Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

Are u sure 'bout that?     

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Posted Images

Tijdje niet gespeeld. Nu in de januari window aanbeland. Doe nog mee voor alle prijzen. Had een eenvoudige CL poule en speel nu tegen Arsenal. Top 4 heeft zich duidelijk afgescheiden van de rest. Ik sta 4e met 18-41, Saint Etienne heeft een puntje meer en Monaco staat op 44. Alleen PSG doet het met 49 nog iets beter. Tegen laatstgenoemde speel ik in de kwartfinale van de league cup. :(

Druk op de transfermarkt bezig, onder andere deze man gecontracteerd voor komend seizoen. Gaan we sowieso miljoenen winst op pakken:

image.thumb.png.d1b2a7751cb6135655c871e2dccb2cd4.png

Dat transfervrij overnemen van (zeer goede) spelers blijft heel vreemd in FM. Lekkere aanwinst, dat weer wel.

EvHHFB2.png

Vijf jaar gewacht, eindelijk speelgerechtigd voor Andorra. Waarom kan ik hem niet oproepen? 

https://community.sigames.com/topic/493713-player-eligible-but-cant-get-called-up-for-nationa-team/?tab=comments#comment-12022249

Edited by Sophomore
1 minuut geleden zei Sophomore:

Geen idee, hoe kom ik daar achter? 

Staat er meestal gewoon achter toch? Als je het benodigd aantal dagen gehaald hebt. Bij mij staat er regelmatig 'Ziet er geen heil in' achter, als hij al 1850 (of hoeveel het dan ook moet zijn) dagen in Nederland (in mijn geval) is.

25 minuten geleden zei Buffell:

Ook niet bij 'Nationaliteiten' ipv  'Speelgerechtigdheid'?

Daar staat dit. 

Ry0GS2X.png

Geen uitleg erbij dat hij geen interesse heeft. Kan ook niet via 'rechtermuisknop', 'nationaal team' , 'vragen of hij voor Andorra wilt uitkomen'. Dit kan ik bij een andere speler weer wel. Die heeft overigens voorlopig geen interesse, maar daar kan ik het iig bij proberen ;c

Zeer frusterend, want bij mijn club FC Andorra heb ik heel veel spelers met Andorra als tweede nationaliteit. Dit alles met het idee om ze te gebruiken voor het nationale team van Andorra. 

Edited by Sophomore
2 uur geleden zei FMNOOB:

Soms willen spelers niet uitkomen voor je land, maar staat dat nergens aangegeven (Je kunt hem dan gewoon niet oproepen). 

Volgens mij is dit dus het geval (lees het ook op andere plaatsen op het internet), maar frustrerend dat het nergens expliciet staat aangegeven. Dank voor je hulp iig!

2 uur geleden zei Buffell:

Weird. Ik heb bij 'nationaliteiten' juist die tabel met 'nation', 'days to eligibility' enz staan. Kan ff geen screen maken want ik ben nog in het kantoorgevang.

Nee, daar staat 'dagen tot naturalisatie'.

Mijn spelers hebben al de nationaliteit van Andorra (zoals je op de screens kunt zien), zijn alleen nog niet speelgerechtigd voor de nationale ploeg omdat ze eerst vijf jaar hier moeten wonen. 

Edited by Sophomore
45 minuten geleden zei tdogg16:

Ondanks dat het slechts amateurs zijn, wel heerlijke uitslagen hoor. Welke tactiek gebruik je?

Ik speel een 424 met 2 mezzala's, inside forwards op de flanken en aanvallende backs. 

Alleen in Europa en uit tegen Ajax stel ik een extra verdedigende middenvelder op in plaats van een spits.

Die 30-0 verraste mij ook, maar heb inmiddels wel een erg sterk team. Normaal kom ik niet echt boven de 16 uit maar laatste twee seizoenen gaat het wel lekker.

1 uur geleden zei neva:

Ik speel een 424 met 2 mezzala's, inside forwards op de flanken en aanvallende backs. 

Alleen in Europa en uit tegen Ajax stel ik een extra verdedigende middenvelder op in plaats van een spits.

Die 30-0 verraste mij ook, maar heb inmiddels wel een erg sterk team. Normaal kom ik niet echt boven de 16 uit maar laatste twee seizoenen gaat het wel lekker.

Heb je een screentje van je tactiek, team- en spelersinstructies? Wil hem ook wel eens proberen. 

Op 3-10-2019 om 21:06 zei GAE EAGLES:

Ja, die ben ik in de competitie wel heel vaak tegen gekomen. Lukt me nog niet om boven hun te eindigen, maar heb er net wel een heerlijke overwinning op geboekt.

image.png.862f79ec60e54365e10028727fda7f45.png

Lekker bezig man! Heb je toevallig een screen in jouw game van Ellis Chapman?