Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Posted Images

Je hebt in ieder geval de huidige hegemonie in Manchester van de troon gestoten.

image.png.32d0728809455f4c89aa384d6dbcf516.png

Nog twee wedstrijden te gaan, thuis tegen het nietige San Marino en uit tegen Montenegro. Thuis 2-2 tegen ze gespeeld, dus moet winnen of met minstens 3-3 gelijk spelen om eerste te worden. 

4 uur geleden zei komodo25:

Fm 09 maar aangeslingert 

Ik heb gisteren FM 2007 nog eens gedownload en geinstalleerd en gespeeld zelfs. Nostalgie, naar de wat makkelijker, overzichtelijker versie van FM.. Plus Heerenveen dat nog eens een klasse selectie had, met Pranjic, Alves, Nilsson, Yildirim, Hansson, Bosvelt, VDB..

Sulejmani niet te vergeten, Geert Arend Roorda als talenten.

2 minuten geleden zei Berjan1986:

Ik heb gisteren FM 2007 nog eens gedownload en geinstalleerd en gespeeld zelfs. Nostalgie, naar de wat makkelijker, overzichtelijker versie van FM.. Plus Heerenveen dat nog eens een klasse selectie had, met Pranjic, Alves, Nilsson, Yildirim, Hansson, Bosvelt, VDB..

Sulejmani niet te vergeten, Geert Arend Roorda als talenten.

Heb bij me pa nog me oude pc staan. Staat deze versie op. Wel leuk hoor. Rbc, Haarlem en Veendam nog in de kkd. Omniworld ipv Almere. De Vrij en BMI nog in feyenoord u19

Wederom weer ff een FM dip...

Gestopt met Maidenhead, geen motivatie meer. Ik heb in totaal 9 keer de play-offs gespeeld en 8x daarvan het niet gehaald, dat is gewoon bullshit. Team laat het constant afweten op belangrijke momenten, ben er wel klaar mee.

Laat FM 20 maar komen!

Benieuwd naar het toeschouwersaantal in de tweede helft ;c

image.png.f00c0ba442589860d520815a59faf2c6.png

Uit 0-2 gewonnen van Montenegro, dus zijn nu trotse winnaar van de Nations League Divisie D Groep 3 :D 

Bij een 0-1 tussenstand nog een penalty tegen gekregen, die mijn keeper wist te stoppen.

Weet trouwens niet of ik er wel blij mee ben, want volgens mij zijn er geen voordelen van het winnen van de Nations League wat betreft WK kwalificatie. Is 2024, dus EK is net gespeeld en er staat niets bij het reglement over eventuele play-offs. 

Edited by Sophomore
11 minuten geleden zei Sophomore:

Benieuwd naar het toeschouwersaantal in de tweede helft ;c

image.png.f00c0ba442589860d520815a59faf2c6.png

Uit 0-2 gewonnen van Montenegro, dus zijn nu trotse winnaar van de Nations League Divisie D Groep 3 :D 

Bij een 0-1 tussenstand nog een penalty tegen gekregen, die mijn keeper wist te stoppen.

Weet trouwens niet of ik er wel blij mee ben, want volgens mij zijn er geen voordelen van het winnen van de Nations League wat betreft WK kwalificatie. Is 2024, dus EK is net gespeeld en er staat niets bij het reglement over eventuele play-offs. 

3-1 gewonnen uiteindelijk dus ze hebben wel wat gemist als ze weg zijn gegaan haha.

Ik heb eigenlijk best wel zin in FM 20, ik wil daar de San Marino challenge weer proberen.

Wel promotie toch? @Sophomore

18 minuten geleden zei Thomassje123:

3-1 gewonnen uiteindelijk dus ze hebben wel wat gemist als ze weg zijn gegaan haha.

Ik heb eigenlijk best wel zin in FM 20, ik wil daar de San Marino challenge weer proberen.

Wel promotie toch? @Sophomore

Zeker doen, die vorige van je was prachtig. 

Ja wel promotie, maar dan spelen we dus in een hogere divisie terwijl er dan juist play-off plaatsen te verdienen zijn. Dus eigenlijk wordt het alleen maar lastiger om je voor het EK te plaatsen ;c

Fijn he zo'n opgeschoonde selectie?

image.png.720779156cc0bce6ae48a1073cd7dc00.png

Erg pittig begin, maar toch vervelend om met nul uit zes te beginnen. Gelukkig gaat het sindsdien een stuk beter. De winterstop (al is het maar een weekje) had van mij niet gehoeven, hopen dat we deze 'vorm' niet verliezen. 

Wederom een speler van ons verkozen tot Golden Boy

image.png.b850f246632c255891b7126b1a3b7373.png

image.png.78de4d09ebd62defa20e77a85b137e7b.png

En dan zo uit de winterstop komen :@

Positieve is wel dat we door zijn in de Copa del Rey. Niet zo heel bijzonder, want komen elk seizoen vrij ver (drie keer halve finale in de laatste vijf jaar), maar dit keer liggen Barça, Real Madrid en Aletico er al uit. Spelen nu tegen Gijon, wat te doen moet zijn. 

Edited by Sophomore

Ik denk dat de meesten van ons wel aan hun laatste game bezig zijn. Zodra FM20 er is zal bijna iedereen overstappen. 

Met Zilina nog altijd zonder nederlaag in de competitie en een flink gat geslagen met de rest. Ook mijn B-team, dat vorig seizoen kampioen werd op het tweede niveau, staat alweer ruim voor op de concurrentie. Wel lekker dat zij op zo'n hoog niveau actief zijn, mijn grootste talenten ontwikkelen zich hierdoor enorm goed en snel.

Ik denk trouwens dat ik met FM20 wederom een game ga starten in Slowakije met deze club.

Edited by Mordurette
7 minuten geleden zei Frisian:

Wilde vanwege de perikelen rondom de club eens starten met Roda JC. Heb er verder helemaal niets mee, maar ze hebben wel een aardige selectie.

FM.jpg

Mijn clubje gaat ook lekker, pff. Maar zou wel mooi zijn als ze via de playoffs alsnog promotie weten af te dwingen.

Ik was bij RKC begonnen met het doel alleen U21 spelers te halen en vooral te richten op de Nederlandse, Belgische en Duitse markt.

Doelstelling 1 is gehaald, maar de 2e doelstellng....

image.thumb.png.ff606a8e49508d345f5e3417d8056559.png

Nu ik het zo zie, valt het me nog mee :-D

9 minuten geleden zei jelmerrr:

Even een snelle vraag, kun je bij trainingskamp later nog je selectie veranderen? Ik heb nieuwe speler gekocht die ik namelijk graag in mijn selectie wil hebben...

Ja, die kan je gewoon nog toevoegen. Bij selectie kan je ergens rechts kiezen om spelers te registreren voor de trainingskamp.