Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

9 minuten geleden zei Richarð.:

Johan Cruijff Schaal gewonnen met Feyenoord, ook al is dat Ajax - PSV IRL...

Dat is wel een blunder dan.

5 minuten geleden zei Dennussie:

Kan je in de beta versie nog geen skin aanpassen en real name fixe plaatsen en logo's

Nee, als het goed is kan dat pas bij de officiële release. 

9 minuten geleden zei Dennussie:

Kan je in de beta versie nog geen skin aanpassen en real name fixe plaatsen en logo's

Skin kan niet, rest zonder problemen.

13 minuten geleden zei Kavinos:

Krijg de logo's hier ook niet voor elkaar.

Na het verwijderen van wat bestanden en het opnieuw opstarten werkte het opeens. Alsof die fake.inc enzo het blocked.

Het is in ieder geval niet zo eenvoudig meer om nieuwe logo's in te laden, anders deed je reload skin maar heb dit nog niet gevonden. Heb moeten game sluiten en opnieuw opstarten.

1 uur geleden zei W8er:

Het is in ieder geval niet zo eenvoudig meer om nieuwe logo's in te laden, anders deed je reload skin maar heb dit nog niet gevonden. Heb moeten game sluiten en opnieuw opstarten.

Dit staat gewoon bij de instellingen. Wanneer je instellingen opent krijg je een pop-up. Dan moet je linksbovenin klikken op 'advanced' of 'uitgebreid'. Dan kies je vervolgens rechtsbovenin op 'meest voorkomend' of 'most common'. Deze zet je op 'Interface'. Dan kun je onder 'Skin' het vakje 'Reload skin when confirming changes' aanvinken en reload het spel je skin en graphics. (zie bijgevoegd screenshot)

y7ywIP4.png

Als je uw instellingen opent moet je links onder 'reset' kiezen en daar clear cache kiezen. Nadien wisselen van skin en bevestigen( reload skin when confirmed best ook aanzetten). daarna terug naar je gewenste skin gaan en dan moet alles werken.

Het wisselen van skin is momenteel nodig om nieuwe logo's etc te laten verschijnen, SI is daar mee bezig.

56 minuten geleden zei Daniell:

Dit staat gewoon bij de instellingen. Wanneer je instellingen opent krijg je een pop-up. Dan moet je linksbovenin klikken op 'advanced' of 'uitgebreid'. Dan kies je vervolgens rechtsbovenin op 'meest voorkomend' of 'most common'. Deze zet je op 'Interface'. Dan kun je onder 'Skin' het vakje 'Reload skin when confirming changes' aanvinken en reload het spel je skin en graphics. (zie bijgevoegd screenshot)

y7ywIP4.png

Oke, bedankt, had ik nog niet gevonden.

Zoals elk jaar begin ik ook dit jaar weer met Feyenoord. Ik moet zeggen dat Burger, Kokcu en Geertruida er wel weer veelbelovend  uitzien dit jaar :) 

12 minuten geleden zei Daniell:

Waar ga je beginnen?

Pff, nog geen idee echt. Bij de volledige release wil ik weer met MSK Zilina beginnen, dat is me tot dus ver goed bevallen. Om het spel even te proberen denk ik ergens in Engeland of Spanje.

Hier ook begonnen aan de bèta. Meteen in het Engels gezet, want die vertaling is ook weer niet best. Gewoon 2 functies dezelfde naam geven (2 keer TD, i.p.v. Directeur voetbalzaken en TD) :cab: . Jeugdelftallen inderdaad wat zoeken, maar als je bepaalde verantwoordelijkheden oppakt dan komt het gelukkig wel weer terug in die zij-balk en ziet het selectiepagina er weer een beetje uit als FM19.  Ga nog niet echt een save beginnen. Gewoon even ervaren wat deze versie brengt. 

22 minuten geleden zei FMNOOB:

Hier ook begonnen aan de bèta. Meteen in het Engels gezet, want die vertaling is ook weer niet best. Gewoon 2 functies dezelfde naam geven (2 keer TD, i.p.v. Directeur voetbalzaken en TD) :cab: . Jeugdelftallen inderdaad wat zoeken, maar als je bepaalde verantwoordelijkheden oppakt dan komt het gelukkig wel weer terug in die zij-balk en ziet het selectiepagina er weer een beetje uit als FM19.  Ga nog niet echt een save beginnen. Gewoon even ervaren wat deze versie brengt. 

Hier ook gewoonweg een beetje aan het knoeien vandaag. Jeugdelftallen zitten onder development centre. Als je dan overview op squad zet, krijg je ook gewoon de oude schermpjes te zien.

Overigens valt me op dat er in het eerste seizoen weinig transfers gedaan worden. In de Eredivisie wordt er veel onderling verkocht wat ik op zich wel goed vind. Transfers zijn een stuk realistischer geworden. 

Daarnaast ook al een leuk lijstje met relatief goedkope talenten samengesteld :D 

Verkenningsgame gestart met Feyenoord, en de grootste held tot nu toe is de spits die ik als backup voor de geblesseerde Jorgensen heb gehaald: LORD Bendtner! :D Schiet de ene na de andere erin.

Bij de release ga ik denk aan de Journeyman beginnen, leek me wel weer eens leuk

Edited by Keko

11 minuten geleden zei Daniell:

Hier ook gewoonweg een beetje aan het knoeien vandaag. Jeugdelftallen zitten onder development centre. Als je dan overview op squad zet, krijg je ook gewoon de oude schermpjes te zien.

Overigens valt me op dat er in het eerste seizoen weinig transfers gedaan worden. In de Eredivisie wordt er veel onderling verkocht wat ik op zich wel goed vind. Transfers zijn een stuk realistischer geworden. 

Daarnaast ook al een leuk lijstje met relatief goedkope talenten samengesteld :D 

Haha, wil je dat lijstje delen? Ik heb die Gaich uit Argentinië voor 3,5 miljoen vastgelegd, ziet er ook leuk uit. 

1 minuut geleden zei Paul.:

Haha, wil je dat lijstje delen? Ik heb die Gaich uit Argentinië voor 3,5 miljoen vastgelegd, ziet er ook leuk uit. 

Zeker, zal vanavond wat plaatsen. Voor nu kun je kijken naar:

• Rick v Drongelen - HSV - ongeveer 4 miljoen
  • Francisco Trincao - Braga - ongeveer 3 miljoen
  • Daijiro Chirino - PEC Zwolle - ongeveer 3 miljoen
  • Joao Pedro - Fluminense - ongeveer 3 miljoen
  • Onni Valakari - Tromso - ongeveer 3 miljoen ---- DEZE IS ECHT EEN AANRADER EN WORDT DE NIEUWE STANDAARD AANKOOP
  • Andrea Papetti - Brescia - ongeveer 3,5 miljoen
  • Tomislav Duvnjak - Dinamo - ongeveer 3 miljoen
  • Noel Bilic - Rijeka - ongeveer 3 miljoen
  • Hakon Evjen - Bodo/Glimt - 2,2 miljoen --- Deze is volgens mij standaard vastgelegd door AZ

6 minuten geleden zei Mr.Football:

Goedmiddag, ik ben nieuw hier maar speel al zo'n 10 jaar FM, nu FM20 is uitgekomen leek het mij leuk om hier lid van te worden:).

Nouja, welkom dan maar! :classic_smile:

17 minuten geleden zei Mr.Football:

Goedmiddag, ik ben nieuw hier maar speel al zo'n 10 jaar FM, nu FM20 is uitgekomen leek het mij leuk om hier lid van te worden:).

Welkom! Wat is je favoriete club en van welk type saves houd je?