Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

mzsv34tql9.png

Zuur, zuur, zuur. Sterkhouder bij de club en veruit één van de beste spelers vertrekt dus transfervrij naar Saint-Etienne. Zat er natuurlijk wel al even aan te komen, Cam wilde na zijn eerste profcontract geen nieuwe deal tekenen. Einde van het seizoen is dus spijtig genoeg ook meteen het einde van Cam bij de club, want de challenge verbied me om spelers aan te trekken (of terug te halen). 

Wordt ontzettend moeilijk om hem te vervangen, hopen dat de volgende jeugdinstroom ook weer wat extra kwaliteit brengt.

Win net met 3-0 de EFL Cup van Manchester City. Op een gegeven moment stonden er vier oud-spelers van mijn Feyenoord in het veld bij City. Ze weten de weg goed te vinden naar Rotterdam. :-D Ik heb eventjes gekeken wat ze betaald hebben: een CV voor 95 miljoen, een middenvelder voor 52 miljoen, een middenvelder via Leipzig die destijds 21,5 miljoen kostte en nu voor 54 miljoen de overstap maakte. Daar zat 50% doorverkoop op wat dus 48,5 miljoen voor Feyenoord maakt, een aanvallende middenvelder voor 75 miljoen en een aanvallende middenvelder voor 108 miljoen. :-D Katsjinggg

Langzaamaan begint de klad erin te komen daar in Brazilië. De lange seizoenen spelen absoluut een rol, een vol seizoen bestaat uit ongeveer 80 wedstrijden. Daarnaast heb ik het idee dat ik de club niet meer verder kan laten groeien. Het enige wat ik nog echt leuk vind is de jeugdspelers ontwikkelen.

90cb9eb535d68dd0cd5b19d833d15c56.png

Sergio begint bijvoorbeeld echt een wereldklasse verdediger te worden. Met de bal kan hij niet zo gek veel, maar fuck that. Als mandekker kan het een speler van wereldklasse worden.

670acbb61db7fd637ef22035b9da80c5.png 

Ik ben ook content met Suzin, die als IWB speelt en het best goed doet voor een speler van net 18 jaar oud. Het scheelt dat ik veel moet roteren in die gekke competitie, dus die jongen krijgt wel speeltijd, wat dan weer keigoed is voor zijn ontwikkeling als speler.

f1c4c4e4eb951879b2effd698a174ed2.png

Het meest trots ben ik op Papel. Eigenlijk is hij een middenvelder, maar als libero doet hij het erg goed. 28 doelpunten voor een verdediger in officiële competitieduels, dit seizoen heeft hij 20 keer gescoord in 72 optredens. Ik moet wel toegeven dat de meeste goals uit corners komen en dat ik die misbruik om extra doelpuntjes te scoren maar hey ho, het werkt.

We spelen nu een 5-2-3-0, maar ik wil weer eens gaan experimenteren met andere opties. 3-3-4-0 ofzo.

25 minuten geleden zei Bakkes12:

@Nom de Guerre mooi om te zien hoe ze zich ontwikkelen zeg. Alleen 80 wedstrijden per seizoen :-D Man ik ben allang blij als ik het seizoen door ben en dan zijn het er zo'n 40. :D 

Het sleept zich soms wel voort ja :D Met name die State Championships zijn irritant lang en leveren amper echte tegenstand op. Die Instant Result ik vaak, behalve de potjes tegen Internacional. Dat is de enige ploeg van enig niveau in mijn State Championship.

Na het EK, de Nations League en de Confederations Cup toch maar afscheid genomen. Twee WK's heb ik het niet waar kunnen maken dus geef het stokje maar over. Voorlopig ff geen dubbele job

image.thumb.png.68cabfc0e24118239016f7768cc9c350.png

@Nom de Guerre Dit geniale aanvals partnerschap heeft me wel geholpen moet ik zeggen 

image.png.f689e1d9818183e0703a25ac1109313b.png

image.thumb.png.86fc0fff6d4bdb85fb136db42fa2b644.png

Mooie prestaties neergezet, maar na twee mislukte WK's en 8 jaar bondscoach zijn is het wel ff genoeg

Edited by Jespresso

Zojuist zei Mordurette:

Begonnen met Fiorentina dus? :classic_wink:

Was ik wel van plan ja, maar de selectie is niet bepaald op orde. Veel blessure gevallen waardoor er geen echte spits aanwezig is. Ben dus nog aan het twijfelen tussen Real Sociedad en Fiorentina. Even met beide klein stukje spelen en dan kijken welke mij meer aantrekt.

@Bakkes12 Real Sociedad is ook wel een potentiele save voor mij volgende FM, alleen denk ik dat je met het team wat ze hebben ook wel in seizoen 1 kampioen kunt worden met wat geluk

6 minuten geleden zei Jespresso:

@Bakkes12 Real Sociedad is ook wel een potentiele save voor mij volgende FM, alleen denk ik dat je met het team wat ze hebben ook wel in seizoen 1 kampioen kunt worden met wat geluk

Ze hebben inderdaad een hele mooie selectie. Ga toch proberen om wat te maken van die Fiorentina save. Ben wel fan van de Italiaanse competitie en het is voornamelijk het gebrek aan een spits waardoor ik twijfelde. Ze hebben een Braziliaanse goalgetter gehaald, Pedro, maar die ligt het hele eerste seizoen eruit. :-D 

Sociedad heeft inderdaad een erg leuke selectie, dus de uitdaging ligt meer in Florence. Succes met het zoeken naar een goede, nieuwe spits :classic_cool:

10 minuten geleden zei Svenpunt:

Waar kan ik het best custom kits aanvragen?

Request a kit op twitter zoeken. Hij maakt wel eens kits voor mensen die het vragen.

5d70ce7738879-paradiso.png

Voor 70miljoen van Feyenoord meegenomen naar Leicester, hij is zijn geld wel waard geweest.

26 minuten geleden zei Glenn08:

Request a kit op twitter zoeken. Hij maakt wel eens kits voor mensen die het vragen.

Al 3 pm's gestuurd sinds juni zonder reactie :D

14 uur geleden zei Jespresso:

@Nom de Guerre Dit geniale aanvals partnerschap heeft me wel geholpen moet ik zeggen 

image.png.f689e1d9818183e0703a25ac1109313b.png

image.thumb.png.86fc0fff6d4bdb85fb136db42fa2b644.png

Mooie prestaties neergezet, maar na twee mislukte WK's en 8 jaar bondscoach zijn is het wel ff genoeg

Legends! Mooie cijfers voor die gasten!

3 uur geleden zei Bakkes12:

image.png.c144725a836c79d6ca10d47cb690f09f.png

Gabriel Batistuta in tha house.

Heb je zijn foto door het programma getrokken of echt zelf gemaakt?

59 minuten geleden zei Mordurette:

Bij die regenface moet ik gelijk denken aan die Sergio van Nom! ;c

Zelfde fotootje inderdaad :)  Ik zou dat op zich graag zelf kunnen, gewoon echte foto's laten omzetten ofzo.

@Nom de Guerre Ik had zo'n 3D foto gegenereerd. Best gelukt al zeg ik het zelf. Patrice Evra werkte ook heel goed. Ik heb nu Gianluca Signorini aangemaakt, maar met zo'n oude foto wordt het toch wat lastiger.

Je hebt soms van die periodes dat je echt niet weet wat je met FM aan moet. Nou die is aangebroken hoor. :-D Heb al verschillende games gestart maar het wil nog niet echt