Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Posted Images

Ik ben dit jaar maar met Tottenham begonnen, als fan kan ik niet toestaan dat Aurier op de rechtsback-positie rond blijft lopen. Uiteindelijk flink wat zaken gedaan op de transfermarkt, Aurier verhuurd (niemand wilde hem, terecht), Wanyama verhuurd en Alderweireld, Vertonghen en Eriksen verkocht omdat ze niet wilden verlengen.

Met Bernadeschi, Nelson Semedo, Ruben Dias en José Giménez verdediging flink verjongd en verbeterd en met Bernadeschi een fijne rechtsbuiten erbij gehaald. Ben benieuwd hoe ik me kan verhouden tot de andere Engelse topteams.

6 uur geleden zei Daniell:

Goedemorgen.

Ik heb gisteren een spelletje tot 2025 gesimuleerd. Van wat ik heb gezien zijn de transfers enorm verbeterd. Zo wordt er onderling in de eredivisie veel ver/gekocht en worden er Nederlanders vanuit het buitenland teruggehaald.

Ik heb hem gekocht bij Eneba voor 32,90 euro. Had de code meteen op de mail.

Hier ook Eneba, binnen een paar minuten stond hij op steam. Aanrader.

Voorbereiding erop zitten met Sampdoria.  Kan niet bepaald tevreden zijn. Vooral de blamage in de beker echt een schande.  Spel is wel redelijk, maar echt tot veel kansen komen we niet. Moet snel beter wil niet dat deze uitdaging vroeg eindigt :( 

Schermafbeelding 2019-11-02 om 16.36.58.png

10 minuten geleden zei Daniell:

@glennix dit kun je gewoon instellen bij staf en dan verantwoordelijkheden. Of bedoel je tijdens de contractonderhandelingen van 1 speler een voorstel laten doen?

Ja, ik bedoel idd de contractonderhandelingen van 1 speler. Vroeger had je de keuze om zelf te onderhandelen of de TD de onderhandeling te laten voeren voor die 1e speler/staf. Dat bespaarde mij veel tijd voor contractverlengingen voor de staf en spelers van de jeugdploegen. Maar die mogelijkheid zie ik niet meer terug. :classic_mellow: Dat was ook het enige waar ik mijn TD voor gebruikte.

En ik zie nu net ook dat de stafrol Technisch Directeur 2x in het spel zit?

Edited by glennix
3 minuten geleden zei glennix:

Ja, ik bedoel idd de contractonderhandelingen van 1 speler. Vroeger had je de keuze om zelf te onderhandelen of de TD de onderhandeling te laten voeren voor die 1e speler/staf. Dat bespaarde mij veel tijd voor contractverlengingen voor de staf en spelers van de jeugdploegen. Maar die mogelijkheid zie ik niet meer terug. :classic_mellow: Dat was ook het enige waar ik mijn TD voor gebruikte.

Je zult eerst de beloften moeten doen. Daarna wanneer je over contract gaat onderhandelen staat in het middelste vak, bovenin, 'ask *TDNAME* to suggest offer'. Hij doet dan een aanbeveling maar neemt de onderhandelingen niet volledig over. Dit zul je echt bij de staff responsibilities moeten aangeven.

@DaniellIk zie die mogelijkheid niet bij mij, maar ik zie net dat in het spel er 2x de staf rol van  een Technisch Directeur in zit, heb de game in het Engels gezet en dan staat er Director of Football en Technical Director. ik heb op dit moment alleen een Technical Director in dienst, ik ga eens een Director of Football aannemen en misschien lukt het dan wel.

1 minuut geleden zei glennix:

@DaniellIk zie die mogelijkheid niet bij mij, maar ik zie net dat in het spel er 2x de staf rol van  een Technisch Directeur in zit, heb de game in het Engels gezet en dan staat er Director of Football en Technical Director. ik heb op dit moment alleen een Technical Director in dienst, ik ga eens een Director of Football aannemen en misschien lukt het dan wel.

Dat klopt inderdaad, dan heb je geen TD in dienst. Die andere verzorgt de rapporten over uitgeleende spelers en dergelijke, dat is die nieuwe functie in FM. 

28 minuten geleden zei Daniell:

Dat klopt inderdaad, dan heb je geen TD in dienst. Die andere verzorgt de rapporten over uitgeleende spelers en dergelijke, dat is die nieuwe functie in FM. 

Nu lukt het weer zoals in de vorige FM series, na het aantrekken van een Director of Football. :classic_smile: SI games mag wel een betere vertaling gaan vinden na de Beta, 2x Technisch Directeur in het Nederlands maakt het er ook niet simpeler op...

1 uur geleden zei glennix:

Nu lukt het weer zoals in de vorige FM series, na het aantrekken van een Director of Football. :classic_smile: SI games mag wel een betere vertaling gaan vinden na de Beta, 2x Technisch Directeur in het Nederlands maakt het er ook niet simpeler op...

Gewoon in het Engels spelen, veel beter.

5 minuten geleden zei Mordurette:

Gewoon in het Engels spelen, veel beter.

Ook een optie, maar ik ben het zo gewend om de game in het Nederlands te spelen. Net hetzelfde als met de film, ik wil ook altijd NL ondertiteling, ondanks dat ik alles wel goed versta. :classic_laugh:

7 minuten geleden zei glennix:

Ook een optie, maar ik ben het zo gewend om de game in het Nederlands te spelen. Net hetzelfde als met de film, ik wil ook altijd NL ondertiteling, ondanks dat ik alles wel goed versta. :classic_laugh:

Wen je binnen no time aan!