Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Tijdje terug mijn beste jeugdspeler hier gepost. Nog altijd maar 17 jaar maar staat al op 16 wedstrijden dit seizoen waarvan 4 in de Champions League en drie daarvan als basisspeler. :classic_love: 

image.thumb.png.949f3e55b5d452ecf4954a71d0d23700.png

Ik kan hier dus echt met de kop niet bij, voor het tweede jaar op rij de finale van de Champions League verloren. Dit keer van Manchester United.... en de manier waarop is echt niet te geloven...

Hele wedstrijd beter en dan komen ze in de 90+4 op gelijke hoogte omdat we een corner niet wegkrijgen, gaan we verlengen en komen we met 1-3 voor, maar komen ze op 2-3 en krijgen ze in de 118e minuut een penalty. Hierdoor wordt het 3-3 en winnen ze de strafschoppenreeks. Echt ongelofelijk hoe we dit niet hebben kunnen winnen... 

image.png.3632e8880778c0ecd671044917524c9a.png

Ik ben een side game begonnen met Roeselare in 1B , met de laatste  MU data update. Roeselare zit met financiële problemen met schulden en heeft zijn sterkhouders verloren en zit met een zeer magere kern. Ik heb de spelers met zware contracten verkocht en heb een legertje huurspelers gehaald om de ambities waar te maken. Ik betaal alleen een klein deel van het loon van Verlinden, de rest is gratis gehuurd. :classic_biggrin:

3fb7859ce1714762251d435700e5cbe1.png

2da7f3927d66fec03d00a2977d75584c.png

c7d1db911b9348eb6f18f1449120f2d8.png

7 uur geleden zei JordiW.:

Ik kan hier dus echt met de kop niet bij, voor het tweede jaar op rij de finale van de Champions League verloren. Dit keer van Manchester United.... en de manier waarop is echt niet te geloven...

Hele wedstrijd beter en dan komen ze in de 90+4 op gelijke hoogte omdat we een corner niet wegkrijgen, gaan we verlengen en komen we met 1-3 voor, maar komen ze op 2-3 en krijgen ze in de 118e minuut een penalty. Hierdoor wordt het 3-3 en winnen ze de strafschoppenreeks. Echt ongelofelijk hoe we dit niet hebben kunnen winnen... 

image.png.3632e8880778c0ecd671044917524c9a.png

Het is je blijkbaar niet gegund :classic_sad:

Begonnen met Leeds United, de selectie geprobeerd te versterken. Wat ook wel nodig was in mijn ogen.  Ryan Sessegnon stond op de transferlijst bij Fulham :classic_blink:, dus die kunnen huren.

ej51b8p3h4y.png

vlxy7o1wi.png

bd5a0583133dea71f5829ba28801a788.png

Wat een reeks!

b35815d354358885c9f841ac3db9d4b9.png

Dit is seizoen 6. In 5 seizoenen 4x de play-offs gehaald en alle keren gefaald. Dit seizoen zijn we defensief zo zeker wat het verschil maakt dit jaar. Kijk die tegengoals. Slechts 23 in 36 wedstrijden, ik herhaal 23 tegengoals in 36 wedstrijden. En dat op dit niveau. Hopelijk promoveren we nu wel

Wat een kutspel is het soms toch ook. De competie doe ik met 2 vingers in de neus, maar speel ik voorronde CL tegen het nietige Qabarag komt de super keeper bug weer. Thuis 22 schoten tegen 4 en het wordt 1-2 :moop:

Uit alles op de aanval gezet 2e helft (stond nog 0-0) en uiteindelijk 3-0 verloren. Dus wéér geen Champions League (vorig jaar na een 1-3 over winning in Rosenborg thuis alsnog met 0-3 verloren).

Vorig jaar op een haar na 1ste knock out ronde van de Europa League gemist. Dan gaan we maar daar voor. Ben wel een aantal spelers kwijt geraakt na mijn uitstekende seizoen, dus het wordt weer passen en meten, maar dat makt het spel ook leuk.

Nog steeds de regel alleen U21 spelers en als een grote club komt met een redelijk bod dan moet ik die ook accepteren.

giphy.gif

Ik ben bijna klaar met die belachelijke state championships. Echt, zelfs Internacional is weggezakt als ploeg, waardoor ik de enige club ben die op het hoogste niveau speelt. Dan krijg je dit soort belachelijke uitslagen.

bf01c0020b91f1f78faf9370a5a92eb8.png

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Niet echt. Ik instant result dit soort potjes gewoon. Zodra mijn nieuwe stadion af is, ben ik pleite. @Bakkes12

Ga je dan nieuwe uitdaging aan? Ik weet sowieso niet of je alleen nog maar bij Gremio gezeten hebt ofdat je eerst nog een andere club hebt gehad?

Zojuist zei Bakkes12:

Ga je dan nieuwe uitdaging aan? Ik weet sowieso niet of je alleen nog maar bij Gremio gezeten hebt ofdat je eerst nog een andere club hebt gehad?

Ik ben begonnen met tien jaar bij Maccabi Tel Aviv, daarna Grêmio. Ik heb nog geen idee waar ik daarna eindig, ik zie wel wat er beschikbaar is tegen die tijd :) 

9 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik ben begonnen met tien jaar bij Maccabi Tel Aviv, daarna Grêmio. Ik heb nog geen idee waar ik daarna eindig, ik zie wel wat er beschikbaar is tegen die tijd :) 

Interessante opbouw van je carrière! Met Maccabi ook nog Europees succes gewonnen?

1 minuut geleden zei Bakkes12:

Interessante opbouw van je carrière! Met Maccabi ook nog Europees succes gewonnen?

Diverse Champions League eindzeges en Maccabi is nu een grootmacht in het Europese voetbal (in ieder geval financieel gezien). :D 

Zojuist zei Nom de Guerre:

Diverse Champions League eindzeges en Maccabi is nu een grootmacht in het Europese voetbal (in ieder geval financieel gezien). :D 

Lekker zeg. :D Hier ben ik na drie seizoenen nog niet verder gekomen dan de kwartfinale helaas.

Gepost (edited)

De periode titel is al binnen, dus we spelen al zeker de promotie play off.:mrgy:

413e0e6a070924b422c205995587430c.png

Edited by glennix

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik ben bijna klaar met die belachelijke state championships. Echt, zelfs Internacional is weggezakt als ploeg, waardoor ik de enige club ben die op het hoogste niveau speelt. Dan krijg je dit soort belachelijke uitslagen.

Haha wat een stand.

Mij is het nog steeds niet gelukt om ongeslagen kampioen te worden in mijn gehele FM tijd.

Was er afgelopen seizoen dichtbij maar ik verloor er 1tje :-(

Gepost (edited)
1 uur geleden zei glennix:

De periode titel is al binnen, dus we spelen al zeker de promotie play off.:mrgy:

413e0e6a070924b422c205995587430c.png

Proficiat! 

Beerschot staat alvast waar ze horen te staan :D 

Edited by RedwingsQlu

Beetje bij beetje worden we een grote club. Het heeft nog wat tijd nodig, maar we gaan de goede kant op.

image.png.02430b18c4f4fd176e8e03c2eb0c6eaf.png

image.png.fed76f54cc8d58bfa1a075efead93ec4.png

image.png.4acbb8ae5ff4c93c21682ef5f5307a45.png

image.png.27fff49afb0aa5da302392fedb9a3de5.png

Twee wedstrijden voor het einde nog ingehaald door PSV op basis van doelsaldo...

image.thumb.png.8c4ba00a68d5915d756f8a3f552275f4.png

PSV moet nog tegen FC Emmen (uit) en FC Twente (thuis). Zelf spelen we nog tegen Vitesse (uit) en FC Utrecht (thuis). Oja, tussendoor staat ook nog de bekerfinale gepland tegen, jawel, PSV. Ik ben er bang voor helaas..

@GAE EAGLES lekker man!! Goede ontwikkelingen, vooral de exceptionele jeugdopleiding is lekker :D