Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Haha, zal een lang seizoen worden!

Zitten maar 20 ploegen in de competitie dus weet niet waar ze die andere clubs vandaan gaan halen voor europa :cab:

Zitten maar 20 ploegen in de competitie dus weet niet waar ze die andere clubs vandaan gaan halen voor europa :cab:

Als nog 20 clubs aanwezig op Groenland? Vind ik nog best veel eigenlijk.

Tijd om afscheid te nemen van mijn heldje na dit seizoen, heeft een nieuw contract (120k per week) getekend en Arsenal wil hem een kans geven :(

5b14074dcc79b-Naamloos.png

5b1407589062d-Naamloos2.png

Oeioeioei, Charleroi is er echt bizar slecht aan toe. In mijn eerste 4 wedstrijden bij de club heb ik slechts 1 punt kunnen halen tegen KV Mechelen. We mogen van geluk spreken dat Sint Truiden nog maar 3 punten boven ons staat en in nóg slechtere vorm is dan ons. Empoli is de enige andere club die nog geen overwinning heeft geboekt in een reguliere competitie (van de 8 landen die ik aan heb staan) en dat zegt wat over de zielige situatie waarin we ons bevinden.

Na 32 dagen is er al een eind gekomen aan mijn tijd bij Charleroi. Het is gewoon één groot zooitje en er valt weinig resultaat uit een krappe, matige selectie te halen. Sassuolo kwam direct daarna naar me toe en die staan er toch een heel stuk beter voor. Zij hebben ook de doelstelling om niet te degraderen en aangezien ze 2 punten boven de streep staan, is dat meteen heel wat haalbaarder voor mij.

Edited by Minuy600

Lijkt mij een stap vooruit; succes daar!

EPc9RhK.png

Revanche op Benfica genomen voor die twee verloren finales :D

Edited by Sophomore

l9GOUSh.png

Ledley is slechts een voorbeeld maar ik zag het ook bij andere spelers. Hoe kunnen deze opeens zo achteruit gaan? Teveel wedstrijden spelen? Te drukke training? Dit heb ik nog nooit zo gehad.

Oudere spelers gaan sowieso snel achteruit in FM vind ik. Vanaf 31 takelen ze soms al af helaas..

Dat ligt aan hun natural fitness.

Dat ligt aan hun natural fitness.

Ja oke, toch lijkt het soms heel hard te gaan. Maar misschien daar wel iets meer op letten dan inderdaad.

Iemand Luka Adzic in de gelederen gehad. Met Heerenveen in seizoen 1 opgehaald voor een zacht prijsje en uiteindelijk de Eredivisie gewonnen. Adiz (AML) en linkspoot, had 18 goals en 23 assists.

Iemand Luka Adzic in de gelederen gehad. Met Heerenveen in seizoen 1 opgehaald voor een zacht prijsje en uiteindelijk de Eredivisie gewonnen. Adiz (AML) en linkspoot, had 18 goals en 23 assists.

Heb m in 2024 opgehaald bij Rode Ster, prima spelertje , doet het tot nu toe gewoon prima bij mij. Niet zo goed zoals bij jou.

Luka Adzic is een lekker talentje inderdaad, met de juiste begeleiding en speeltijd een topper.

17mrcyt7vw0.png

Even opnieuw begonnen met de superboeren, probeer met realistische aankopen en jeugd zo ver mogelijk te komen in de eerste seizoenen. Maar heb nu dus de kans om in seizoen 1 de KNVB beker te winnen.. :D

Edit: De finale met 4-3 gewonnen van Excelsior, dus volgend seizoen meteen de Europ league in. ;c​​​​​​​​​​​​​​

Edited by Superboeren

Keurig @Superboeren [IMG]https://www.mupload.nl/img/7nfbw1cjmelyt.png[/IMG] Nadat we vorig seizoen op de allerlaatste speeldag in een onderling duel met City door een goal in blessuretijd de titel misliepen hoop ik revanche te nemen. Dit lijkt lange tijd te lukken maar uiteindelijk gaat het tóch nog mis.. De Community Shield gaat niet voor het tweede seizoen op rij naar het John Smiths' Stadium.

Seizoen 3 afgesloten met Feyenoord met winst van de Europa League. In de Finale Watford met 1-0 verslagen. JC schaal gewonnen en met 21 punten voorsprong kampioen geworden. Beker finale verloren van Heereveen. met 3-4. Door een ingooi die onder de voet van de CV door ging en een te korte terugspeelbal van de CV naar de keeper. Nog nooit zoveel pech gehad in een wedstrijd.

Sterspeler in rode ster estafette . Gehaald bij Groningen in tweede seizoen ( main safe ) en gehaald bij 1860 München in 3ë bundesliga . Heerlijke speler

@Twan1810 Heb je een screen van je huidige selectie? Ben wel nieuwsgierig welke spelers je allemaal hebt rondlopen. @cairo Mooie prestatie om de Europa League te winnen, nu die Champions League nog! Balen om op die manier de beker te verliezen, maar herkansing volgend seizoen!

Dit is de huidige selectie van mijn geliefde Huddersfield Town. Ik zit nu aan het begin van 2020/2021. In seizoen 1 werden we, dankzij een prima tweede seizoenshelft, 13e. In het daaropvolgende seizoen trokken we die lijn vloeiend door en eindigden uiteindelijk 4e, mede dankzij wanprestaties van enkele topclubs (Spurs, Liverpool, Chelsea). In het afgelopen seizoen werden we tweede achter City, door een nederlaag in het Etihad in de laatste speelronde. Dit gebeurde zoals gezegd dus in blessuretijd. Tevens wonnen we vorig jaar de FA Cup door Arsenal met 5-1 te verpletteren. Dit jaar is mijn doel wederom top 3. Ik heb een relatief jonge ploeg en kan dus niet verwachten dat we zomaar even de ervaring van City aan de kant zetten. Mijn selectie is als volgt: [SPOILER=Selectie] [img]https://www.mupload.nl/img/uxg81cp.png[/img] [/SPOILER] Enige punt wat me steekt is dat ik zo weinig Britten in de selectie heb. Met Billing (sinds 2012 in Huddersfield) heb ik wel een kind van de club maar het is toch een Deen. Ik probeer nu via de jeugdopleiding spelers voor het eerste te ontwikkelen. Met Oli Dieseruvwe heb ik daarin dus al een basisspeler gevonden. Ashley Jones is ook eigen jeugd, net als Ryan Makinson. Mijn beste speler is by far Dembélé. Ik heb nooit eerder een spits in de Premier League gezien die in 77 wedstrijden rustig 88 keer wist te scoren. Bizar. @Jornski @Superboeren Screens vragen mag altijd ;) Net als andere feedback Edited by Twan1810

Mooie selectie, maar zoals je zelf al zegt weinig Britten. Nu weet ik niet of je een soft brexit hebt of niet...

Ted van der Pavert haat mij volgens mij nogal! Waarom? Ik heb geen idee ik heb nooit wat met hem te maken gehad maar hij staat al 8 jaar in de lijst van worst opinon in me profiel. Normaal is er een groot verloop en blijven mensen nooit lang in die lijstjes staan maar 8 jaar terwijl ik nooit wat met hem te maken heb gehad vind ik wel opmerkelijk.

u4jf8g.png