Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

8 minuten geleden zei Bakkes12:

Twee wedstrijden voor het einde nog ingehaald door PSV op basis van doelsaldo...

image.thumb.png.8c4ba00a68d5915d756f8a3f552275f4.png

PSV moet nog tegen FC Emmen (uit) en FC Twente (thuis). Zelf spelen we nog tegen Vitesse (uit) en FC Utrecht (thuis). Oja, tussendoor staat ook nog de bekerfinale gepland tegen, jawel, PSV. Ik ben er bang voor helaas..

@GAE EAGLES lekker man!! Goede ontwikkelingen, vooral de exceptionele jeugdopleiding is lekker :D

Met een beetje geluk wordt je nog kampioen, maar dat wordt lastig.

Ik probeer altijd mijn jeugdopleiding als eerste uit te breiden, bij welke club ik ook ben. Dat levert toch altijd wel leuke spelers op. Heb elke game wel een paar zeer aardige spelers op welk niveau ik ook speel.

2 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Met een beetje geluk wordt je nog kampioen, maar dat wordt lastig.

Ik probeer altijd mijn jeugdopleiding als eerste uit te breiden, bij welke club ik ook ben. Dat levert toch altijd wel leuke spelers op. Heb elke game wel een paar zeer aardige spelers op welk niveau ik ook speel.

Je gelooft het niet, maar nadat ik al van FC Emmen had verloren (in de eigen Kuip) verliest PSV nu ook op bezoek in Emmen met 3-2 van de reuzendoder. We hebben dus aan een gelijkspel genoeg tegen Utrecht. Pfffff, wat een chaotisch slot.

22 minuten geleden zei Bakkes12:

Je gelooft het niet, maar nadat ik al van FC Emmen had verloren (in de eigen Kuip) verliest PSV nu ook op bezoek in Emmen met 3-2 van de reuzendoder. We hebben dus aan een gelijkspel genoeg tegen Utrecht. Pfffff, wat een chaotisch slot.

Mooi toch een beetje spanning ;c Ik word sinds het 2e seizoen iedere keer in maart al kampioen :cab:

16 minuten geleden zei TheRealOne:

Mooi toch een beetje spanning ;c Ik word sinds het 2e seizoen iedere keer in maart al kampioen :cab:

Haha, ja een beetje spanning is mooi maar twee wedstrijden voor het einde ingehaald worden vind ik niet zo leuk haha.

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

@Bakkes12, het wordt lastig, PSV heeft wel een makkelijker programma. Pak de beker en hopen dat alles goed uitpakt in de competitie!

Helaas de beker finale verloren op penalty's... Gelukkig wel het kampioenschap binnen weten te slepen op de laatste speeldag. Ik weeg natuurlijk wel wat zwaarder aan de titelwinst in de Eredivisie dan in de beker maar helaas geen prolongatie van de dubbel.  

de nieuwe Paul Gascoigne scoort op zijn 16 tegen barcelona 

Screen Shot 2019-08-05 at 18.47.09.png

Screen Shot 2019-08-05 at 18.43.29.pngScreen Shot 2019-08-05 at 18.50.13.png

Edited by oblomov

39 minuten geleden zei Nom de Guerre:

@GAE EAGLES, de club groeit lekker door, lekker bezig :D 

@Bakkes12, het wordt lastig, PSV heeft wel een makkelijker programma. Pak de beker en hopen dat alles goed uitpakt in de competitie!

We gaan gewoon rustig door met bouwen aan de club. Op termijn moeten we mee gaan doen om de bovenste plaatsen, maar dat zal nog wel een paar jaar duren. Maar we hebben de tijd.

@Bakkes12 gefeliciteerd met het kampioenschap. Goed bezig.

Heren, is er ergens nog een goede file voor lower leagues Nederland die ook daadwerkelijk nog werkt? Of fmscout staat er één maar daar word in de comment al geklaagd of bepaalde dingen mbt promotie/degradatie wel kloppen.

52 minuten geleden zei oblomov:

de nieuwe Paul Gascoigne scoort op zijn 16 tegen barcelona 

Screen Shot 2019-08-05 at 18.47.09.png

Screen Shot 2019-08-05 at 18.43.29.pngScreen Shot 2019-08-05 at 18.50.13.png

Niet te hopen dat hij dezelfde voorliefde voor drank heeft als Gascoigne... 

10 minutes ago, Lazy said:

Niet te hopen dat hij dezelfde voorliefde voor drank heeft als Gascoigne... 

zijn balans is ook maar 11, dat kan ermee te maken hebben

De 2de periode ook overtuigend gewonnen en zodus overtuigend kampioen geworden.

Volgend seizoen zijn wij actief op het hoogste niveau.:classic_smile:

be33525cd4fdcbadfbc2aba81016e32b.png

4 minuten geleden zei Superboeren:

In welke landen kunnen spelers zich allemaal redelijk snel naturaliseren? 

Wit-Rusland, 3 jaar (geen EU overigens)

Noord-Ierland 3 jaar

Polen 3 jaar

Servië 3 jaar

Spanje 2 jaar (enkel Zuid-Amerikanen en Portugezen)

Gibraltar volgens mij ook 3 jaar

Mexico 2 jaar (Zuid-Amerikanen en spelers uit de USA, geloof ik)

edit: ik had perongeluk 2 verdedigers gekocht, maar heb het verplaats naar het laatste transfers topic...

Edited by oblomov

1 uur geleden zei Superboeren:

In welke landen kunnen spelers zich allemaal redelijk snel naturaliseren? 

1 uur geleden zei Mordurette:

Wit-Rusland, 3 jaar (geen EU overigens)

Noord-Ierland 3 jaar

Polen 3 jaar

Servië 3 jaar

Spanje 2 jaar (enkel Zuid-Amerikanen en Portugezen)

Gibraltar volgens mij ook 3 jaar

Mexico 2 jaar (Zuid-Amerikanen en spelers uit de USA, geloof ik)

In aanvulling...

Uruguay is ook maar 3 jaar, evenals Colombia. Argentinië is ook maar 2 jaar.

Oké handig om te weten. Zit nu zelf met De Graafschap in seizoen 5 maar wil een leuke game ernaast maar weet nog niet in welk land etc..

die scouts van mij zijn wat langzaam, en ik kies altijd die spelers die de grote clubs willen hebben en dan wil ik alvast de deal rond hebben voordat zij erbij komen, en dan stel ik het meestal uit of annuleer ik het alsnog, als de scout aangeeft dat die niet goed genoeg is… maaar als je op vakantie gaat (interland periodes) dan gaan die deals automatisch door…… had ik even vergeten

19 minuten geleden zei oblomov:

die scouts van mij zijn wat langzaam, en ik kies altijd die spelers die de grote clubs willen hebben en dan wil ik alvast de deal rond hebben voordat zij erbij komen, en dan stel ik het meestal uit of annuleer ik het alsnog, als de scout aangeeft dat die niet goed genoeg is… maaar als je op vakantie gaat (interland periodes) dan gaan die deals automatisch door…… had ik even vergeten

Ik luister echt niet altijd naar m'n scouts, enkel of ze aanpassingsproblemen kunnen krijgen of dat ze niet goed in de groep passen. Qua stats zie ik zelf wel of ze goed genoeg zijn, sterren zeggen me dan niks.

jawel man mijn scoutjes stellen me nooit teleur, een van mijn scouts is 52x naar Kettering Town onder de 18 gaan kijken :classic_ninja:

Edited by oblomov