Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Op 6-9-2019 om 21:48 zei Mordurette:

Marítimo is zeker niet beter dan Wisla, denk ik. Steau heeft een goede jeugdopleiding, dus wellicht spelen daar wel leuke regens die goed zijn geworden. Je bent zeker niet kansloos in deze poule.

Ging makkelijker dan ik vooraf dacht.

image.thumb.png.1c9125e20585b7f3c9f2563fc46ab164.png

Ben nu aanbeland in de winterstop. Met m'n 3 miljoen transferbudget vooral op zoek naar jong Pools talent om de selectie sterker te maken.

Edited by MetalMichael

Inter was duidelijk een maatje te groot, maar de overwinningen op de Portugezen is lekker. Ook over twee wedstrijden een beter resultaat op Steau is lekker. Nu met Leicester natuurlijk wel een domper, maar wie weet...

Leicester was een maatje te groot. Thuis door een fantastisch eerste kwartier nog 3-1 gewonnen, maar uit 5-2. Kwam helaas net tekort. Dit seizoen wel de dubbel gepakt. Ging als nummer 2 de kampioensgroep in, met twee punten achterstand en won hem uiteindelijk met 5 punten voorsprong. Lechia Gdansk kon niet met de spanning omgaan en verloor de laatste 4 wedstrijden, inclusief tegen ons.

Normaal kwam ik gedurende het seizoen bij een nieuwe club en werd ik in het tweede kampioen, waarna ik verder ging kijken. Denk dat ik nog een seizoen bij Wisla blijf om te kijken wat ik kan in de CL en hoe mijn talentvolle aankopen zich ontwikkelen. Heb nu wel de grote competities en eredivisie bijgeladen, want ik denk dat ik gezien mijn resultaten wel richting die competities kan gaan.

Werkloos begonnen, aangenomen bij Bury na 16 duels. Challenge accepted. Heb alleen wat jeugdspelers en vier spelers die door de vorige manager zijn gehaald, alle vier waardeloos en duur, maar wel met een contract tot einde dit seizoen.

image.thumb.png.a9f242aecc7726ed47bb2e445a98a4a1.png

Oh nice, het spel lost mijn teveel buitenlanders probleem voor me op door Servië, Montenegro en Albanië toe te laten treden tot de EU. Direct maar even al hun -19, -20 en -21 elftallen scouten.

Edited by MetalMichael

ff87b59da0218212d1366e213fcd9a5b.png

84887c8710ac5b0272ab6e482e10d9c0.png

59f0cb41e066196ce9cb37bd35a6082d.png

Ik sta in mijn geef de jeugd een kans challenge al 3 jaar stil. Zowel qua prestaties op het veld als financieel. Wel is de jeugdopleiding zeer goed nu en krijg ik spelers met League 1 potentie. Spelers worden ook zienbaar beter qua stats (dit houd ik in de gaten). Het moet allemaal net even een keertje op zijn plek vallen

Edited by Thomassje123

1 uur geleden zei Mordurette:

Wel balen dat alles nu niet goed valt @Thomassje123 wel mooi dat spelers zich goed ontwikkelen, maar ze moeten ook presteren op het veld.

We zijn er in gebleven, dat is het enige dat nu ff telt. Het voordeel van deze challenge is dat je niet hoeft te scouten en zo. Daarnaast heb ik alleen de Engelse competitie geladen. Het is het seizoen afsluiten en een uurtje later begint het volgende seizoen al weer (oefenwedstrijden speel ik niet zelf)

c3f4d087d0e27b954107206b81cb60fa.png

Je kunt slechter beginnen

2 minuten geleden zei Thomassje123:

We zijn er in gebleven, dat is het enige dat nu ff telt. Het voordeel van deze challenge is dat je niet hoeft te scouten en zo. Daarnaast heb ik alleen de Engelse competitie geladen. Het is het seizoen afsluiten en een uurtje later begint het volgende seizoen al weer (oefenwedstrijden speel ik niet zelf)

c3f4d087d0e27b954107206b81cb60fa.png

Je kunt slechter beginnen

True, je vliegt wel door de seizoenen heen en je savegame blijft dan ook lekker snel.

Het eerste seizoen met Brescia is er tot nu toe wel eentje die entertaint. Iedereen wint van iedereen, terwijl Lazio na de 12e speelronde ongeslagen aan kop gaat. :cab: Sta zelf ondertussen op een 4e plek, maar tussen de 14e plek en mij zit ook maar 5 punten. En ben zelf - net zoals de rest van de competitie - heel wisselvallig. :D

7 minuten geleden zei TheRealOne:

Het eerste seizoen met Brescia is er tot nu toe wel eentje die entertaint. Iedereen wint van iedereen, terwijl Lazio na de 12e speelronde ongeslagen aan kop gaat. :cab: Sta zelf ondertussen op een 4e plek, maar tussen de 14e plek en mij zit ook maar 5 punten. En ben zelf - net zoals de rest van de competitie - heel wisselvallig. :D

Met andere woorden, een paar misstappen en je staat weer zowat onderaan ;c

5 minuten geleden zei Mordurette:

Met andere woorden, een paar misstappen en je staat weer zowat onderaan ;c

Ja, daar komt het wel op neer. ;c Komende maand gaat ook weer zo'n wisselvallige maand worden, 3 laagvliegers en 3 lastige tegenstanders. En dan zal ik vast weer (zoals de gewoonte is tot nu toe) van een club zoals SPAL verliezen terwijl ik Juventus op rol. :cab:

Vraagje, het bijladen van competities, kan dat ook in FM18 en, zo ja, hoe dan?

Dat kan zeker, dat deed ik met mijn bassie en adriaan savegame altijd. Weet het niet uit mijn hoofd. Maar als je in de menu's kijkt dan is er een scherm met beschikbare competities. Moet je wel even op tijd een competitie toevoegen. Want elke zomer zal deze dan pas worden toegevoegd. En niet direct op het moment als je de competitie toevoegt.

Op 6-9-2019 om 16:32 zei Buffell:

Is dat de Agra met een verleden bij Nacional? Die heeft bij mij in FM13  de pannen van het dak gespeeld bij Nacional, wat een held was dat toen al!

Jazeker. Afkomstig van Varzim en verder oa bij Nacional, Real Betis en Braga gezeten. Doet het erg lekker bij mij. :D