Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Fijn he zo'n opgeschoonde selectie?

image.png.720779156cc0bce6ae48a1073cd7dc00.png

Erg pittig begin, maar toch vervelend om met nul uit zes te beginnen. Gelukkig gaat het sindsdien een stuk beter. De winterstop (al is het maar een weekje) had van mij niet gehoeven, hopen dat we deze 'vorm' niet verliezen. 

Wederom een speler van ons verkozen tot Golden Boy

image.png.b850f246632c255891b7126b1a3b7373.png

image.png.78de4d09ebd62defa20e77a85b137e7b.png

En dan zo uit de winterstop komen :@

Positieve is wel dat we door zijn in de Copa del Rey. Niet zo heel bijzonder, want komen elk seizoen vrij ver (drie keer halve finale in de laatste vijf jaar), maar dit keer liggen Barça, Real Madrid en Aletico er al uit. Spelen nu tegen Gijon, wat te doen moet zijn. 

Edited by Sophomore

Bij het speelschema heb ik ineens de tegenstander staan en dan het speelschema. Dit had ik eerder niet. Hoe kan ik dit aanpassen?

Na 2 weekjes een fm dipje te hebben gehad ben ik nog maar eens opnieuw begonnen, ditmaal met Barnsley één van de kneusjes in de Championship. Misschien wel mijn laatste game met FM19.

Ik denk dat de meesten van ons wel aan hun laatste game bezig zijn. Zodra FM20 er is zal bijna iedereen overstappen. 

Met Zilina nog altijd zonder nederlaag in de competitie en een flink gat geslagen met de rest. Ook mijn B-team, dat vorig seizoen kampioen werd op het tweede niveau, staat alweer ruim voor op de concurrentie. Wel lekker dat zij op zo'n hoog niveau actief zijn, mijn grootste talenten ontwikkelen zich hierdoor enorm goed en snel.

Ik denk trouwens dat ik met FM20 wederom een game ga starten in Slowakije met deze club.

Edited by Mordurette

Wilde vanwege de perikelen rondom de club eens starten met Roda JC. Heb er verder helemaal niets mee, maar ze hebben wel een aardige selectie.

FM.jpg

7 minuten geleden zei Frisian:

Wilde vanwege de perikelen rondom de club eens starten met Roda JC. Heb er verder helemaal niets mee, maar ze hebben wel een aardige selectie.

FM.jpg

Mijn clubje gaat ook lekker, pff. Maar zou wel mooi zijn als ze via de playoffs alsnog promotie weten af te dwingen.

Ik was bij RKC begonnen met het doel alleen U21 spelers te halen en vooral te richten op de Nederlandse, Belgische en Duitse markt.

Doelstelling 1 is gehaald, maar de 2e doelstellng....

image.thumb.png.ff606a8e49508d345f5e3417d8056559.png

Nu ik het zo zie, valt het me nog mee :-D

Even een snelle vraag, kun je bij trainingskamp later nog je selectie veranderen? Ik heb nieuwe speler gekocht die ik namelijk graag in mijn selectie wil hebben...

9 minuten geleden zei jelmerrr:

Even een snelle vraag, kun je bij trainingskamp later nog je selectie veranderen? Ik heb nieuwe speler gekocht die ik namelijk graag in mijn selectie wil hebben...

Ja, die kan je gewoon nog toevoegen. Bij selectie kan je ergens rechts kiezen om spelers te registreren voor de trainingskamp.

Zodra je de speler Contracteert staat er onder ook een knop om hem aan het trainingskamp toe te voegen.

Halverwege seizoen 1 sta ik 1e met Werder en toen kwam ook onderstaand bericht.

MwKPO1k.png

Edited by r4vje

Dit is dus exact de reden waarom ik nooit in Nederland speel. Ik ben Almere, maar ga echt niet 'mijn' Heerenveen een Europees ticket afpakken...

image.thumb.png.a6e91f37aaefff07bf756bb4f1f8637e.png

Ik word zo schijtmoe van Paris SG hè. Zodra je speler ook maar een paar weken goed presteert, zitten ze er alweer achteraan. En bij elk bod op elke speler heb je weer gezeik in de toko omdat ie niet naar Paris mag.

1 uur geleden zei Buffell:

Ik word zo schijtmoe van Paris SG hè. Zodra je speler ook maar een paar weken goed presteert, zitten ze er alweer achteraan. En bij elk bod op elke speler heb je weer gezeik in de toko omdat ie niet naar Paris mag.

Dat gezeik gaat wel weer over zodra PSG geen interesse meer heeft.

9 minuten geleden zei Mordurette:

Dat gezeik gaat wel weer over zodra PSG geen interesse meer heeft.

Ik heb een paar spelers waar oprecht al 2.5 jaar nonstop interesse van is door PSG. Bijzonder irritant. Kost me bergen aan vernieuwingen van contracten.

1 uur geleden zei Buffell:

Ik heb - geloof ergens op dit forum - een tijdje terug de gouden tip gekregen om dit soort gezeik te voorkomen. Ik zet spelers die gaan zeuren waarom ze niet naar een andere club mogen op de transferlijst voor een bizar laag bedrag (10k o.i.d.) en dan bij reageren op bod: "alle transferbiedingen afwijzen". Om een of andere vage reden, zeuren ze daarna nooit meer. Echter krijg je hierdoor natuurlijk ook nooit meer hoge biedingen, alle clubs bieden 10k omdat hij voor dat bedrag op de TL staat. Dus als je hem wel wilt verkopen dan moet je het bedrag even aanpassen. Scheelt een hoop gezeik zo door het seizoen heen. 

Edited by tdogg16

1 minuut geleden zei tdogg16:

Ik heb - geloof ergens op dit forum - een tijdje terug de gouden tip gekregen om dit soort gezeik te voorkomen. Ik zet spelers die gaan zeuren waarom ze niet naar een andere club mogen op de transferlijst voor een bizar laag bedrag (10k o.i.d.) en dan bij reageren op bod: "alle transferbiedingen afwijzen". Om een of andere vage reden, zeuren ze daarna nooit meer. Echter krijg je hierdoor natuurlijk ook nooit meer hoge biedingen, alle clubs bieden 10k omdat hij voor dat bedrag op de TL staat. Dus als je hem wel wilt verkopen dan moet je het bedrag even aanpassen. Scheelt een hoop gezeik zo door het seizoen heen. 

Hmm wellicht dat eens proberen. Ben ik altijd wel een beetje angstig voor, dat soort 'tegenstrijdige' acties uitvoeren. Gaat hier namelijk ook over spelers die echt onvervangbaar zijn (eigen jeugd, wereldtop). So if I fuck up, this could be badddddd.

1 minuut geleden zei Buffell:

Hmm wellicht dat eens proberen. Ben ik altijd wel een beetje angstig voor, dat soort 'tegenstrijdige' acties uitvoeren. Gaat hier namelijk ook over spelers die echt onvervangbaar zijn (eigen jeugd, wereldtop). So if I fuck up, this could be badddddd.

Zolang je bij "reageren op bod" invult dat je alle transferbedragen afwijst gebeurt er niks. Werkt bij mij perfect. Het enige moment dat zo'n speler nog gaat is wanneer aan de minimale ontsnappingsclausule wordt voldaan, of wanneer het bestuur ingrijpt. Maar dat gaat dan om bedragen die iets hoger liggen dan die 10k ;)

1 uur geleden zei Satyr:

Dit is dus exact de reden waarom ik nooit in Nederland speel. Ik ben Almere, maar ga echt niet 'mijn' Heerenveen een Europees ticket afpakken...

:-D

3 minuten geleden zei tdogg16:

Zolang je bij "reageren op bod" invult dat je alle transferbedragen afwijst gebeurt er niks. Werkt bij mij perfect. Het enige moment dat zo'n speler nog gaat is wanneer aan de minimale ontsnappingsclausule wordt voldaan, of wanneer het bestuur ingrijpt. Maar dat gaat dan om bedragen die iets hoger liggen dan die 10k ;)

Haha mijn angst hiervoor is ook niet per sé rationeel. :-D

Zal vanavond eens kijken!

2 uur geleden zei Mordurette:

Mooi resultaat hoor.

Ik moet in de KO zien af te rekenen met...

27c0efcc3d0b67b1f806fb09f1540fd4.png

Juist :moop:

Makkie

87c1af4963145a39de465c6f60a9831f.png

Na San Marino ga ik ook stoppen met Maidenhead. Ik heb de motivatie niet meer en ik zie dit niet meer omgedraaid worden. Ik heb 9 keer de play-offs mogen spelen en 8 (!) keer haalden we dit niet. Gewoon bullshit dus. Ik ben er klaar mee. Ik heb nu alleen de HJK save nog over.

Laat FM 20 maar komen!