Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Gepost (edited)

f01f0fbb47d50c7e0a8ccaf17dbf7636.png

Goed was het niet, maar we hebben hem weer. Toch een mooie troostprijs na het debacle in de CL. Titel uiteindelijk ook vrij gemakkelijk binnen, en van het niet winnen van de beker heb ik inmiddels een traditie gemaakt. 

ca413781bab55ffdcde0cf3da44e78b3.png

Was wel ff flink wennen na de afgelopen jaren, zo'n klein verschil.

Spoiler

31841b7e53c1bfa0f9f0e076521a11b5.png

d577281d143a2b8aa6fce77456c9ed40.png

06e01ed0794106c5a97240ff231e0636.png

Edited by Magikarp

Gepost (edited)

743742480_ScreenShot2019-08-08at23_46_52.png.9348323aced67ebbdfc4a2fb2cfa8fb1.png

als je naar London road komt krijg je wel waar voor je geld, mijn vriend Brossard heeft trouwens 3 penalties op rij gemist…

Edited by oblomov

Damn wat een goals. Bij mij vliegen ze er ook in; in allebei de goals dan welteverstaan....

image.png.5210308eb1e34b3730f36f99c5e24120.png

Gepost (edited)

beetje zoals liverpool voordat ze een fatsoenlijke verdediging hadden, maar het is wel entertaining zo

Edited by oblomov

Gepost (edited)

4 Ballon d'ors op rij :uhoh:1190514229_ScreenShot2019-08-09at02_13_53.png.8830213d950a1aa875f10add91a2f0c9.png

qua prijzen ben ik nog niet al te spectaculair succesvol, 2x PL tot nu toe

Edited by oblomov

@Magikarp lekkere overwinning in de EL finale hoor! Gefeliciteerd man! :D 

Ik mag me weer melden voor het vijfde seizoen. Ben benieuwd of Palacios eindelijk aangetrokken wordt door een topclub. Speelt al jaren top en is ook een 'middenvelder van Werelklasse'. 

Op 8-8-2019 om 14:13 zei E2E:

Update. Eerste seizoen 7e geëindigd in de IJslandse Jupiler League. Gezien de kwaliteiten in de groep denk ik terecht. Op een gegeven moment voortijdig afgestapt van die 4-3-1-2 naar een 4-3-3, omdat het gewoon echt niet meer liep, ook al had ik maar twee spelers in het team die AML / AMR konden spelen. Door die switch wel meer potjes gewonnen, had op een gegeven moment echt een lekkere reeks. Heb gelukkig iedereen die ik wilde houden kunnen behouden qua contract. Na dit seizoen vertrekken er 8 spelers die gewoon niks kunnen, heb nu door het jaar heen al 7 spelers gehaald waarvan 5 voor de basis, en een paar handige spelers voor de breedte.

Ben dit seizoen met met 31 punten geëindigd (uit 22 wedstrijden), de nummer 2 (dat geeft recht op promotie) had er gek genoeg maar 39. Dat moet te doen zijn volgend seizoen, ik moet alleen wat meer kwaliteit fixen voor op de buitenkanten voorin, en een CV met snelheid, aangezien de meeste tegengoals komen doordat we aan het aanvallen zijn, er dan een lange haal overheen gegeven wordt en we er uitgesprint worden. Middenveld staat wel echt gruwelijk nu, allemaal spelers van Eredivisie niveau. Het lullige is dat als ik spelers probeer te huren of kopen, ik eigenlijk 9 van de 10 keer zodra ik er uit ben met de club en met de speler ga onderhandelen: 'ik heb geen interesse om bij jouw club te spelen'. Of dat een speler niet verhuurd wil worden vanwege verplichtingen buiten de lijnen. Ik probeer gewoon stug door te gaan met huren van spelers die eigenlijk niks te zoeken hebben op het tweede niveau van IJsland, als dat lukt moet promotie geen probleem zijn.  Met een beeeeeetje mazzel komt er ook nog wat uit de jeugd maar daar reken ik niet op. 

Selectie rond. Ik werd he-le-maal gek van allerlei spelers die zich niet aan mij wilde laten verhuren. Gaan dan wel naar de ploeg die 12e is geworden van de 12, en die eenzelfde reputatie heeft als mijn club. Snap daar niks van, maar oke.

Na iets van 20 spelers geprobeerd te huren die alle 20 niet wilden, mezelf maar gaan focussen op de spelers diet uitgeleend mochten worden. Kom je natuurlijk wel bij een andere kwaliteit terecht, dus heb nu 3 buitenspelers gehuurd, waarvan er 2 eigenlijk voor de breedte zijn. Voorin wel echt het probleemkindje dus. 

Ik wou dus nog 1 beest van een CV huren, dat lukte steeds niet. Na een half uur ofzo helemaal klaar ermee, die filter geopend, snelheid 12, eerste meters 12, mandekking 12, tackelen 12. Kwam ik meteen bij een Amerikaan uit die wilde komen voor een normaal salaris, tja, toch maar gedaan, al voelt het niet heel realistisch allemaal. Heb het nu allemaal wel heel lekker staan achterin en op het middenveld, hopen dat we nog een soort AML aan kunnen trekken van een zaakwaarnemer ofzo. Snel promoveren naar die Eredivisie zodat we geen gezeik meer hebben, heb al gezien dat er best wel wat spelers op het tweede niveau lopen die zo in de Eredivisie mee kunnen, dus als we eenmaal promoveren, zou het iets makkelijker moeten zijn. 

Gepost (edited)

Uit een beetje te arrogant wat jeugdspelers opgesteld en 4-2 verloren, moest ik even recht trekken..

056121f7447e7da51b76487ca790c639.png

Edited by Jespresso

d315a42bbb41a3ee9cf523a634fa6273.png

Nederland Europees kampioen geworden met 3 man van mij in de basis (Pattiname, Unuvar, Boadu) en Barcootje die nog ff inviel. Kik helaas geen minuten in de finale. 

25 minuten geleden zei Jespresso:

@Magikarp Barco is geneutraliseerd? Haha mooi

Vrij snel al. Heeft 3 hele interlands mogen spelen :D  waaronder die finale dus. Logisch.

Net bericht dat de Eredivisie weer is gestegen in reputatie, dat is altijd mooi. Krijg nu ook boden van 100+ miljoen op m'n verdedigers, maar er zit echt niks goeds in dat ook nog betaalbaar is voor me én geinteresseerd is, dus dat moet ik allemaal maar weigeren. Hoop dat er nu wel ff flink wat geinvesteerd wordt bij andere clubs, want we moeten hoger komen.

5 uur geleden zei E2E:

Selectie rond. Ik werd he-le-maal gek van allerlei spelers die zich niet aan mij wilde laten verhuren. Gaan dan wel naar de ploeg die 12e is geworden van de 12, en die eenzelfde reputatie heeft als mijn club. Snap daar niks van, maar oke.

Na iets van 20 spelers geprobeerd te huren die alle 20 niet wilden, mezelf maar gaan focussen op de spelers diet uitgeleend mochten worden. Kom je natuurlijk wel bij een andere kwaliteit terecht, dus heb nu 3 buitenspelers gehuurd, waarvan er 2 eigenlijk voor de breedte zijn. Voorin wel echt het probleemkindje dus. 

Ik wou dus nog 1 beest van een CV huren, dat lukte steeds niet. Na een half uur ofzo helemaal klaar ermee, die filter geopend, snelheid 12, eerste meters 12, mandekking 12, tackelen 12. Kwam ik meteen bij een Amerikaan uit die wilde komen voor een normaal salaris, tja, toch maar gedaan, al voelt het niet heel realistisch allemaal. Heb het nu allemaal wel heel lekker staan achterin en op het middenveld, hopen dat we nog een soort AML aan kunnen trekken van een zaakwaarnemer ofzo. Snel promoveren naar die Eredivisie zodat we geen gezeik meer hebben, heb al gezien dat er best wel wat spelers op het tweede niveau lopen die zo in de Eredivisie mee kunnen, dus als we eenmaal promoveren, zou het iets makkelijker moeten zijn. 

Zo'n lading Amerikaantjes helpt wel als je wil doorgroeien als kleine club.

5 uur geleden zei Jespresso:

Uit een beetje te arrogant wat jeugdspelers opgesteld en 4-2 verloren, moest ik even recht trekken..

056121f7447e7da51b76487ca790c639.png

Netjes rechtgezet, volledig weggetikt die knoflookvretende baguettebakkende Fransozen.

3 uur geleden zei Pascal...:

En we blijven verrassen..

czuyvjs.png

Mooie overwinning!

2 uur geleden zei Magikarp:

d315a42bbb41a3ee9cf523a634fa6273.png

Nederland Europees kampioen geworden met 3 man van mij in de basis (Pattiname, Unuvar, Boadu) en Barcootje die nog ff inviel. Kik helaas geen minuten in de finale. 

Congrats man!

Buiten het afleveren van die geweldige spelers had ik er verder niet echt een hand in helaas

13 minuten geleden zei Magikarp:

Buiten het afleveren van die geweldige spelers had ik er verder niet echt een hand in helaas

Nou ja, toch altijd leuk als jouw boys een titel binnenhalen :) 

Gepost (edited)

mijn trouwe rechtsback (en captain) verkocht voor 50 miljoen (+9 miljoen add ons) na 9 seizoenen loyale dienst… hij is van 80.000 per week naar 245.000p/w gegaan:classic_cool:$$$$$$, en hij had aangegeven dat hij zijn familie wou helpen + hij zal ook de komende jaren minder worden,  zie ook het typische napoleon complex (1.68 en 20 agressie)

286530802_ScreenShot2019-08-10at01_40_37.png.9b44e1d052460461e1e9597c1cdb7350.png

Edited by oblomov

Helaas geen stunt in de beker . Ook niet gek als je op het 5e niveau tegen een bundesliga team speelt 

Neunkirchen - Fortuna Düsseldorf_ Match Review-2-2.png

Kan iemand lij helpen zodat ik met de nieuwste db met Anderlecht kan spelen en Kompany als speler behouden? Mij lukt het niet met de editor

Even wat geld uitgegeven aan versterkingen. Edwards staat al een paar jaar op de shortlist, maar was elke keer te duur. Nu was Stoke gedegradeerd en kwam hij op de transferlijst terecht. Tosseti is gewoon een topper en Haetta een keeper voor de toekomst.

image.png.5abc91c00c70913b64cecafaa2ea7555.png

image.thumb.png.177e23ee7620d335e6c2359dd8ff1624.png

image.thumb.png.d4888e878cc8288648dde34e3d663ea2.png

image.thumb.png.345ca921553cca74555a8328e2df589f.png