n allen de rollen en instructies beter gaan begrijpen! Wellicht komen er dan mooie discussies tot stand en kunnen we elkaar nieuwe inzichten geven. Tevens zijn er vast wel wat tactische goeroe's actief waarvan we een hoop kunnen leren. 

Ik ben bereid zulke challenges op te zetten, mits er genoeg animo voor is. Ik zou dus graag horen of hier vraag naar is of in ieder geval genoeg interesse voor bestaat. 

Hier ook wel interesse in. 

In de FM20 Beta valt mij op dat de wedstrijdstatistieken waanzinnig overdreven zijn.

Bijna iedere wedstrijd 40 schoten waarvan 20 op doel, zelfs tegen Europese toppers (ik ben Feyenoord).

En dat terwijl de meeste tegenstanders 2 schoten halen in een wedstrijd. Dit komt denk ik bij elke wedstrijd voor.

Zal niet aan mijn tactiek kunnen liggen. Is dit een typisch Beta probleem?