glennix 513 Gepost September 6, 2019 Share Gepost September 6, 2019 Kaiserslautern is een leuke club, heb er een een tijd geleden een leuke game mee gehad. En Spalvis is een topper, kan zelfs nog in de 1ste Bundesliga zijn mannetje staan. Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 418 Gepost September 6, 2019 Share Gepost September 6, 2019 Seizoensstart is, zeker in de competitie nog niet fantastisch. Met veel geluk van Crvena Zvezde (Rode Ster) en Kopenhagen weten te winnen. Zeker die laatste echt zwaar tegen de verhouding in over de streep getrokken. In de laatste minuut van de blessuretijd nog een bal op de lat, 20 schoten op doel tegen, dat soort werk. Maar goed, benieuwd hoeveel punten we in de poule kunnen halen. Inter Milan CS Marítimo Steaua Bucuresti Wisla Krakow Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 911 Gepost September 6, 2019 Share Gepost September 6, 2019 Marítimo is zeker niet beter dan Wisla, denk ik. Steau heeft een goede jeugdopleiding, dus wellicht spelen daar wel leuke regens die goed zijn geworden. Je bent zeker niet kansloos in deze poule. Quote Link to post Share on other sites
Yoozt 11 Gepost September 6, 2019 Share Gepost September 6, 2019 Heeft iemand tips om trainingsblessures te verminderen? Ik heb inmiddels een extra fysio en een hoofdfysio aangenomen (want blijkbaar had ik geen hoofd fysio) maar dit lijkt wederom een seizoen te worden waar blessures me gaan teisteren. Intensiteit staat altijd op low of average. Quote Link to post Share on other sites
glennix 513 Gepost September 6, 2019 Share Gepost September 6, 2019 26 minuten geleden zei Yoozt: Heeft iemand tips om trainingsblessures te verminderen? Ik heb inmiddels een extra fysio en een hoofdfysio aangenomen (want blijkbaar had ik geen hoofd fysio) maar dit lijkt wederom een seizoen te worden waar blessures me gaan teisteren. Intensiteit staat altijd op low of average. Zijn die trainingsblessures bij bepaalde spelers of gewoon willekeurig bij iedereen? Want sommige spelers zijn heel gevoelig voor blessures en anderen totaal niet. Daarnaast kun je meer rouleren en bij het tabblad Medisch centrum heb je een overzicht van de blessuregevoeligheid van spelers, risicobeoordeling,... en moet je rekening houden met het algemene risico als in het rood staat en hoog is. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 911 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 8 uur geleden zei Yoozt: Heeft iemand tips om trainingsblessures te verminderen? Ik heb inmiddels een extra fysio en een hoofdfysio aangenomen (want blijkbaar had ik geen hoofd fysio) maar dit lijkt wederom een seizoen te worden waar blessures me gaan teisteren. Intensiteit staat altijd op low of average. De spelers die meer blessuregevoelig zijn minder hard laten trainen. Quote Link to post Share on other sites
TheRealOne 92 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 Nu met de laatste transferupdate, kriebelt het toch ook wel weer om een nieuwe game te starten. Denk dat ik toch maar weer voor een tweede game met FC Den Bosch ga deze game, maar dat ik deze keer er een 'geef de jeugd een kans' challenge van ga maken. Dan zou het iets langer moeten duren voordat ik echte successen ga boeken neem ik aan. Andere optie is een game met Brescia, maar misschien laat ik die wel voor de volgende FM. Quote Link to post Share on other sites
Bingbangboem 414 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 Bekerwinst is een feit! Volgend seizoen dus groepsfase Europa League met de kids... Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,104 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 Waar kon je ook al zien hoeveel Europese plekken je hebt behalve in de stand? Quote Link to post Share on other sites
glennix 513 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 59 minuten geleden zei delichris: Waar kon je ook al zien hoeveel Europese plekken je hebt behalve in de stand? Competities - Overzicht - reglement. Quote Link to post Share on other sites
TheRealOne 92 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 7 uur geleden zei TheRealOne: Nu met de laatste transferupdate, kriebelt het toch ook wel weer om een nieuwe game te starten. Denk dat ik toch maar weer voor een tweede game met FC Den Bosch ga deze game, maar dat ik deze keer er een 'geef de jeugd een kans' challenge van ga maken. Dan zou het iets langer moeten duren voordat ik echte successen ga boeken neem ik aan. Andere optie is een game met Brescia, maar misschien laat ik die wel voor de volgende FM. Toch maar Brescia gekozen, heb wel meteen 6 spitsen en maar 3 centrale verdedigers voor het eerste elftal. Nouja, wie weet werkt een 3-1-6 tactiek wel. Quote Link to post Share on other sites
Michaelinho* 215 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 Arnaut Danjuma en Simone Palombi zijn tot nu toe lekker bezig dit seizoen . Danjuma reeds 23 assists en Palombi al 43 goals gemaakt. Quote Link to post Share on other sites
Oldeman 0 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 Kan je in het begin bondscoach worden van Curacao? Zo ja, hoe? :) Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 911 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 52 minuten geleden zei Oldeman: Kan je in het begin bondscoach worden van Curacao? Zo ja, hoe? Denk een extra bestandje downloaden qua database of de spelers van Curaçao meeladen. Misschien dat @komodo25 het antwoord wel weet ivm zijn novelle. Lijkt me dat er geen schil zit in FM18 en 19. Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 Met die ingame editor kun je zeker niet een Jong team toevoegen aan de KKD (en uiteraard een ander team eruit halen)? Quote Link to post Share on other sites
Rossi 639 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 (edited) Leuk voor de ongeslagen reeks. Zie toch liever minder gelijke spelen en dat deze gedeeld worden in winst/verlies. Spelen ehter te stroef om wedstrijden onze kant op te trekken. Edited September 7, 2019 by Rossi Quote Link to post Share on other sites
ChrisFR 1 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 3 uur geleden zei Oldeman: Kan je in het begin bondscoach worden van Curacao? Zo ja, hoe? Bij competities kan je aangepast doen dan kan je van alles kiezen welke afdeling je wil of welke continent of welke land je wil coachen dat zocht ik igg heel lang op youtube Quote Link to post Share on other sites
ChrisFR 1 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Met die ingame editor kun je zeker niet een Jong team toevoegen aan de KKD (en uiteraard een ander team eruit halen)? Fm Editor of steam workshop Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost September 7, 2019 Share Gepost September 7, 2019 21 minuten geleden zei ChrisFR: Fm Editor of steam workshop Ja, had ik vooraf niet aan gedacht. Zit inmiddels in 2031 Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 418 Gepost September 8, 2019 Share Gepost September 8, 2019 (edited) Op 6-9-2019 om 21:48 zei Mordurette: Marítimo is zeker niet beter dan Wisla, denk ik. Steau heeft een goede jeugdopleiding, dus wellicht spelen daar wel leuke regens die goed zijn geworden. Je bent zeker niet kansloos in deze poule. Ging makkelijker dan ik vooraf dacht. Ben nu aanbeland in de winterstop. Met m'n 3 miljoen transferbudget vooral op zoek naar jong Pools talent om de selectie sterker te maken. Edited September 8, 2019 by MetalMichael Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 911 Gepost September 8, 2019 Share Gepost September 8, 2019 Inter was duidelijk een maatje te groot, maar de overwinningen op de Portugezen is lekker. Ook over twee wedstrijden een beter resultaat op Steau is lekker. Nu met Leicester natuurlijk wel een domper, maar wie weet... Quote Link to post Share on other sites
Rossi 639 Gepost September 8, 2019 Share Gepost September 8, 2019 Een keer was niet genoeg Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 418 Gepost September 8, 2019 Share Gepost September 8, 2019 Leicester was een maatje te groot. Thuis door een fantastisch eerste kwartier nog 3-1 gewonnen, maar uit 5-2. Kwam helaas net tekort. Dit seizoen wel de dubbel gepakt. Ging als nummer 2 de kampioensgroep in, met twee punten achterstand en won hem uiteindelijk met 5 punten voorsprong. Lechia Gdansk kon niet met de spanning omgaan en verloor de laatste 4 wedstrijden, inclusief tegen ons. Normaal kwam ik gedurende het seizoen bij een nieuwe club en werd ik in het tweede kampioen, waarna ik verder ging kijken. Denk dat ik nog een seizoen bij Wisla blijf om te kijken wat ik kan in de CL en hoe mijn talentvolle aankopen zich ontwikkelen. Heb nu wel de grote competities en eredivisie bijgeladen, want ik denk dat ik gezien mijn resultaten wel richting die competities kan gaan. Quote Link to post Share on other sites
Satyr 596 Gepost September 8, 2019 Share Gepost September 8, 2019 Werkloos begonnen, aangenomen bij Bury na 16 duels. Challenge accepted. Heb alleen wat jeugdspelers en vier spelers die door de vorige manager zijn gehaald, alle vier waardeloos en duur, maar wel met een contract tot einde dit seizoen. Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 418 Gepost September 8, 2019 Share Gepost September 8, 2019 Zou een wereldprestatie zijn om niet te degraderen. Genoeg wedstrijden om punten in te pakken in de League One. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts