Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

45 minuten geleden zei tdogg16:

Ondanks dat het slechts amateurs zijn, wel heerlijke uitslagen hoor. Welke tactiek gebruik je?

Ik speel een 424 met 2 mezzala's, inside forwards op de flanken en aanvallende backs. 

Alleen in Europa en uit tegen Ajax stel ik een extra verdedigende middenvelder op in plaats van een spits.

Die 30-0 verraste mij ook, maar heb inmiddels wel een erg sterk team. Normaal kom ik niet echt boven de 16 uit maar laatste twee seizoenen gaat het wel lekker.

1 uur geleden zei neva:

Ik speel een 424 met 2 mezzala's, inside forwards op de flanken en aanvallende backs. 

Alleen in Europa en uit tegen Ajax stel ik een extra verdedigende middenvelder op in plaats van een spits.

Die 30-0 verraste mij ook, maar heb inmiddels wel een erg sterk team. Normaal kom ik niet echt boven de 16 uit maar laatste twee seizoenen gaat het wel lekker.

Heb je een screentje van je tactiek, team- en spelersinstructies? Wil hem ook wel eens proberen. 

Op 3-10-2019 om 21:06 zei GAE EAGLES:

Ja, die ben ik in de competitie wel heel vaak tegen gekomen. Lukt me nog niet om boven hun te eindigen, maar heb er net wel een heerlijke overwinning op geboekt.

image.png.862f79ec60e54365e10028727fda7f45.png

Lekker bezig man! Heb je toevallig een screen in jouw game van Ellis Chapman?

1 uur geleden zei nasje92:

Lekker bezig man! Heb je toevallig een screen in jouw game van Ellis Chapman?

Ik zal vanavond even voor je kijken

Het gaat best aardig met de jeugdopleiding, allemaal uit de eigen jeugd op Luiz Eduardo na. De toekomst zit dus goed en van deze hebben er 3 zo goed als een basisplaats ondertussen en 2 zitten er tegen aan.

image.png.1ff7aeb6a096dcd112ae385ecec7a528.png

Op 10-10-2019 om 09:00 zei nasje92:

Toch bedankt voor het kijken!

Ik heb hem er nog in zitten, maar zijn stats zijn dramatisch.

Ook Ludogorets is op de knie gelegd, thuis nog 3-3 gespeeld maar uit een prachtige 4-1 overwinning geboekt. Champions League, here we came! Die 15 miljoen kunnen we goed gebruiken! :classic_biggrin:

Wederom een heerlijk seizoen gedraaid, helaas net geen kampioen geworden. Al komt het steeds dichterbij en hopelijk kunnen we dat komend seizoen wel worden.

image.thumb.png.85013fce9639510f9bafcf5e2e358478.png

image.thumb.png.fb64be27e1abd73c79ea2f361c722ae4.png

image.thumb.png.f382c9f0e7e86cae5b9218a68052c657.png

image.thumb.png.49d9a84cc389ca637a61be6da1e9c668.png

image.png.99241caad82d78eb9888ccf570e7f5a4.png

Je hebt in ieder geval de huidige hegemonie in Manchester van de troon gestoten.

image.png.32d0728809455f4c89aa384d6dbcf516.png

Nog twee wedstrijden te gaan, thuis tegen het nietige San Marino en uit tegen Montenegro. Thuis 2-2 tegen ze gespeeld, dus moet winnen of met minstens 3-3 gelijk spelen om eerste te worden. 

22 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Zag dat West Ham een bod van €159.000.000 uitbracht op deze speler. De posities zijn wel wat vreemd overigens.

image.thumb.png.25070592afa39e9a8b435a4dc75e5fd6.png

De dagonaal-inzetbare speler, dat is de toekomst!

4 uur geleden zei komodo25:

Fm 09 maar aangeslingert 

Ik heb gisteren FM 2007 nog eens gedownload en geinstalleerd en gespeeld zelfs. Nostalgie, naar de wat makkelijker, overzichtelijker versie van FM.. Plus Heerenveen dat nog eens een klasse selectie had, met Pranjic, Alves, Nilsson, Yildirim, Hansson, Bosvelt, VDB..

Sulejmani niet te vergeten, Geert Arend Roorda als talenten.

2 minuten geleden zei Berjan1986:

Ik heb gisteren FM 2007 nog eens gedownload en geinstalleerd en gespeeld zelfs. Nostalgie, naar de wat makkelijker, overzichtelijker versie van FM.. Plus Heerenveen dat nog eens een klasse selectie had, met Pranjic, Alves, Nilsson, Yildirim, Hansson, Bosvelt, VDB..

Sulejmani niet te vergeten, Geert Arend Roorda als talenten.

Heb bij me pa nog me oude pc staan. Staat deze versie op. Wel leuk hoor. Rbc, Haarlem en Veendam nog in de kkd. Omniworld ipv Almere. De Vrij en BMI nog in feyenoord u19

Wederom weer ff een FM dip...

Gestopt met Maidenhead, geen motivatie meer. Ik heb in totaal 9 keer de play-offs gespeeld en 8x daarvan het niet gehaald, dat is gewoon bullshit. Team laat het constant afweten op belangrijke momenten, ben er wel klaar mee.

Laat FM 20 maar komen!

Benieuwd naar het toeschouwersaantal in de tweede helft ;c

image.png.f00c0ba442589860d520815a59faf2c6.png

Uit 0-2 gewonnen van Montenegro, dus zijn nu trotse winnaar van de Nations League Divisie D Groep 3 :D 

Bij een 0-1 tussenstand nog een penalty tegen gekregen, die mijn keeper wist te stoppen.

Weet trouwens niet of ik er wel blij mee ben, want volgens mij zijn er geen voordelen van het winnen van de Nations League wat betreft WK kwalificatie. Is 2024, dus EK is net gespeeld en er staat niets bij het reglement over eventuele play-offs. 

Edited by Sophomore

11 minuten geleden zei Sophomore:

Benieuwd naar het toeschouwersaantal in de tweede helft ;c

image.png.f00c0ba442589860d520815a59faf2c6.png

Uit 0-2 gewonnen van Montenegro, dus zijn nu trotse winnaar van de Nations League Divisie D Groep 3 :D 

Bij een 0-1 tussenstand nog een penalty tegen gekregen, die mijn keeper wist te stoppen.

Weet trouwens niet of ik er wel blij mee ben, want volgens mij zijn er geen voordelen van het winnen van de Nations League wat betreft WK kwalificatie. Is 2024, dus EK is net gespeeld en er staat niets bij het reglement over eventuele play-offs. 

3-1 gewonnen uiteindelijk dus ze hebben wel wat gemist als ze weg zijn gegaan haha.

Ik heb eigenlijk best wel zin in FM 20, ik wil daar de San Marino challenge weer proberen.

Wel promotie toch? @Sophomore

18 minuten geleden zei Thomassje123:

3-1 gewonnen uiteindelijk dus ze hebben wel wat gemist als ze weg zijn gegaan haha.

Ik heb eigenlijk best wel zin in FM 20, ik wil daar de San Marino challenge weer proberen.

Wel promotie toch? @Sophomore

Zeker doen, die vorige van je was prachtig. 

Ja wel promotie, maar dan spelen we dus in een hogere divisie terwijl er dan juist play-off plaatsen te verdienen zijn. Dus eigenlijk wordt het alleen maar lastiger om je voor het EK te plaatsen ;c

6d881f02d98df6cdadf2c56b1f3487d3.png

Eerste wedstrijd in de Champions League en meteen een overwinning te pakken tegen de concurrent voor de derde plek! Hoppa! :<

Prima transferperiode, zo zal die er voorlopig wel uitzien. Talent in overvloed op dit moment waardoor aankopen niet meer nodig zijn. Afgelopen winter ook al niemand gehaald en enkel verkocht net al nu.

image.thumb.png.1d64f7fb6746cd3b79e3528b0c9d47a2.png