Jump to content

Recommended Posts

16 minuten geleden zei Jespresso:

Speler uit mijn eerste jeugdinstroom, heeft jaren bij mij gespeeld en is een icoon van de club. Heb nu een betere assistent, maar ga hem denk ik wel inruilen voor deze jongen. Moet ook lekker wegwezen bij dat gekke Inter

Afhankelijk van hoeveel je aan je assistent overlaat, kan je deze man prima gebruiken toch. Het is niet dat hij compleet incompetent is als assistent. :P

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Inmiddels 11 punten voor op FC Utrecht in de Eredivisie met Feyenoord met nog maar 5 wedstrijden op de kalender. Kan niet meer fout gaan zou je denken.

Helaas uitgeschakeld in de Champions League, de uitwedstrijd tegen Real Madrid werd met 3-0 verloren. We deden goed mee maar net voor rust pakte Haps de rode kaart. Het doodvonnis was getekend.

Nog wel leuk om te vermelden; PSV doet het erg matig en staat 7e in de competitie met Jaap Stam aan het roer.

9 uur geleden zei Jespresso:

Speler uit mijn eerste jeugdinstroom, heeft jaren bij mij gespeeld en is een icoon van de club. Heb nu een betere assistent, maar ga hem denk ik wel inruilen voor deze jongen. Moet ook lekker wegwezen bij dat gekke Inter

7a332e0b2a18261602df4f72faac8056.png

Of eerst één van je jeugdteams assisteren en hem na een aantal jaar doorschuiven?

3 uur geleden zei Jespresso:

@Ruubster Lekker bezig!

Word er toch helemaal gek van dat elk seizoen de 'Opposition Instructions' resetten naar player ipv mijn ingestelde per positie en dat ik dat ook elke keer vergeet. En ik maar afvragen waarom het steeds zo moeizaam gaat.

Heeft dat echt zoveel invloed? Heb dat sinds de introductie van de feature nog nooit gebruikt.

3 minuten geleden zei chrisje1993:

Zijn er mensen geinteresseerd om een "challenge" te doen waarbij we beide hetzelfde team pakken en dan kijken wie het het beste er vanaf brengt?

pakken we feyenoord ben alvast begonnen goed?

af065b975dcee8f03a01ef888d1c5de5.png 

maar zonder dollen, leuke challenge is dat wel inderdaad. Zelf alleen geen zin om een nieuwe game te beginnen ;c 

Edited by Magikarp

Ik zal niet zeuren over een 0-4 overwinning bij de grote rivaal Napoli, maar heb het idee dat er veel meer inzit. Schieten niet uit onmogelijke posities en heb goede afmakers/schutters, maar kan nooit echt een hele grote score neerzetten. Iemand een idee hoe ik dit kan verbeteren? Keepers van de tegenstanders hebben, ondanks dat ik vaak win, een hoge score.. 

9404c12fd79837f5e3f26a125e30880b.png

Schoten richting doel

a34f0aae569609cb0ed5043dffe81735.png

Schietposities

58bab4b1ddc71a90d37d5a17ff685d6b.png

1 uur geleden zei Magikarp:

Joh elke 1 op 1 gaat hier recht op de keeper af. Heb een paar van de beste aanvallers ter wereld. De tegenstander legt alles heel strak in de hoek.

Van al mijn spitsen mist deze meneer veruit de meeste kansen. Zou toch niet moeten kunnen

a711c927b0de883d7ae649a4044ae556.png

1 minuut geleden zei Bakkes12:

Mooie overwinning @Vilhena Die Barrenetxea is een leuke speler, heb hem ook een aantal seizoenen bij Feyenoord gehad. Hij had bijna de Nederlandse nationaliteit toen die debuteerde bij Spanje. Helaas :-D 

Kan een hele grote meneer worden. Vorig seizoen voor een prikkie weggekaapt bij Sociedad. Altijd lekker om je rivaal van haar grootste talenten te beroven. Nu Cordoba verkocht is maakt Barrenetxea zich op voor zijn eerste seizoen als basisspeler. Die gaat zich natuurlijk nu als een malle ontwikkelen :classic_biggrin: Ook de reden trouwens waarom ik er een spelersgidsje over gemaakt heb :D

12 minuten geleden zei Vilhena:

Kan een hele grote meneer worden. Vorig seizoen voor een prikkie weggekaapt bij Sociedad. Altijd lekker om je rivaal van haar grootste talenten te beroven. Nu Cordoba verkocht is maakt Barrenetxea zich op voor zijn eerste seizoen als basisspeler. Die gaat zich natuurlijk nu als een malle ontwikkelen :classic_biggrin: Ook de reden trouwens waarom ik er een spelersgidsje over gemaakt heb :D

Haha ja ik zag opeens dat spelersgidsje voorbij komen en toen dacht ik al: dat is toevallig. Leuke speler waar je echt onwijs veel plezier aan kan beleven. Had de pech dat ik nog drie andere, minstens gelijkwaardige, linksbuitens in mijn selectie had zitten. Daardoor nooit helemaal doorontwikkeld tot de absolute topspeler die die kan worden.