Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

13 minuten geleden zei Mordurette:

Het zit je echt niet mee Thomas.

676127db919444cd3df7508da0d79b91.png

237ae4550ead0eb82f634cc81b3c37a3.png

Ik ga zo de finale play-offs spelen

EDIT:

c7f3744cb3e92da2d86604065a1a8e03.png

Ik heb nu - en dit is geen grap maar liefst:

9x de play-offs gespeeld

1x de play-offs gewonnen.

Ik ben het he-le-maal zat!!!!!

Edited by Thomassje123

14 uur geleden zei Mordurette:

Oef, dat is echt zwaar zuur... :classic_ohmy:

Edit: 

Tijd voor FM20 zou ik zeggen.

Was wel van plan die te halen ja

We gaan nog maar ff door want promotie is heel dichtbij, spelers ontwikkeling zich echt stormachtig

Ik heb er weer een schitterend seizoen met Bolton erop zitten, 4 prijzen gewonnen.

We begonnen seizoen 2027-2028 met winst in de Community Shield tegen de Spurs, nu in het nieuwe seizoen 2028-2029 hebben wij helaas verloren van de Spurs.

b2ed217e5a339a158967e42bba6f11a2.png

Daarnaast wonnen wij de Carabao Cup

a19acb635e512ed5f2acc5e166d5d820.png

In de CL was Bayern te sterk in de halve finale. Thuis wonnen wij met 1-0 maar uit in Bayern verloren wij met 2-0.

114d2c25b0bb5cef121d66fb79c3904b.png

De PL hebben we nu 3x op rij gewonnen.

5e94935e823556bfdd56192cc9d5d567.png

Als afsluiter wonnen wij ook de FA Cup.

fb6e222c1483a16cb64aec5cd0e0a907.png

De Champions League zou ik nog graag aan de prijzenkast toevoegen.:)

Dit was natuurlijk al een prachtig seizoen, maar die Champions League, die heb je nog niet in handen gehad! Hopen dat je die nog eens pakt voordat FM20 uit is :-D

Hele grote F in de chat voor Magikarp aub. Krijg net bericht dat ik m'n eigen stadion krijg. Met de nickname die ik had ingesteld voor de screentjes op MU want privacy und so weiter. Kan dat niet aanpassen. Kan opzich wel anderhalve week terug met een backup save, maar weet niet in hoeverre de coding zo is dat het vaststaat dat ik dat stadion weer krijg.

0dd825183cc0be2de94d73a3afa02d66.png

Edited by Magikarp

1 minuut geleden zei Magikarp:

Hele grote F in de chat voor Magikarp aub. Krijg net bericht dat ik m'n eigen stadion krijg. Met de nickname die ik had ingesteld voor de screentjes op MU want privacy und so weiter. Kan dat niet aanpassen. 

Lekkere capaciteit ook :D. En goedkoper dan Feyenoord City irl.. 

Edited by Michaelinho*

:D dat wel ja. 

Wil dat ding eigenlijk niet eens nu ik erover nadenk. Dat doe je bij mensen die dood zijn, niet bij trainertjes die nog bij de club zitten. Dit is eigenpijperij van de Amsterdamse variant en daar ben ik niet zo van.

Edited by Magikarp

Nou, na de groepsfase Man City geloot. 4-1 en 4-0 verlies...

Wel beker en titel gewonnen in Oostenrijk. Ben benieuwd welke banen er straks vrijkomen. Zag dat Tottenham, City én Chelsea onzeker waren.

21 uur geleden zei Magikarp:

Hele grote F in de chat voor Magikarp aub. Krijg net bericht dat ik m'n eigen stadion krijg. Met de nickname die ik had ingesteld voor de screentjes op MU want privacy und so weiter. Kan dat niet aanpassen. Kan opzich wel anderhalve week terug met een backup save, maar weet niet in hoeverre de coding zo is dat het vaststaat dat ik dat stadion weer krijg.

onzin joh nergens voor nodig kuip is nog prima, allemaal luchtkastelen worden gebouwd jan de jonge neus uit hilversum oprotten NOOIT FEYENOORD CITY gr gr

2 minuten geleden zei E2E:

onzin joh nergens voor nodig kuip is nog prima, allemaal luchtkastelen worden gebouwd jan de jonge neus uit hilversum oprotten NOOIT FEYENOORD CITY gr gr

Inderdaad. Game opnieuw ingeladen, kijken hoelang ik kan spelen zonder nieuw stadion DE KUIP FOREVER 

Edited by Magikarp

Iemand enig idee wat ik kan doen. Als ik mijn fm opstart, reageert elke click die ik doe niet meer. Dit is na de update gebeurd. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb de game al 2x verwijderd en weer geïnstalleerd. 

ae939abd1d02562bc77d567f80688e18.png

Deze jongen is met zijn 18 jaar echt wel een leuk talent, al is hij in mijn team in principe een vaste waarde. Helaas word hij begeerd door 28 clubs waaronder Porto, Roma en Milan. Ook meerdere Engelse clubs willen hem ophalen. Watford had vlak voor de transferdeadline al een bod uitgebracht wat ver onder mijn vraagprijs ligt en meneertje begon natuurlijk te zeuren dat hij naar Engeland wilde om in een betere competitie te voetballen. Nou, niks ervan! Of ze betalen de hoofdprijs voor je, of je blijft lekker bij Zilina.

Nou, geen Chelsea, City of een andere Engelse club. Sowieso lastig om een stap te maken merk ik. Paar gesprekken gehad, maar iedere keer een betere kandidaat. Zelfs bij Fiorentina, die mij hadden benaderd voor een gesprek...

Uiteindelijk de hele transfer / selectie rambam gedaan bij Rapid Wien, word ik benaderd voor een gesprek bij Nice. 4 sterren reputatie en "rijk", dus maar gesolliciteerd. Filosofieën komen overeen met hoe ik FM speel: Jeugdopleiding gebruiken en jonge spelers kopen. Ben het geworden, dus nu managen in Frankrijk. Daar de titel pakken zal wel een uitdaging worden.

image.thumb.png.97984666508b8ed3f77c1950ff7e02c2.png 

4 uur geleden zei MetalMichael:

Nou, geen Chelsea, City of een andere Engelse club. Sowieso lastig om een stap te maken merk ik. Paar gesprekken gehad, maar iedere keer een betere kandidaat. Zelfs bij Fiorentina, die mij hadden benaderd voor een gesprek...

Uiteindelijk de hele transfer / selectie rambam gedaan bij Rapid Wien, word ik benaderd voor een gesprek bij Nice. 4 sterren reputatie en "rijk", dus maar gesolliciteerd. Filosofieën komen overeen met hoe ik FM speel: Jeugdopleiding gebruiken en jonge spelers kopen. Ben het geworden, dus nu managen in Frankrijk. Daar de titel pakken zal wel een uitdaging worden.

image.thumb.png.97984666508b8ed3f77c1950ff7e02c2.png 

Leuk man! ik wil ook eens werkloos beginnen met een lage reputatie, maar hoe zou ik mijn reputatie het best instellen? Ik wil toch wel graag aan de slag kunnen op het 1ste of 2de niveau bij een matige club in een kleine competitie zoals Polen/Oostenrijk o.i.d.

Joepie, mijn grote talent in de spits Bozenik is weer helemaal happy bij de club. Hopen dat ik snel zijn contract kan opwaarderen.

9 uur geleden zei glennix:

Leuk man! ik wil ook eens werkloos beginnen met een lage reputatie, maar hoe zou ik mijn reputatie het best instellen? Ik wil toch wel graag aan de slag kunnen op het 1ste of 2de niveau bij een matige club in een kleine competitie zoals Polen/Oostenrijk o.i.d.

Denk dat je dan alles op "2" moet zetten qua diploma's en voetbalervaring. Ik had 'm op z'n laagst ingesteld en dan kom je er in het begin echt nog niet tussen. Ook veel lage, voor mij onbekende competities ingeladen. Als je dan in Noord-Ierland terecht komt, is het wel ff een cultuurschok: geen transfermogelijkheden, enkel free transfers. Daarentegen wel veel transfervrije spelers in de competitie iedere keer. Lage competities heb ik wel als leuk ervaren. Je kunt er snel stappen maken, omdat de verschillen maar klein zijn en je met een simpele, goede tactiek of een goede spits al best snel ver komt. 

Merk nu bij Rapid en Nice sat de verschillen snel groter worden. In Polen had ik op een gegeven moment een balans van 40 miljoen opgebouwd, door m'n dure spelers te verkopen en jonge Poolse en Servische spelers te halen die m'n selectie danig versterkten. Dat lukt nu bij Nice een stuk minder goed. De pot van spelers die voor Nice goed genoeg of talentvol genoeg zijn is toch een stuk beperkter en vooral veel duurder.