Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Hoe kun je spelers van een andere nationaliteit vragen om voor jouw land te komen spelen? Dus bijvoorbeeld een italiaan voor San Marino? Aan welke voorwaarden moet de speler dan voldoen
Dan moet hij ook de andere nationaliteit hebben en nog niet gekozen hebben voor het andere land

Zo he. Soort journeymangamepje gestart. Terecht gekomen in Noord-Ierland. Prognose 11 van de 12. Eerste 10 wedstrijden 3 punten. Daarna een werkende tactiek, want uiteindelijk 6e geworden. Is een competitie met na 33 speelrondes een degradatie en kampioensgroep, dus net aan de goede kant terecht gekomen. Voor de laatste Europese plaats is er een playoff. Die gewonnen, waardoor ik 1e voorronde EL mocht spelen. 

Weliswaar kansloos tegen Olimpija Ljubjana (ongeveer 8x zoveel waard als wij), toch met een 1-2 en een 3-2 nederlaag netjes partij geboden. Inkomsten van die ene ronde: 215k aan prijzengeld. Das meer dan 60% van mijn inkomsten van vorig seizoen. :D

Schommelde afgelopen seizoen tussen de -10k en +10k, misschien volgend jaar iets meer salarisbudget.

12 minuten geleden zei Jespresso:

Hij moet een San Marinees paspoort hebben. Je kunt natuurlijk niet zomaar iemand vragen om voor je te komen spelen.

Nee begrijp ik uiteraard. Dus als tweede nationaliteit San Marinees. Het is ook zo dat iemand dit kan krijgen als hij een x aantal jaren in het desbetreffende land speelt? @Rossi

2 minuten geleden zei nasje92:

Nee begrijp ik uiteraard. Dus als tweede nationaliteit San Marinees. Het is ook zo dat iemand dit kan krijgen als hij een x aantal jaren in het desbetreffende land speelt? @Rossi

Ja, dat is per land verschillend. Maar het kan wel inderdaad

55 minuten geleden zei nasje92:

In het geval van San Marino moet ie wel geloof in de San Marinese competitie spelen. Ik dacht spelen bij San Marino Calcio telt voor Italiaanse jaren. Durf ik niet 100% zeker te zeggen

5 minuten geleden zei Rossi:

In het geval van San Marino moet ie wel geloof in de San Marinese competitie spelen. Ik dacht spelen bij San Marino Calcio telt voor Italiaanse jaren. Durf ik niet 100% zeker te zeggen

volgens mij klopt het wat jij zegt omdat je actief bent in de ''Italiaanse'' competitie. 

Dat van die kansen missen herken ik ook enorm. Spelers schieten vaak op goede posities, een enkel schot uit de tweede lijn en toch komen we zo moeilijk tot scoren. Ik heb sowieso moeite om mijn spits aan de praat te krijgen. Maakt niet zoveel wie of in welke rol, is altijd lastig, bij bijna elke game.

11 minuten geleden zei van der Water:

volgens mij klopt het wat jij zegt omdat je actief bent in de ''Italiaanse'' competitie. 

Ja nou beschikt de jeugd wel, ik dacht altijd, over minimaal de San Marinese nationaliteit. Te lang niet mee gespeeld om het me te herinneren

2 minuten geleden zei drakizin:

Ik ben momenteel manager geworden bij Nederland in mijn FM.

Echter kan ik nergens vinden hoe ik spelers kan deselecteren en kan selecteren. Lijkt wel alsof alleen mijn assistent dat kan.

Iemand die mij kan vertellen hoe ik dat doe?

rechtermuisknop bij een nederlandse speler en dan staat er knopje nationale ploeg als het goed is. 

3 uur geleden zei van der Water:

cd4d718fa4a807c21de091f32b5ca8fe.png

Wel tevreden met de WK loting :D

WK van 2022 neem ik aan? Zelf toe aan het werken naar het WK van 2026, groep met Nieuw-Zeeland en Colombia. Hoe zit het met je selectie (en regens)? Heb zelf in 2026 over het algemeen wel een goede selectie, alleen beide backs blijven een zwak puntje vergeleken met de rest. De backpositie is ook meteen de enige waarvan de spelers niet bij een topclub zitten. ;c Ben tot nu toe ook heel erg afhankelijk geweest van Zirkzee, aangezien de andere spitsen meteen een stuk minder zijn.

Zojuist zei TheRealOne:

WK van 2022 neem ik aan? Zelf toe aan het werken naar het WK van 2026, groep met Nieuw-Zeeland en Colombia. Hoe zit het met je selectie (en regens)? Heb zelf in 2026 over het algemeen wel een goede selectie, alleen beide backs blijven een zwak puntje vergeleken met de rest. De backpositie is ook meteen de enige waarvan de spelers niet bij een topclub zitten. ;c Ben tot nu toe ook heel erg afhankelijk geweest van Zirkzee, aangezien de andere spitsen meteen een stuk minder zijn.

Wk 2022 idd, echte regens heb ik nog niet bij het nationale team. Maar zijn wel een paar grote talenten doorgebroken. Dit is mijn meest recente selectie: 

e6c853b2244f9ba6b16bf3b62a5b78f4.png

23499d443fc14a7a3de621a9e32f1086.png

Zoals je kunt zien is eigenlijk het grootste probleem de spits positie, en een echte topspits ontbreekt nog. Maar toen ik het overnam zat we in de 2e divisie van de nations league, dus er zit wel echt een stijgende lijn in.

9 uur geleden zei van der Water:

Wk 2022 idd, echte regens heb ik nog niet bij het nationale team. Maar zijn wel een paar grote talenten doorgebroken. Dit is mijn meest recente selectie: 

Zoals je kunt zien is eigenlijk het grootste probleem de spits positie, en een echte topspits ontbreekt nog. Maar toen ik het overnam zat we in de 2e divisie van de nations league, dus er zit wel echt een stijgende lijn in.

Toch nog een redelijk groot verschil met mijn 'standaard' selectie. Stengs, Boadu, Danjuma, Scherpen en Reis, allemaal spelers die zich bij mij nooit echt ontwikkeld hebben. Reis is zelfs Slowaaks international geworden. :P Depay en Blind heb ik ook nog lang in m'n selectie gehad, maar Blind is inmiddels gestopt en Depay is niet meer beter dan andere opties. Heb sinds kort ook een genaturaliseerde Maximiliano Romero om op te roepen.

Heb verder nog Kenneth Taylor, Robin Gosens, Rick van Drongelen, Bergwijn en nog wat enkele regens die zo nu en dan een oproep krijgen.

0c9b5d5398b90686e6f0b4d3c9dd0476.png

92e572ced00d13de81c17a217be417bb.png

Edited by TheRealOne
11 minuten geleden zei Jespresso:

@TheRealOne wie zijn de beste regens bij NL?

Spoiler

Vaste eerste keeper vanaf 2022 toen ik aangenomen werd.

3ead029bd8fb60fc93d28d931c2306a3.png

Ik speel in een 4-2-3-1 met Gravenberch en De Jong als CM's, maar dit is de eerstvolgende CM in de rangorde.

87df3f02762872d0a4ed625244d2b61f.png

Sinds kort mijn 2e spits achter Zirkzee.

215e228c5b57d994f427aa76e622b244.png

Moet tot nu toe zijn plekje delen met Guus Til, maar zal wel snel basisspeler worden.

0a167709fa39c6a411b0bd7ab1a2a5f6.png

Sinds Virgil steeds ouder begint te worden is deze jongen ook vaste basisspeler.

54cf4dfaa89f34e4bc9d4116cbfd953c.png

Deze regens zitten standaard bij de selectie.

Spoiler

Nog wat bonusregens ;c

Normaal gezien zou deze man de voorkeur krijgen boven Obispo, maar hij speelt nooit. Is ook van City waar hij niet aan de bak kwam, naar PSG gegaan..

5a0ebfa61427f27951d488194afba33e.png

In principe niet veel minder als Chong, Ihattaren, Dilrosun of Bergwijn, maar het scheelt allemaal niet zo veel en het hangt vooral af aan wie er speeltijd krijgt bij zijn club of het beste in vorm is.

f41db2f348eef6aac323503b90235fe2.png

Deze jongen ga ik binnenkort ook maar een keer oproepen, is zeker een bruikbare speler maar heeft ook de Turkse nationaliteit. Dus moet er wel even voor zorgen dat hij voor Nederland kiest. ;c

295d40fe77a496f1edc0ae3f19a26003.png

En deze maken ook een goede kans op een oproep.

@Mordurette Reis heeft een dubbele nationaliteit. :) Zat natuurlijk al bij Barcelona, en kwam niet verder als het B-elftal. Is toen transfervrij naar Toulouse gegaan en heb ik hem vertelt dat hij weinig kans maakt op een oproep. ;c Toen voor Slowakije gekozen.