Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Klopt de plaatsing voor Europa League 2? 

Mijn competitie heeft nu 1 CL plek, geen EL plekken en 3 EL2 plekken.

17 minuten geleden zei Sanel:

Misschien ook handig om erbij te vermelden in welke competitie je dan speelt. :LO:

Zweedse, maar het gaat toch gewoon om de ranking?

1 minuut geleden zei Dysproz:

Zweedse, maar het gaat toch gewoon om de ranking?

Van wat ik heb gezien in FM is de EL voorronde hoe wij het kennen verdwenen, de teams die in eerste instantie daarin geplaatst waren spelen nu EL2. Teams die uitgeschakeld worden in voorronde CL zullen nu voorronde EL spelen. Mocht je zelfs uitgeschakeld worden in voorronde EL, word je ingeloot in EL2. 

Kijk dit:

8490d9fb6f0954891360753743d119fc.png

6 minuten geleden zei Sanel:

Van wat ik heb gezien in FM is de EL voorronde hoe wij het kennen verdwenen, de teams die in eerste instantie daarin geplaatst waren spelen nu EL2. Teams die uitgeschakeld worden in voorronde CL zullen nu voorronde EL spelen. Mocht je zelfs uitgeschakeld worden in voorronde EL, word je ingeloot in EL2. 

Kijk dit:

8490d9fb6f0954891360753743d119fc.png

Ah zo, dan klopt het wel aangezien ik geen groepsfase EL plekken had.

Wel verwarrend inderdaad, dat derde toernooi. Ben wel benieuwd of het inderdaad de kloof in Europa verkleind of  misschien juist vergroot.

1 uur geleden zei delichris:

Hoe zijn de beloningen qua geld in dat nieuwe toernooi? @Daniell

Geen idee nog, ben nog in het jaar daarvoor en zit zelf nog in de Europa League.

Oh boy, FMScout heeft al hun graphics offline gehaald, kunnen we het in de toekomst zeker helemaal schudden zonder logo's, kits en faces:

We feel obliged to our community to announce that due to licensing reasons we had to take down all graphical addons containing official club logos and player faces.

These graphics are trademarked and/or copyrighted material owned by their respective trademark and copyright holders.

Despite not hosting nor having control over the vast majority of such packs shared by community members, we do not want to risk getting into trouble.

We are sincerely sorry for this unfortunate development, but our love for the Football Manager game series is not above the laws of Intellectual Property.

I am sure the community will find a way to produce graphic packs in a lawful way in the near future, and FM Scout shall be a pioneer in doing so.

Edited by ForzaUtreg

3 minuten geleden zei delichris:

@ForzaUtreg  Daar kan je inderdaad helemaal niets meer downloaden. Bij Sort it out Si wel.

Zal er ook wel aan gaan binnen niet al te lange tijd ben ik bang. Als zoiets eenmaal begint te rollen...

Zojuist zei ForzaUtreg:

Zal er ook wel aan gaan binnen niet al te lange tijd ben ik bang. Als zoiets eenmaal begint te rollen...

Ik zag dat zij namelijk content van anderen gebruiken. En dat komt bij oa Susie vandaan. FMinside heeft ook nog downloads staan.

Tegen eind volgende week moeten alle downloads verdwenen zijn normaal.

En als dit inderdaad niet meer terug komt word dit dus mijn laatste FM.

Zonder de originele logo's en kits is er geen ruk meer aan.

3 minuten geleden zei W8er:

Tegen eind volgende week moeten alle downloads verdwenen zijn normaal.

En als dit inderdaad niet meer terug komt word dit dus mijn laatste FM.

Zonder de originele logo's en kits is er geen ruk meer aan.

Gewoon nu alles downloaden en bewaren. Tevens zitten er heel creatieve geesten in de community dus zal echt wel een workaround voor komen. Ik maak me er niet zo druk om in ieder geval.

FM-Base blijft het aanbieden:

A statement regarding graphics packs:

In the last few days, you may have seen speculation surrounding the future of graphics packs for Football Manager on social media and other fansites. This is due to licensing issues, with legal action being threatened upon graphics creators using trademarked material in their work. This issue is one that has impacted not only graphics creators and fansites but the entire community, as shown by the action taken by 2game in stopping all affiliate partnerships involving Football Manager.

Here at FM Base, we are committed to providing a platform for creators to host their work and share logo packs, kit packs, and other add-ons. While we respect the decision of other sites to remove content, we have decided that for the immediate future we will continue to provide this service to the community. We will be closely monitoring the legal situation surrounding add-ons for Football Manager and will provide further updates should there be any changes to our position.

- The FM Base team

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Qua logo's kun je gewoon de packs vanuit FM19 omzetten, easy peasy.

Doe ik inderdaad al jaren haha, eens in de zoveel jaar ff nieuw packje met logo's die een update hebben gehad. Wel jammer van kits en faces voor de toekomst als dit zo door gaat

1 minuut geleden zei Dysproz:

Ik gebruik alleen logo's eigenlijk. Met faces wordt het te traag en kits vind ik niet nodig.

Dit. Kits alleen voor mijn eigen team en die laat ik wel op maat maken door iemand.

55 minuten geleden zei ForzaUtreg:

FM-Base blijft het aanbieden:

A statement regarding graphics packs:

In the last few days, you may have seen speculation surrounding the future of graphics packs for Football Manager on social media and other fansites. This is due to licensing issues, with legal action being threatened upon graphics creators using trademarked material in their work. This issue is one that has impacted not only graphics creators and fansites but the entire community, as shown by the action taken by 2game in stopping all affiliate partnerships involving Football Manager.

Here at FM Base, we are committed to providing a platform for creators to host their work and share logo packs, kit packs, and other add-ons. While we respect the decision of other sites to remove content, we have decided that for the immediate future we will continue to provide this service to the community. We will be closely monitoring the legal situation surrounding add-ons for Football Manager and will provide further updates should there be any changes to our position.

- The FM Base team

Anderhalf uur geleden gekeken op FM Base en geen enkele download link meer te vinden.

1 uur geleden zei ForzaUtreg:

Doe ik inderdaad al jaren haha, eens in de zoveel jaar ff nieuw packje met logo's die een update hebben gehad.

Laatst een nieuwe pack gedownload, toch opvallend veel clubs met nieuwe logo's.