Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

Ooooh wat is deze lekker  Kampioen op basis van het onderlinge resultaat. Zowel voor Lille als voor mij persoonlijk de 4de titel in de Ligue 1 (1x Lyon en 2x PSG).   Ik ben er overigens bijn

Posted Images

6 minuten geleden zei TheRealOne:

Iemand bekend met de Xbox game pass en FM 20? Heb een tijdje terug een abonnement voor op de pc genomen (mede omdat FM daar ook op gereleased gaat worden), maar is de releasedatum daar hetzelfde als op Steam?

De release voor de game pass moet nog bekend gemaakt worden, dus vrees dat dit wel later zal zijn dan op steam.

4 minuten geleden zei W8er:

De release voor de game pass moet nog bekend gemaakt worden, dus vrees dat dit wel later zal zijn dan op steam.

De release datum op Steam staat op 8 november, maar ik lees overal verder dat de game op 19 november uitkomt. Dan maar hopen dat de game pass daar ook bij hoort. En in de tussentijd maar niet teveel het forum te bezoeken, want dan begint het weer te kriebelen. ;c

1 uur geleden zei Sophomore:

[Football Manager 2019]

image.png.16497a76d41a08c2c605b6eca2067ca3.png

Keep 'em wel ff na de afstraffing van wereldkampioen België, maar wel lekker uit kunnen winnen met Andorra tegen Slowakije. 

Toch andere koek dan de Nations League Divisie D :D 

[Football Manager 2019]

Knappe prestatie tegen Slowakije! :classic_happy:

24 minuten geleden zei lennard95:

Begonnen bij Bolton Wanderers, voorbereiding loopt best goed en nu nog kijken hoe ik van 12 punten terug moet komen en dan nog 20ste of hoger eindigen :D

Als je een goede flow te pakken hebt kan je die 12 punten makkelijk inlopen. 

1 uur geleden zei TheRealOne:

De release datum op Steam staat op 8 november, maar ik lees overal verder dat de game op 19 november uitkomt. Dan maar hopen dat de game pass daar ook bij hoort. En in de tussentijd maar niet teveel het forum te bezoeken, want dan begint het weer te kriebelen. ;c

De release op steam stond normaal op 19 november en game pass zou pas later worden, maar nog geen datum gegeven

19 minuten geleden zei tito84:

Hallo iedereen,

Ik zie dat er al een paar fm 20 gekocht hebben. Zijn de transfers dit jaar wat realistisch? 

Ik had nog een vraag maar weet niet of deze hier past. Waar hebben jullie hem gekocht met de beta erbij? 

Goedemorgen.

Ik heb gisteren een spelletje tot 2025 gesimuleerd. Van wat ik heb gezien zijn de transfers enorm verbeterd. Zo wordt er onderling in de eredivisie veel ver/gekocht en worden er Nederlanders vanuit het buitenland teruggehaald.

Ik heb hem gekocht bij Eneba voor 32,90 euro. Had de code meteen op de mail.

Heb even wat leuke spelers gevonden die wat minder bekend zijn, misschien hebben sommigen van jullie er wat aan:

• George Tucudean (CFR Cluj, 28), leuke allround spits. Lekker bonkig, zal een competitie als de Eredivisie wel aan flarden schieten. Kost zo'n 1.5 miljoen. 
  • Magomed-Shapi Suleimanov (Krasnodar, 19), zeer talentvolle rechtsbuiten. Ben benieuwd hoe hij over 5 jaar in de game is    (@Daniell) want het is nu een leuke speler. Zelfde geldt eigenlijk voor zijn twintigjarige teamgenoot Matvey Safonov (GK), al zal hij onder de 15 miljoen niet haalbaar zijn. Al is het altijd een poging waard. Suleimanov is haalbaar voor tussen de 7-12 miljoen, dat verschilt per game. 
  • Ivan Oblyakov (CSKA Moskou, 21), centrale middenvelder die vrij veelzijdige stats heeft. CSKA kocht hem ruim een jaar geleden voor 4 miljoen van Ufa, dus waarschijnlijk willen ze dat minimaal terug zien. Toch denk ik dat dit voor 5 miljoen ongeveer echt een leuke aankoop is. 
  • Jano (Spartak Moskou, 26), een deel van jullie zal hem kennen maar deze Georgische aanvallende middenvelder kan zowel op links als op '10' uit de voeten. Zijn technische stats zijn echt prima, mentaal is ook goed. Enige twee minpuntjes zijn zijn fysiek (kleine speler, weinig kracht) en salaris (38k per week, weet niet of hij hierop flink wilt inleveren). desondanks voor 4 miljoen een erg leuke speler. 
  • Libor Kozak (Sparta Praag, 30), echte kenners kennen deze spits nog van zijn potentie in de oude FM edities van een jaar of 8/9 terug. Hij kon destijds uitgroeien tot een van de beste targetmannen van de bol die wij kennen als de aarde maar hij is hier nooit bij in de buurt gekomen. Een goede targetman is hij echter nog steeds.  Zoek je als Feyenoord/AZ/Utrecht/Vitesse zijnde nog een goede targetman voor net onder het miljoen? Dit kan je man zijn. De sprongkracht (18) is er in ieder geval nog!
  • Kristoffer Haugen (Molde, 25), deze linksback is zo'n typische parel voor wie met een niet extreem grote club een allround linksback zoekt. Hij kan alles wel een beetje en dat is direct zijn grootste kwaliteit. Hoeft maar 500k te kosten wanneer je slim onderhandelt. 
  • Marcin Wasilewski (Wisla Krakau, 39), eigenlijk al veel te oud maar heb je in seizoen 1 een probleempje achterin en kan de rest van je verdediging zijn gebrek aan snelheid opvangen? Dan heb je met deze Premier League kampioen een echte leider in huis. Hij kost echt haast niets. 
  • Artur Sobiech (29, Lechia Gdansk), net als Kozak een voormalig FM topspits. Heeft het nooit waargemaakt en is nu op te halen in één van de mooiste havensteden van Europa. Mentaal en fysiek echt nog een topper.

Met Ajax is het wel makkelijk spelen in de beta. Alleen van Utrecht verloren en JC Schaal na penalty's. Nu al in een reeks van 14 keer winst op rij. Heb alleen Olmo gekocht voor €28 miljoen en in de winter komt Haaland €15 miljoen ook nog het team versterken.

image.thumb.png.0a4a7161cd89a367df3d17db70a8cec6.png

image.thumb.png.21d1e0ad8140ea30f94e824dce908f96.png

image.png.32fe731f36e85c8a4b6d5f4a70e8b7c6.png

Wel een fijn teampje zo, VD Beek scoort enorm veel in deze rol en de voorste doen het ook prima. En verdedigend staat het goed. Onana heeft in 16 potjes 11 keer de 0 en slechts 6 goals tegen.

41 minuten geleden zei Daniell:

@Urbeto

Safonov

Toon verborgen inhoud

HpIOCtG.png

AMpqP7H.png

Suleimanov

Toon verborgen inhoud

nFT7opa.png

cInIscv.png

Safonov is duidelijk one to watch dit jaar. Zijn statistieken en status als vaste international zeggen alles. Wellicht een leuke keeper voor clubs als Arsenal, Leipzig of Napoli. Suleimanov valt me wat tegen, maar dat zal wellicht verband houden met zijn gebrek aan speeltijd in de eerste seizoenen. Wanneer je in die jongen investeert kan 'ie best niveau Sevilla o.i.d. bereiken denk ik. 

Pavlovic is een leuk spelertje. Doet me denken aan de edities dat Marko Pavlovic een van de beste middenvelders van je game kon worden. Leuke aankoop in ieder geval voor die 650k. 

7kbu59sb116.png

tlc86jhtwx.png

Ik heb toch het idee dat de voetbalgoden mij nog niet zo goed gezind zijn...