Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Heb je newgens gezichten aan staan? Zo niet, dan kan het natuurlijk ook een newgen zijn maar betwijfel het. Denk eerder dat het een nep speler is... Niks ten nadele aan de update van Darkness.

Heb je newgens gezichten aan staan? Zo niet, dan kan het natuurlijk ook een newgen zijn maar betwijfel het. Denk eerder dat het een nep speler is... Niks ten nadele aan de update van Darkness.

Ja heb ik wel aan staan, dit is zeker geen newgen. Ik heb hem namelijk al in oktober van het eerste seizoen gekocht, zat er direct al bij en is dus niet doorgestroomd. Zeker niks ten nadele van zijn update. Ben allang blij dat hij de moeite neemt.

2034 eindelijk cl finale, nu al 8 jaar op rij kampioen in Nederland, lekker man.

Leven F Volendam :D

Edit: en winst, mooi man

Edited by jj1

Nu ik eindelijk wat van concentratie begin te krijgen in FM zelf is er nu het volgende probleem: Ik zit nu enorm veel in de editor zit te klooien om vervolgens alles weer weg te gooien omdat ik weer andere ideeën krijg. Tjonge ik, wees niet zo'n perfectionist en focus op 1 land tegelijk, of beter nog, de game zelf :roll:

Edited by Minuy600

Vanmorgen maar eens mijn oude Vit. Guimaraes save geopend en ons elfde seizoen afgewerkt. Voor de elfde keer op rij overtuigend kampioen geworden en voor de negende keer op rij de Champions League gepakt. Eerder dit seizoen pakten we ook al voor de achtste achtereenvolgende keer de Wereldbeker voor clubteams, opnieuw een geslaagd seizoen dus. Helaas net niet gelukt om er een perfect seizoen van te maken. Wel maar 7(!) tegendoelpunten geincasseerd :D

cfb239f2e4b9fff63a7593bd931c7aa6.png

Het belooft nu een drukke zomer te gaan worden. Er zijn zo'n 50 spelers genomineerd voor een vertrek en dus zal er veel gehandeld moeten worden. Volgend seizoen wil ik op z'n minst zes spelers in de basis die zijn opgeleid bij onze club.

Edited by Daniell

Ik zou zeggen, kijk eens rond op internet naar al het moois dat Italië te bieden heeft. Portugal lijkt me ook mooi inderdaad:)

Portugal is leuk inderdaad. Italië ben ik ook nog nooit geweest .

Op welke criteria bepalen jullie welke spelers jullie kiezen voor een positie? Ik heb zoveel spelers bij Guimaraes, allemaal van wereldklasse en daarnaast ook nog supergrote talenten, dat ik niet meer weet wie ik moet laten gaan en wie moet blijven. Ben zelfs bereid om mijn save te uploaden zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen en mij zouden kunnen laten zien hoe jullie zouden spelen. Zomaar even wat mentions: @Jornski @komodo25 @Bakkes12 @Minuy600 @nasje92 @Jespresso @cairo

[quote name='Daniell']Op welke criteria bepalen jullie welke spelers jullie kiezen voor een positie? Ik heb zoveel spelers bij Guimaraes, allemaal van wereldklasse en daarnaast ook nog supergrote talenten, dat ik niet meer weet wie ik moet laten gaan en wie moet blijven. Ben zelfs bereid om mijn save te uploaden zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen en mij zouden kunnen laten zien hoe jullie zouden spelen. Zomaar even wat mentions: @Jornski @komodo25 @Bakkes12 @Minuy600 @nasje92 @Jespresso @cairo [/QUOTE] De grootste talenten sowieso laten blijven . Daarnaast zou ik naar leeftijd kijken en de oudere spelers verkopen . Ik meestal ook wel naar het mentale aspect wanneer ik keuzes móet maken tussen spelers

[quote name='Daniell']Op welke criteria bepalen jullie welke spelers jullie kiezen voor een positie? Ik heb zoveel spelers bij Guimaraes, allemaal van wereldklasse en daarnaast ook nog supergrote talenten, dat ik niet meer weet wie ik moet laten gaan en wie moet blijven. Ben zelfs bereid om mijn save te uploaden zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen en mij zouden kunnen laten zien hoe jullie zouden spelen. Zomaar even wat mentions: @Jornski @komodo25 @Bakkes12 @Minuy600 @nasje92 @Jespresso @cairo [/QUOTE] Ik kies meestal gewoon de spelers die het best op die positie getraind is, met degene die het best in vorm is of het meeste rendement heeft. Ik denk niet overdreven veel na met mijn elftallen, misschien moet ik dat wat meer doen.

[quote name='Daniell']Op welke criteria bepalen jullie welke spelers jullie kiezen voor een positie? Ik heb zoveel spelers bij Guimaraes, allemaal van wereldklasse en daarnaast ook nog supergrote talenten, dat ik niet meer weet wie ik moet laten gaan en wie moet blijven. Ben zelfs bereid om mijn save te uploaden zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen en mij zouden kunnen laten zien hoe jullie zouden spelen. Zomaar even wat mentions: @Jornski @komodo25 @Bakkes12 @Minuy600 @nasje92 @Jespresso @cairo [/QUOTE] Tsja, ik weet dat jij te veel wereldklasse spelers hebt. Zou dan kijken naar leeftijd, nationaliteit en ook eventuele mentale stats reeds aanwezig.

[quote name='Daniell']Op welke criteria bepalen jullie welke spelers jullie kiezen voor een positie? Ik heb zoveel spelers bij Guimaraes, allemaal van wereldklasse en daarnaast ook nog supergrote talenten, dat ik niet meer weet wie ik moet laten gaan en wie moet blijven. Ben zelfs bereid om mijn save te uploaden zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen en mij zouden kunnen laten zien hoe jullie zouden spelen. Zomaar even wat mentions: @Jornski @komodo25 @Bakkes12 @Minuy600 @nasje92 @Jespresso @cairo [/QUOTE] Mss kan je er een uitdaging van maken om volledig over te stappen op allemaal portugese spelers.

[quote name='Daniell']Op welke criteria bepalen jullie welke spelers jullie kiezen voor een positie? Ik heb zoveel spelers bij Guimaraes, allemaal van wereldklasse en daarnaast ook nog supergrote talenten, dat ik niet meer weet wie ik moet laten gaan en wie moet blijven. Ben zelfs bereid om mijn save te uploaden zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen en mij zouden kunnen laten zien hoe jullie zouden spelen. Zomaar even wat mentions: @Jornski @komodo25 @Bakkes12 @Minuy600 @nasje92 @Jespresso @cairo [/QUOTE] Een mix opstellen, de beste ervaren spelers altijd laten spelen. Talenten ontwikkelen regelmatig laten spelen als het kan. Verkopen wat veel blessures heeft.

Ja heb ik wel aan staan, dit is zeker geen newgen. Ik heb hem namelijk al in oktober van het eerste seizoen gekocht, zat er direct al bij en is dus niet doorgestroomd. Zeker niks ten nadele van zijn update. Ben allang blij dat hij de moeite neemt.

Ik kan alleen een echte speler van 31 een uit Brazilië en 2 newgen spelers met de naam Maradona. Heb geen extra updates wel de landen Brazilië, Argentinië geselecteerd de competities en database op groot staan.

Man City betaalt 148 miljoen voor Eric Dier in 2018 :cab: Harry Kane naar Man Utd voor 94 miljoen en Spurs haalt Dost als vervanger.

[quote name='Daniell']Op welke criteria bepalen jullie welke spelers jullie kiezen voor een positie? Ik heb zoveel spelers bij Guimaraes, allemaal van wereldklasse en daarnaast ook nog supergrote talenten, dat ik niet meer weet wie ik moet laten gaan en wie moet blijven. Ben zelfs bereid om mijn save te uploaden zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen en mij zouden kunnen laten zien hoe jullie zouden spelen. Zomaar even wat mentions: @Jornski @komodo25 @Bakkes12 @Minuy600 @nasje92 @Jespresso @cairo [/QUOTE] Bij mij speelt gevoel ook heel erg mee. Vaak heb ik een bepaalde voorkeur voor spelers op basis van gevoel en prestaties. Verder ben ik fan van een krachtig en snel middenveld en voetballende verdedigers.

Ik kan alleen een echte speler van 31 een uit Brazilië en 2 newgen spelers met de naam Maradona. Heb geen extra updates wel de landen Brazilië, Argentinië geselecteerd de competities en database op groot staan.

Ja heel vreemd dat ik hem wel heb. Heb hem niet gemaakt in Editor mocht iemand dat zich afvragen maar het is wel een nepperd...

Ik ben 3e geeindigd in de groep voor kwalificiatie voor het EK

97ETke.png

Ik heb het goed gedaan maar het moet beter anders gaan ze opzoek naar een vervanger

OIa290.png

Ja want ik doe het ook zo slecht, 51e plek in de world ranking met Gibraltar

W2R8TT.png

En overigens nogsteeds kans om naar het EK te gaan via de playoffs omdat ik me groep in de European International League weer (net aan) had gewonnen. Armenie moet wel lukken, hopelijk hebben we een makkelijke lotng voor de finale

tRhQ8y.png

Edited by bobjuh

Ik denk niet dat die journeyman met vakantielanden doorgaat, het duurt veel te lang om al die competities over te hevelen naar het heden. Twijfel nog tussen de 'Ultimate Challenge' of een save in België als reserve achter het avontuur met Imotski.

Over Imotski gesproken, ik sta nog altijd 1 punt boven de streep maar het gat met de laatste twee is inmiddels best groot. Lucko maakt gelukkig veel fouten waardoor we nog even veilig zijn.

Edited by Minuy600

2vd5it2.jpg

Met een beetje geluk halen we nog Europa League:

20ue2iu.jpg

We moeten nog tegen Roma.

Besloten om aan de slag te gaan met de Ultimate Challenge en ik heb bijna meteen een club aan de haak geslagen. De club heet Persibbanga Purbalingga, speelt op het tweede niveau van Indonesië en staat na 9 speelrondes ver boven verwachting op de 7e plaats. Ze hebben me de opdracht gegeven om niet overklast te worden, wat zoals jullie wel weten goed voor mij uitkomt.

Letterlijk op dag 1 verliezen we onze enige keeper, oh jee. Half maandje wachten tot de transferperiode start en dan toeslaan dan maar.

Wil ik vandaag beginnen met mijn eerste Europese campagne met de Eagles, werkt mijn save niet meer :wall:.