Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

@Jespresso Jazeker, wel leuk beetje competitie. Komt ook omdat ik er inderdaad ook voor kies om jeugdspelers in te lassen. Tot nu toe gaat dat erg goed. Moet wel zeggen dat ik ze niet allemaal tegelijkertijd voor de leeuwen gooi maar één voor één.  Haha shit hé, die heeft zich sterk ontwikkeld bij Stade Rennes. Zijn transferwaarde is ook echt sick. Wordt tijd dat hij een kans krijgt bij Italië of niet dan? :D  

@Bakkes12 Probeer ze inderdaad ook om en om in het elftal te brengen, werkt veel beter dan allemaal tegelijk.

Moet zich eerst nog bewijzen bij ons, want in zijn laatste Serie A periode bij Matera Calcio scoorde hij slechts één doelpunt. Dit wordt dus wel een soort van laatste kans.

4 minuten geleden zei Jespresso:

@Bakkes12 Probeer ze inderdaad ook om en om in het elftal te brengen, werkt veel beter dan allemaal tegelijk.

Moet zich eerst nog bewijzen bij ons, want in zijn laatste Serie A periode bij Matera Calcio scoorde hij slechts één doelpunt. Dit wordt dus wel een soort van laatste kans.

Ik heb dat nu met een Amerikaan. Krijgt de status wonderkind, scoorde vorig seizoen vrij veel bij Vitesse dus ik dacht ik laat hem een stapje hoger proberen. Staat elke wedstrijd in de basis bij Köln maar het komt er nog niet uit. Staat na 12 wedstrijden in de Bundesliga pas op 2 goals. Verbeterd zich qua statistieken weliswaar wel flink. 

wonderkid zegt niet zo veel, tenzij topclubs je meer dan 30 miljoen pond bieden voor een net 17 jarige (de nieuwe Paul Gascoigne) 

1353248799_ScreenShot2019-08-06at13_44_58.png.3bb8935e4e5d9dfc0909ea99c0acc1cd.png

eigelijk niet eens zo'n slechte deal, stel ik koop hem terug dan krijg ik nog 40% van de 70 miljoen winst, dan kost die me eigelijk "maar" 74 miljoen om terug te halen

Edited by oblomov

@oblomov Is ook weer zo. Heb een hele hoop wonderkids lopen ineens, omdat ze goed presteerden tijdens hun leenbeurten, maar zijn echt niet heel bijzonder of zo. 

Werkt dat ook zo ja, dat je zelf die 40% krijgt? Ik wist dat niet.

1 minute ago, Jespresso said:

@oblomov Is ook weer zo. Heb een hele hoop wonderkids lopen ineens, omdat ze goed presteerden tijdens hun leenbeurten, maar zijn echt niet heel bijzonder of zo. 

Werkt dat ook zo ja, dat je zelf die 40% krijgt? Ik wist dat niet.

dat wonderkid is een soort van cruciale periode waarin een speler het wel of niet kan halen om zijn potentieel te gaan bereiken denk ik

ja geloof het wel, in eerdere versies wel iig

Zojuist zei Bakkes12:

image.png.ae2bd19794f0d04d6c3ab1b09a0edff9.png

WK loting 2022. Zeker niet ontevreden :D 

Curacao ja? Hoe hebben die dat voor elkaar gekregen dan?

1 minuut geleden zei tdogg16:

Curacao ja? Hoe hebben die dat voor elkaar gekregen dan?

Ja heerlijk he? :-D Zaten in een poule met Amerika, Honduras en Trinidad en zijn tweede geëindigd met 2 punten achterstand op USA. Toen een play off wedstrijd tegen China. Die ze thuis met 2-1 wonnen en uit met 2-1 verloren. Uiteindelijk op penalty's gewonnen. :-D 

Seizoen 1 loopt nog wel redelijk goed met Leeds United haha. Vooral het verschil in doelsaldo is bizar.

4mwqp6wf00.png

In de volgende ronde word het helaas wat moeilijker..

4b7o99.png

4 minuten geleden zei Jespresso:

uhhh heeft iemand dit wel eens gehad? Dit is wel ff kut zeg

76125c576fd08f362159c253de75a2c6.png

Nooit gehad, misschien als een andere naam opslaan?

26 minuten geleden zei Jespresso:

uhhh heeft iemand dit wel eens gehad? Dit is wel ff kut zeg

76125c576fd08f362159c253de75a2c6.png

Nee, maar zet het spel eens op een cloud save.

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Nee, maar zet het spel eens op een cloud save.

Krijg dezelfde fout..

6 minuten geleden zei Jespresso:

Krijg dezelfde fout..

Probeer eens opslaan met '.fm' erachter

Enige wat ik nog kan checken is firewall/antivirus. Heb in ieder geval een support ticket aangemaakt bij SEGA.