Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Ondanks dat ik twee keer op rij kampioen ben geworden vind ik PSV toch maar een taai ploegje. Ze versterken zich dan ook wel aardig. Zo hebben ze dit seizoen Alexandra Baluta, Lee Kangin (huur), Serge Aurier en Sead Kolasinac gehaald.  

:classic_blink: 8 al wow, ben nog niet langs de kwartfinale gekomen haha, bielsa-achtig, mooi voetbal, niks winnen lol

Edited by oblomov

22 minuten geleden zei oblomov:

:classic_blink: 8 al wow, ben nog niet langs de kwartfinale gekomen haha, bielsa-achtig, mooi voetbal, niks winnen lol

Je komt er wel

8 uur geleden zei oblomov:

jawel man mijn scoutjes stellen me nooit teleur, een van mijn scouts is 52x naar Kettering Town onder de 18 gaan kijken :classic_ninja:

Hij is gewoon een trouwe Kettering Town supporter...

Vorig jaar een deal gesloten met Elche, die zijn nu gepromoveerd naar de First Division. In totaal zijn er aankomend seizoen zes spelers te bewonderen in Spanje. Waaronder een paar van mijn grootste talenten. :D Mooie is ook dat ze ook huursommen betalen. 

19 minuten geleden zei Bakkes12:

Vorig jaar een deal gesloten met Elche, die zijn nu gepromoveerd naar de First Division. In totaal zijn er aankomend seizoen zes spelers te bewonderen in Spanje. Waaronder een paar van mijn grootste talenten. :D Mooie is ook dat ze ook huursommen betalen. 

Dat is altijd lekker :D

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat is altijd lekker :D

Die spelers spelen dus als het ware op een hoger niveau dan mijn eigen spelers ghehe. :-D Ik dacht eerst: waarom is dat Elche zo geïnteresseerd in al mijn spelers zeg. Kwam er pas later achter dat het mijn satellietclub was. :-D 

Zojuist zei Bakkes12:

Die spelers spelen dus als het ware op een hoger niveau dan mijn eigen spelers ghehe. :-D Ik dacht eerst: waarom is dat Elche zo geïnteresseerd in al mijn spelers zeg. Kwam er pas later achter dat het mijn satellietclub was. :-D 

A happy little accident :D 

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

A happy little accident :D 

Jazeker. Het is ook wel fijn dat ik nu een basiself kan maken met 11 Nederlandse spelers zonder mega veel kwaliteit in te leveren. Oké, mijn basiself is wel sterker maar het verschil is niet meer zo huge als dat het was. Zo langzaamaan de Argentijnen doorverkopen. Heb ook een transferbudget van 160 miljoen. :-D  

Veel beter ga je de finales niet krijgen, qua rivaliteit tussen twee (niet per se op voetbalgebied) landen. Good luck, take them English lads! @Jespresso

Edited by tdogg16

Dit is één van de mooiste wedstrijden die ik ooit in FM heb gespeeld, ongelofelijk. Zit hier met zweethanden en een hartklopping waar je u tegen zegt. Helemaal weggespeeld de eerste helft, maar na een stevige speech en een kleine tactische omzetting hebben we het gewoon helemaal omgedraaid. Wat een pot zeg. Genieten

5e2e38e294d4735b45a25646d7ac69fa.png

Hieronder de 'Road to Glory'

e6948329465ad715a9c13e44945119a9.png

Na de 1-1 tegen Noorwegen had ik er een hard hoofd in, maar hebben het daarna waanzinnig opgepakt. Johnny Allen en Barry Crainey als absolute uitblinkers.

1 minuut geleden zei Pascal...:

Wat van kleine tactische aanpassing heb je gedaan? @Jespresso

Ik schakelde van 'Wide' naar 'Fairly Wide' icm een iets kortere passing stijl omdat Engeland wat behoudender ging spelen en ik merk dat een korte speelstijl beter werkt tegen een behoudende tactiek, wat ook blijkt uit de twee goals. Na de 2-2 schoof ik het balkje weer naar een iets directere passingstijl omdat Engeland weer moest komen. Snel daarna maakten wij de beslissende 3-2 en gaven we niets meer weg.

Ondanks dat ik na 12 wedstrijden nog geen punt heb laten liggen, sta ik op gelijke hoogte met AZ en maar 4 punten voor op FC Utrecht :-D Love it!

@Bakkes12 Leuk toch, een beetje competitie. Ik had voor mijn gevoel vorig seizoen een lastig jaar (ivm inpassen jeugdspelers) maar eindigde 22 punten boven de nummer twee.

---

Ook wel mooi, deze jongen had ik al bijna afgeschreven en het uitleencircuit ingestuurd, maar krijgt toch een nieuwe kans door een alleraardigst uitleenseizoen.

2dc03fea312ad6c2c54cc56af835ae1e.png

4cb5523b6ca764a5118ad2ca05363f00.png