Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Op 1-9-2019 om 09:49 zei Bingbangboem:

Tweede seizoen op het hoogste niveau verrassend hoog geëindigd. Hoopte op een iets rustiger jaar zonder al te veel degradatiezorgen, werd dus nog beter...

ez6t1q0q2xmk.png

Gek genoeg krijgen de nummer 6 & 7 ook een ticketje voor de voorrondes van de EL, weet nog altijd niet waarom juist... :D Bursaspor heeft de beker gewonnen van een in de competitie oppermachtig Fenerbache, dat extra ticket komt ons dus toe. Hoe de nummer 7 aan Europees komt, is dan weer een andere vraag. 

Ben benieuwd wie we treffen in de kwalificatiewedstrijden voor Europa, onze jongens zijn lang nog niet klaar voor het grote werk vrees ik. 

Even mezelf quoten... Ondertussen, begin augustus, zijn de kwalificatiewedstrijden begonnen voor de Europa League. Wij blijken dan toch op één of andere manier niet deel te mogen nemen, heel gek allemaal. :moop: Kreeg nochtans eind vorig seizoen bericht dat we in de derde voorronde mochten spelen. 

1 uur geleden zei Bingbangboem:

Even mezelf quoten... Ondertussen, begin augustus, zijn de kwalificatiewedstrijden begonnen voor de Europa League. Wij blijken dan toch op één of andere manier niet deel te mogen nemen, heel gek allemaal. :moop: Kreeg nochtans eind vorig seizoen bericht dat we in de derde voorronde mochten spelen. 

Damn, dat is zonde zeg :classic_mellow:

1 uur geleden zei glennix:

Weet iemand hoe ik automatisch een nabeschouwing van de wedstrijd in mijn inbox krijg? In het begin kreeg ik dat na elke match automatisch maar ik merk nu dat dat niet meer het geval is. Kan ik dat ergens instellen, want ik vind het niet?

Heb je wel een data analist in dienst?

8 minuten geleden zei Mordurette:

Heeft het niets te maken met je scouts? Of die wel de volgende tegenstander analyseert? 

Ik heb ook een scout die de volgende tegenstander analyseert, ik krijg ook voor elke wedstrijd een voorbeschouwing maar vroeger kreeg ik ook een nabeschouwing van die wedstrijd met daarin de opstelling van mijn ploeg samen met de punten die elke speler kreeg en de score e.d.

Ik heb mij ook al ziek gezocht bij de opdrachten voor de scouts maar daar vind ik ook geen instelling.

Edited by glennix
9 minuten geleden zei glennix:

Ik heb ook een scout die de volgende tegenstander analyseert, ik krijg ook voor elke wedstrijd een voorbeschouwing maar vroeger kreeg ik ook een nabeschouwing van die wedstrijd met daarin de opstelling van mijn ploeg samen met de punten die elke speler kreeg en de score e.d.

Ik heb mij ook al ziek gezocht bij de opdrachten voor de scouts maar daar vind ik ook geen instelling.

Heb je ook een data analyst die de volgende tegenstander analyseert of alleen een scout?

@Dysproz Alleen mijn scout analyseert de volgende tegenstander, sterker nog mijn data analisten staan er niet tussen om opdrachten te geven bij de scoutingsopdrachten.

@Steels De data faciliteiten zijn 'Minder dan gemiddeld' maar in het 1ste seizoen kreeg ik wel die nabeschouwing en nu in mijn 2de seizoen niet meer. Ik heb wel een paar fm maanden geleden een nieuw 'Hoofd data analyses' aangenomen.

Edited by glennix
5 minuten geleden zei glennix:

Ik vind ook nergens een optie om mijn data analisten opdrachten te geven. :classic_wacko:

Nieuwe scoutopdracht maken en dan linksboven op team klikken. Daar staat ook nabeschouwing bij zie ik nu.

Edited by Dysproz

Begint hier weer een beetje te kriebelen, ook omdat ik ff klaar ben met de games op m'n PS4. Laatste keer dat ik FM speelde was editie 13 of 14. Iemand een grove omschrijving van wat de grootste veranderingen zijn sinds die tijd? Geloof dat tactiek behoorlijk veranderd is? En is het investeren in jeugd nog veranderd, of is een "alleen eigen jeugd campagne" zeker nog wel mogelijk?