Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

1 uur geleden zei Bakkes12:

Salvador Agra. Zoals je kan zien gehuurd van Benfica, maar ik hoop 'm volgend jaar definitief vast te leggen.

Ken hem niet, maar zeker een prima speler. 

16 uur geleden zei Mordurette:

Zal wel komen omdat Getafe ook interesse heeft in zijn diensten en hij daarom hoge eisen heeft. Wellicht nog een keer proberen als de interesse weg is?

Hij blijft hoge eisen stellen, ik ga het in de winter nog is proberen. Johnsen draaide onverwacht een goede voorbereiding, dus ik hoop op goals van hem dit seizoen.

16 minuten geleden zei van der Water:

e4e96bccea0025eb6f0a19efab643f95.png

eerste wedstrijd in nieuwe save, geen verkeerd begin.

Lekker hoor, Spalvis was wel heldje toen in mijn Kaiserslautern game..

7 uur geleden zei Bakkes12:

Salvador Agra. Zoals je kan zien gehuurd van Benfica, maar ik hoop 'm volgend jaar definitief vast te leggen.

Is dat de Agra met een verleden bij Nacional? Die heeft bij mij in FM13  de pannen van het dak gespeeld bij Nacional, wat een held was dat toen al!

2 uur geleden zei Yoozt:

Hij blijft hoge eisen stellen, ik ga het in de winter nog is proberen. Johnsen draaide onverwacht een goede voorbereiding, dus ik hoop op goals van hem dit seizoen.

Misschien dacht Johnsen dat hij vervangen zou worden en nu eindelijk eens zijn best gaat doen.

Kaiserslautern is een leuke club, heb er een een tijd geleden een leuke game mee gehad. En Spalvis is een topper, kan zelfs nog in de 1ste Bundesliga zijn mannetje staan.

image.png.50b6b940e90bd0cc2abc2f55f6e6a59b.png

Seizoensstart is, zeker in de competitie nog niet fantastisch. Met veel geluk van Crvena Zvezde (Rode Ster) en Kopenhagen weten te winnen. Zeker die laatste echt zwaar tegen de verhouding in over de streep getrokken. In de laatste minuut van de blessuretijd nog een bal op de lat, 20 schoten op doel tegen, dat soort werk.

Maar goed, benieuwd hoeveel punten we in de poule kunnen halen. 

Inter Milan

CS Marítimo

Steaua Bucuresti

Wisla Krakow

Marítimo is zeker niet beter dan Wisla, denk ik. Steau heeft een goede jeugdopleiding, dus wellicht spelen daar wel leuke regens die goed zijn geworden. Je bent zeker niet kansloos in deze poule.

Heeft iemand tips om trainingsblessures te verminderen? Ik heb inmiddels een extra fysio en een hoofdfysio aangenomen (want blijkbaar had ik geen hoofd fysio) maar dit lijkt wederom een seizoen te worden waar blessures me gaan teisteren. Intensiteit staat altijd op low of average.

26 minuten geleden zei Yoozt:

Heeft iemand tips om trainingsblessures te verminderen? Ik heb inmiddels een extra fysio en een hoofdfysio aangenomen (want blijkbaar had ik geen hoofd fysio) maar dit lijkt wederom een seizoen te worden waar blessures me gaan teisteren. Intensiteit staat altijd op low of average.

Zijn die trainingsblessures bij bepaalde spelers of gewoon willekeurig bij iedereen? Want sommige spelers zijn heel gevoelig voor blessures en anderen totaal niet. Daarnaast kun je meer rouleren en bij het tabblad Medisch centrum heb je een overzicht van de blessuregevoeligheid van spelers, risicobeoordeling,... en moet je rekening houden met het algemene risico als in het rood staat en hoog is.

8 uur geleden zei Yoozt:

De spelers die meer blessuregevoelig zijn minder hard laten trainen.

Nu met de laatste transferupdate, kriebelt het toch ook wel weer om een nieuwe game te starten. :D Denk dat ik toch maar weer voor een tweede game met FC Den Bosch ga deze game, maar dat ik deze keer er een 'geef de jeugd een kans' challenge van ga maken. Dan zou het iets langer moeten duren voordat ik echte successen ga boeken neem ik aan. ;c Andere optie is een game met Brescia, maar misschien laat ik die wel voor de volgende FM.

59 minuten geleden zei delichris:

Waar kon je ook al zien hoeveel Europese plekken je hebt behalve in de stand?

Competities - Overzicht - reglement.

7 uur geleden zei TheRealOne:

Nu met de laatste transferupdate, kriebelt het toch ook wel weer om een nieuwe game te starten. :D Denk dat ik toch maar weer voor een tweede game met FC Den Bosch ga deze game, maar dat ik deze keer er een 'geef de jeugd een kans' challenge van ga maken. Dan zou het iets langer moeten duren voordat ik echte successen ga boeken neem ik aan. ;c Andere optie is een game met Brescia, maar misschien laat ik die wel voor de volgende FM.

Toch maar Brescia gekozen, heb wel meteen 6 spitsen en maar 3 centrale verdedigers voor het eerste elftal. :cab: Nouja, wie weet werkt een 3-1-6 tactiek wel. :cab:

52 minuten geleden zei Oldeman:

Kan je in het begin bondscoach worden van Curacao? Zo ja, hoe? :)

Denk een extra bestandje downloaden qua database of de spelers van Curaçao meeladen. Misschien dat @komodo25 het antwoord wel weet ivm zijn novelle. Lijkt me dat er geen schil zit in FM18 en 19.

Met die ingame editor kun je zeker niet een Jong team toevoegen aan de KKD (en uiteraard een ander team eruit halen)? 

Leuk voor de ongeslagen reeks. Zie toch liever minder gelijke spelen en dat deze gedeeld worden in winst/verlies. Spelen ehter te stroef om wedstrijden onze kant op te trekken.

44d733cc4231a27e2a3a44fbc9d77c89.png

Edited by Rossi

3 uur geleden zei Oldeman:

Kan je in het begin bondscoach worden van Curacao? Zo ja, hoe? :)

Bij competities kan je aangepast doen dan kan je van alles kiezen welke afdeling je wil of welke continent of welke land je wil coachen dat zocht ik igg heel lang op youtube

1 uur geleden zei Magikarp:

Met die ingame editor kun je zeker niet een Jong team toevoegen aan de KKD (en uiteraard een ander team eruit halen)? 

Fm Editor of steam workshop :)

21 minuten geleden zei ChrisFR:

Fm Editor of steam workshop :)

Ja, had ik vooraf niet aan gedacht. Zit inmiddels in 2031 ;c