Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

14 minuten geleden zei glennix:

Ik heb Lowe en Murphy ook een nieuw contract kunnen laten tekenen aan verminderde condities, want die verdienden 9k en 10k per week hier.:classic_wacko: Voor League 1 begrippen is dat toch veel.:)

Er zijn een stuk of 6 spelers die veel te veel verdienen op het begin. En het is lastig om die kwijt te raken.

Op 30-8-2019 om 14:27 zei GAE EAGLES:

Speel met de transfer ban database, eerste 2 jaar nog niet weten te promoveren met Go Ahead Eagles. Dat is jammer en echt talent is er ook nog niet bij gekomen net zozeer als geld. Dus het uitbreiden van mijn complex is nog niet gebeurd en op dit niveau komt er ook geen verandering in. Het heeft dus allemaal tijd nodig.

Echter is er 1 club die ze vergeten zijn om de transfer ban te geven, Duno. Deze club is nu vanaf de hoofdklasse 2 keer achter elkaar gepromoveerd en zitten nu in de tweede divisie. Ik ben benieuwd hoe dit club er over een paar jaar voor staat, nu is het nog een semi profclub, maar bij een eventuele promotie zal dat veranderen en kunnen ze zomaar doorstoten naar een hoger niveau.

image.png.e31c78641ef92c7d7da50a49b12eab54.png

@Satyris dat bij jouw ook zo?

Waar kan ik deze database vinden?  :D

Nou wat een spel is het toch ook

6f641961c74a4f76cbdbd8df93860c3f.png

Dit gebeurde er dus dankzij een falende assistent.

ad0676215ee2a638a643b91c1845771c.png

Een seizoen later ging alles een stuk beter en streden we om de play-offs te halen. Deze leken we te halen maar dan krijgen we zo'n slechte reeks op het eind:

d2a82238e8c9a95248e1ed6618d58ead.png

En het kwam aan op de laatste wedstrijd gebeurt er dit:

31288c647f25a16ab8554199be8dea10.png

Toen had ik zoiets van laat maar. Toch vanwege andere uitslagen op andere velden de play-offs gehaald daar waar we er helemaal geen recht op hadden. En wat gebeurt er

651826f7ba793c1ffbd748ef86c245fa.png

Ineens promoveer je :-D

1 uur geleden zei Mordurette:

Eindelijk gepromoveerd @Thomassje123 Proficiat.

Het voordeel van dat het zo lang duurde is dat de spelers zich wel door ontwikkeld hebben. Het gat tussen de national en de league 2 was dus niet zo groot. We zijn er eigenlijk vrij eenvoudig in gebleven

05874966fa005681f36a53f4711bb10b.png

Wel bijzonder, normaal is 40 punten genoeg om er in te blijven. Nu had je er zelfs 50 nodig. Het maakt deze prestatie nog knapper

Edited by Thomassje123

Tweede seizoen op het hoogste niveau verrassend hoog geëindigd. Hoopte op een iets rustiger jaar zonder al te veel degradatiezorgen, werd dus nog beter...

ez6t1q0q2xmk.png

Gek genoeg krijgen de nummer 6 & 7 ook een ticketje voor de voorrondes van de EL, weet nog altijd niet waarom juist... :D Bursaspor heeft de beker gewonnen van een in de competitie oppermachtig Fenerbache, dat extra ticket komt ons dus toe. Hoe de nummer 7 aan Europees komt, is dan weer een andere vraag. 

Ben benieuwd wie we treffen in de kwalificatiewedstrijden voor Europa, onze jongens zijn lang nog niet klaar voor het grote werk vrees ik. 

Edited by Bingbangboem
22 minuten geleden zei Arsène:

Wat is deze. Giacomo Bonaventura is wegens een onbekende blessure niet inzetbaar tot 29/07/2019 dus ik denk ik zet hem naar het 2e zodat hij me niet in de weg zit, speelt hij daar net wel gewoon mee.

Ik zie dat hij er 8 tot 9 maanden uit was vanwege een operatie, dat hebben ze waarschijnlijk in FM erin verwerkt dat hij niet kan spelen tot eind juli 2019. Wellicht zijn ze vergeten om hem ook niet speelgerechtig te maken voor reserve teams? 

Zirkzee is wel een baas hoor, had hem hier bij FC Manchester of United ook 2 jaar. Echter door een clausule ging hij voor slechts 21 miljoen naar juventus. Kwam veel tot scoren en had heel veel assists, liet hem als hangende vleugelspits op links spelen en deed dat meer dan goed.

8 uur geleden zei Arsène:

Wat is deze. Giacomo Bonaventura is wegens een onbekende blessure niet inzetbaar tot 29/07/2019 dus ik denk ik zet hem naar het 2e zodat hij me niet in de weg zit, speelt hij daar net wel gewoon mee.

Ze hebben hem een soort van toekomstige blessure meegegeven, waardoor je 'm in het begin van het seizoen nog wel kunt gebruiken, maar vanaf november dus niet meer. Heel apart inderdaad. 

8 uur geleden zei Arsène:

Ze hebben hem een soort van toekomstige blessure meegegeven, waardoor je 'm in het begin van het seizoen nog wel kunt gebruiken, maar vanaf november dus niet meer. Heel apart inderdaad. 

Op 31-8-2019 om 12:16 zei MetalMichael:

image.thumb.png.1021360b8728c4a7186c0cb6d5fc7fa1.pngTransfervrij uit de Ierse 1e divisie gehaald. Geen idee waarom hij niet door de grote clubs is opgepikt. Direct de beste speler van de club en veruit de meest waardevolle. Marktwaarde van de nummer 2 is 105k. Voor dit niveau echt een wereldspits. 

image.png.268480c7d76b01aac68e178d80c48ec5.png

Snap niet dat er geen club geïnteresseerd is. Clausule van 450k voor buitenlandse clubs. 

Kampioen geworden en beide bekers gepakt. Sta ook direct in de eregalerij van Ierland. :D 

Dat betekent volgend seizoen ergens halverwege een voorronde CL. 

Na de uitschakeling in de CL maar eens kijken of er leuke nieuwe banen beschikbaar zijn. Ben in dit seizoen van 1 naar bijna 2 sterren reputatie gegaan, dus kan wel weer een stapje maken. Misschien een subtopper in Hongarije ofzo.

Edited by MetalMichael