Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Posted Images

3 minuten geleden zei Dysproz:

Hammarby

Nice, hoe kom je aan zoveel geld? :P Zeker leuke spelers gehaald! 

Als je nog wat over hebt: Fredrik Andre Bjorkan, Eivind Helgesen, Bryan Fiabema 

Edited by Daniell
8 minuten geleden zei Daniell:

Nice, hoe kom je aan zoveel geld? :P Zeker leuke spelers gehaald! 

Geen idee. Ik kreeg 7 miljoen transferbudget (begin seizoen 2). Daar was ik zelf ook nogal verbaasd over. Zelf nog voor ongeveer 4 miljoen verkocht dus kon ik al deze spelers halen.

59baa94a822e11703c0694a825b88f35.png

Dit is mijn speelstijl overigens.

Edited by Dysproz

Gaat wel weer heel makkelijk allemaal, Ihatarren voor 80m naar Chelsea laten gaan, voor 2,5m Sergi Gomez van BvB overgenomen als vervanger via de transferlijst.

EDIT: Iets te vroeg gejuicht, Chelsea biedt hem 10k pw, wat hij natuurlijk niet accepteert. :cab:

Edited by joostmakaay
17 uur geleden zei Dysproz:

Hoe doen jullie spitsen het? Veel goals? En de topscorers in verscheidene competities?

Lastig. Heb vaak spitsen die perfect geschikt zijn voor hun rol. Ik gebruik vaak Diepe en Complete spitsen. Toch heb ik altijd dat mijn AML en AMR de doelpunten voor hun rekening nemen. Ik zit nu in 2030 met NAC en dit jaar is het voor het eerst zo dat mijn spits méér goals heeft gemaakt dan mijn vleugels. Mijn spits lopen zelden 1-op-1, mijn AML (al is dat ook wel een extreem goede speler, Ballon d'Or winnaar) loopt regelmatig 1-op-1.

(FM19, dat is wel ff nodig om erbij te zetten inmiddels)

Edited by Buffell

Begon in de beta werkeloos. Ging bij Bayer 04 aan de slag. Van een teleurstellende 15e plaats naar een 7e plaats, net buiten Europees voetbal. Merk wel dat ik ze moeilijk aan het voetballen krijg en ze super wisselvallig presteren. 3-1 Winnen bij Dortmund, vervolgen met veel moeite 2-1 verliezen bij Union Berlin. Gebeurde de laatste seizoenshelft net iets te vaak. Heb ook extreem weinig steun bij de spelers vanaf het moment dat ik aangesteld werd. Hoop dat seizoen 2 een iets soepeler verloopt krijgt. Niet enorm onder de indruk ook van het spelersmateriaal op een aantal talenten na.

In het zesde seizoen kampioen geworden in IJsland :D Betaal inmiddels ook op één club na het meeste salaris. 

Seizoen 1: 7e in de IJslandse tweede divisie.

Seizoen 2: 6e in de IJslandse tweede divisie.

Seizoen 3: 3e in de IJslandse tweede divisie.

Seizoen 4: 1e in de IJslandse tweede divisie. (Promotie).

Seizoen 5: 2e in de IJslandse Eredivisie

Seizoens 6: 1e in de IJslandse Eredivisie.

Dit zou het begin moeten zijn van een lange alleenheerschappij, ware het niet dat mijn bestuur nu in totaal 3 miljoen bij elkaar geleend heeft voor twee stadionuitbreidingen. Sta nu 8 ton in de min en moet nog bijna 2 miljoen aflossen. Kan m'n beste spelers dus waarschijnlijk niet verlengen, en de reputatie is nog niet zo dat iedereen zomaar wil komen. 

FM 2012 trouwens. 

En Europees? Daar is flink wat knaken te verdienen, al was dat in 2012 natuurlijk wel een stuk minder.

[FM19]

Spoiler

image.png.1f15368c0e261566bd3f53af432bd633.png

Lekker maand gehad met FC Andorra. 

Spoiler

image.png.bbabd717a54d0dc028dfab0a5e52344c.png

Dit programma om het lange seizoen af te sluiten (wat klappen die dubbele bekerrondes in januari/februari er in zeg). 

Spoiler

image.png.b797dd7136713b33f1ff8c810484cf71.png

Kan de CL nog halen door Barça in te halen of de EL te winnen. Denk dat ik vol voor beide doelen ga. Ben vaak genoeg voor één doel gegaan en spelers rust gegeven, maar mijn reserves zijn eigenlijk te slecht. Ga eens kijken of mijn basis het ook in mindere conditie resultaten kan halen.

image.png

Edited by Sophomore

Lekker programma, moet Barça nog tegen moeilijke tegenstanders of in CL?
Krijg nu met Tottenham telkens te maken met dat als ik een speler wil halen het bestuur het tegen wil houden omdat het niet voldoet aan de voorkeur voor Engelse spelers. Kan ze wel elke keer overhalen omdat ze voldoen aan andere voorwaarden maar nog steeds vervelend.

Dit jaar echt té veel toffe (grote) teams om mee te spelen zeg. Zo ff snel het volgende lijstje:

Arsenal: Heerlijke talenten als Willock, Nelson, Smith-Rowe en Saka. Verdediging kan wel een opknapbeurt gebruiken en je hebt hier maar 10 miljoen voor.
Chelsea: 130 miljoen transferbudget wat geschoven kan worden tot 175 maar je hebt een transferban :D Heerlijk talentvol team.
Liverpool: Een selectie die uit zijn voegen barst van kwaliteit. Talenten als Hoever, v/d Berg, Kane, Jones, Elliott, Wilson, Woodburn en Brewster (die een dikke upgrade heeft gehad) en dan heb je ook nog eens een warchest van 100 miljoen!
Manchester United: Gevallen grootmacht met een aantal prima spelers en talenten en ook nog eens een TB van 100 miljoen!
Internazionale: Een centrum van de Vrij en Skriniar, een centraal middenveld van Sensi en Barella en Icardi who? Icardi lekker laten gaan en Lautaro Martinez er in gooien. Ook nog eens een leuk talent op die positie in Esposito in de jeugd zitten en een degelijk transferbudget.
AS Roma: Een hoofdstad zonder titelkandidaat, tijd om daar verandering in te brengen. Aan talenten als Mancini, Diawara, Pellegrini, Zaniolo, Riccardi en Under zal het niet liggen om de droom van Rome werkelijkheid te maken.
FC Barcelona: Make La Masia Great Again. Allereerst Barca gewoon om Frenkie de Jong natuurlijk ( :< ) maar met Wague, Cuenca, Todibo, Mbuyamba, Moriba, Cucurella, Miranda, Busquets, Alena, Puig, Pedri ( :< ), Fati en Abel Ruiz heb je ziek veel talent rond lopen.
Benfica: Een team wat tjokvol talent zit zowel in het eerste als in de jeugd en dan ook nog eens een TB van 70 miljoen!
Lyon: Barst ook weer van het talent, geen idee wat het TB is, nog niet naar gekeken.

Edited by ForzaUtreg

Uit dat rijtje zou ik Inter of Roma kiezen. Maar inderdaad, net als Mordurette, is een echt top team niets voor mij. Ieder zijn eigen ding.

Of je moet er een hele specifieke challenge van maken door alleen eigen jeugd te gebruiken of spelers onder 21 met bepaalde nationaliteit. 

Aston Villa, Southampton of Norwich?

Villa vind ik een mooie club, Norwich trekt me op de één of andere manier ook met leuke talenten en Southampton spreekt voor zich. Leuk transferbudget om te versterken etc maar niet veel doorgroei mogelijkheden  op het gebied van jeugdcomplex, scouting etc daar ze al hoog scoren..

Norwich daarentegen minder transferbudget (10 miljoen) tov van Aston Villa (27) maar dat maakt miss de uitdaging ook wel weer leuker!

@Jotew Ik zou voor Aston Villa gaan, hebben een aantal fijne spelers en er is (voor mij dan) de Belgische link Wesley, Nakamba en Engels. Norwich is ook een leuke club met die ene spits Pukki die het IRL goed doet.

Ikzelf ga een nieuwe game starten met Bolton, erg leuke uitdaging ook al heb ik 2 maanden geleden er al een game mee gehad met FM 19 met een data update.

Edited by glennix