Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

@oblomov Zou hem lekker halen, geld zal je toch wel genoeg hebben. Lekker als Inside Winger laten spelen, die PPM heeft hij toch al om naar binnen te trekken. Voorzetten heeft hij dan toch niet nodig...

23 minutes ago, nasje92 said:

Heb je hem al gekocht @oblomov? Ik ben benieuwd hoe die het gaat goed. Ik was denk ik indd voor Muralha gegaan! Maar hey, jij bent de coach eh

hij is in ieder geval aardig begonnen……:classic_biggrin:

Screen Shot 2019-08-02 at 16.46.47.png

@Mordurette ik heb netto aan transfers iets van 39 miljoen uitgegeven (206 in, 165 uit) deze transfer periode, vooral die 40 pond wat ik van Aldershot heb gekregen voor mijn keeper uit de jeugd Greengrass was mooi meegenomen! en ik probeer altijd minimaal 100 miljoen op de bank te hebben (heb nu 134 miljoen)

Edited by oblomov

3 minuten geleden zei Barteh:

Vet, heb zowel in fm08 als in fm17 leuke games met Maidenhead gehad. Beide keren tot aan de PL gekomen. Leuk clubje, oudste stadion van Engeland geloof ik. Al zal die snel zoveel groeien dat je een nieuw stadion krijgt.

Mooi :)

Ben nu vooral bezig met het uitbreiden van alle faciliteiten en de jeugdopleiding en jeugdscouting. Zit in seizoen 5 nog steeds op het laagste niveau.

Nieuw stadion is nog lang niet nodig, veel te weinig supporters

3 minutes ago, Thomassje123 said:

Mooi :)

Ben nu vooral bezig met het uitbreiden van alle faciliteiten en de jeugdopleiding en jeugdscouting. Zit in seizoen 5 nog steeds op het laagste niveau.

Nieuw stadion is nog lang niet nodig, veel te weinig supporters

heb je al wat bruikbare jeugdspelers gekregen?

Zojuist zei oblomov:

heb je al wat bruikbare jeugdspelers gekregen?

Heb begin seizoen 5 2 spelers vanuit de jeugd die een vaste basisplaats hebben en ook redelijke spelers zijn. Er is nog veel werk aan de winkel in ieder geval buiten het veld

Had nog beloofd mijn tactiek te uploaden, dus hierbij. 

https://we.tl/t-ffhvZlJlbb

Dit is mijn basistactiek, omdat ik meestal tegen mindere of defensievere ploegen speel. Tegen grotere ploegen of in Europa speel ik vaak aanvallend met iets directe passing. Wel hou ik vrijwel altijd het hoge tempo aan. Mocht iemand er vragen over hebben; vraag maar raak. Feel free to download :D.

Kan natuurlijk ook niet beloven dat het bij iedereen werkt; ik heb in 2035 natuurlijk heel sterk spelersmateriaal. 

Ik zie dat er bij de mezzala, BBM en de AMC nog 'shoot more often' aanstaat in deze opgeslagen versie. Moet je ff uitzetten, is nogal tegenstrijdig tov de hele tactiek.

20 uur geleden zei oblomov:

ik ga hem op rechtsbuiten zetten aangezien ik al 2 super goede spitsen heb 

Zonde van je geld dan.

51 minuten geleden zei chrisje1993:

Zijn er mensen geïnteresseerd om mee te doen met de sign-up van mij?

Moet je zelf spelen of zo en hoe werkt het?

10 minuten geleden zei delichris:

Moet je zelf spelen of zo en hoe werkt het?

je neemt de leiding over een team. Je bepaald op zich alles op gebied van transfers zelf en opstelling enzo. Je geeft dat door aan mij een ik simuleer de game en post die dan in het topic weer.

25 minuten geleden zei chrisje1993:

je neemt de leiding over een team. Je bepaald op zich alles op gebied van transfers zelf en opstelling enzo. Je geeft dat door aan mij een ik simuleer de game en post die dan in het topic weer.

Aha ok dan pas ik. Wel een tof idee trouwens.  Ik vergeet vaak om transfers te doen en de opstelling.

2 minuten geleden zei delichris:

Aha ok dan pas ik. Wel een tof idee trouwens.  Ik vergeet vaak om transfers te doen en de opstelling.

Jammer maar is geen probleem. Ben blij dat je voor jezelf al weet dat je op dat gebied niet actief meedoet omdat je het dan vergeet want het is wel leuker als iedereen natuurlijk actief meedoet.

cae5692d1caa7913dd0c4894bc0b8649.png

Dit seizoen kan ik dus de prullenbak in gooien. De wedstrijden waren veel te kort op elkaar, echt belachelijk. Die wedstrijd tegen Basingstoke is 2x uitgesteld door hevige regenval en dan moet je ook nog eens zo'n stink return spelen.

35 minuten geleden zei Karlo:

Heerlijke selectie. Hoe kan het dat Lainez maar zo weinig waard is?

Ik speel zonder vleugelspelers dus hij krijgt niet veel minuten. Ben hem nog aan het omtrainen tot AM

Mijn transfers met Charlton in seizoen 2 in de PL, na de onverwachte promotie in seizoen 1 hebben we de kern serieus moeten versterken want bijna niemand was redelijk of goed genoeg voor de PL.

Met Piatek heb ik een topspits en McBurnie is ook niet slecht. Verlinden is een goede talentvolle buitenspeler die belangrijk kan worden.

In de winterstop besloten dat de kern nog extra versterkt moest worden met de strijd tegen degradatie en dus Zapacosta en Malcolm voor de basis bijgehaald.

In seizoen 1 is mijn bestuur overgenomen door een rijke rus (zakenmagnaat). Dus er is wel wat geld maar de verwachtingen van het bestuur zijn serieus omhooggegaan. We moeten van het bestuur in de middenmoot eindigen in de PL, op zich wel haalbaar maar zeker niet gemakkelijk.

0c5ce9582e8036ad132431d7e455ddf8.png

6efacdd599add7ce65c12fd531bfea74.png

De uitgaande transfers kwamen allemaal te kort, alleen Sarr speelde redelijjk maar we hadden geld nodig tijdens de winterstop om Zappacosta en Malcolm te halen. Tachtsidis mocht terug beschikken wegens verandering in tactiek.

70fa7e1298e60ebbdc21801f29720d36.png

DE KERN:

0278beb25f5681a5415b5c72289710df.png

a5a10c179b762d5fe5889b5d7801a554.png

VOORLOPIGE STAND:

In november ben ik overgeschakeld naar een 4-2-4 breed met 2 spitsen en dan zijn we gestegen van plaats 18 naar tot nu toe 14. Maar we zijn nog niet safe.

afed619135cf5b880954f1ffd3c8d4ab.png

55 minuten geleden zei RedwingsQlu:

Na 2 promoties op rij gaat het voorlopig nog steeds zeer goed in de League Two

standS3.png

Hoeveel seizoenen ben je nu bezig?