Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Op 31-7-2019 om 16:50 zei Jespresso:

@oblomov Ja het is inderdaad een 3-2-5 formatie op de helft van de tegenstander. Anchorman en CV's zullen er altijd voor zorgen dat er 3 man achter de bal zijn, dat is meestal een overtal tegenover 2 spitsen of gelijk tegen 3. Door die anchorman, wat echt mijn favoriete rol is in FM, is het ook mogelijk om met twee (moeten wel verplicht snelle) centrale verdedigers te spelen.

Dit is mijn formatie trouwens.

8f3e6e4236100ca403990e447c9f551c.png

Had je er nog aan gedacht om deze te delen? :)

In het begin van het seizoen was het nog wat wennen aan het niveau en aan de groep, maar eenmaal bezig gaat het boven verwachting goed. Ik dacht te moeten strijden voor degradatie, maar dat blijkt wel iets anders te gaan.

image.png.3157d71cf7be8d0885e5d4b82d042c64.png

image.png.5ef0e638cfbca6e8c5cf5d879080cdd1.png

image.thumb.png.db3a91e2fb1086f532ab481bce4bbe92.png

image.thumb.png.1204d925ae547d94a3e78cf4addc1daa.png

image.thumb.png.f572919032841983d5f43bb35640f51f.png

nog een paar nieuwe talentvolle aankopen gedaan met het oog op de toekomst. Wil eigenlijk nog een centrale verdediger halen, want daar zitten we nog wat krap. Maar als het niet lukt dan moet ik het met de eigen jeugd doen.

image.png.33bc068c4ccf1a2703fb425f0d8c546a.png

image.thumb.png.0e842ba66c80562294e82adade754d04.png

image.thumb.png.81ec1aa10aa973259211aeba39bed7f2.png

image.thumb.png.a4afd7b7f4f0ff16c5a02fa7ba996801.png

image.thumb.png.6f5c4cca43fb23f63e626906aed3dfd0.png

Nog meer goed nieuws, stadion net uitgebreid en meteen weer door. Begrijp alleen niet waarom ze niet meteen voor die 20.000 gaan. Het stadion is nu al 4/5 keer uitgebouwd. Maar we hebben ook heel veel grote stappen gezet natuurlijk door de jaren heen.

image.png.2646e59d615698c5be7e3254deb1599d.png

image.png.ed32e88503851dfdd7e69ab5bb2096be.png

27 minuten geleden zei Dysproz:

a7e385ba5f3f68198e09db2c15a9372a.png

Real Betis seizoen 2

Wauw, daar staat echt een team om je vingers bij af te likken... Joaquin nog altijd lekker aan het ballen :classic_biggrin:.

20 minuten geleden zei Mordurette:

Wauw, daar staat echt een team om je vingers bij af te likken... Joaquin nog altijd lekker aan het ballen :classic_biggrin:.

Thanks, gehuurde spelers hebben ook allemaal een optionele clausule. Joaquin gaat met pensioen over een paar maanden.

@GAE EAGLES  je gaat lekker, wel opletten dat je niet een run van slechte wedstrijden krijgt… 

Edit: CL gehaald met een 3e plek !

Edited by oblomov

@GAE EAGLES mooie resultaten zeg! Die Chileen is wel echt een heerlijke aankoop zeg! Wel allemaal een andere nationaliteit dan Engels maar Engelsen zullen wel ongelofelijk duur zijn niet?

@Dysproz _O_ Jouw  selectie. Fekir bij Betis moet ik echt nog aan wennen maar wat een eindbaas vind ik dat

Haha, beetje shame on me maar waar kan ik zien hoe lang iemand is? Ik zoek me suf maar heb het gevoeld at ik er over heen kijk. :sorry:

Zojuist zei Bakkes12:

Haha, beetje shame on me maar waar kan ik zien hoe lang iemand is? Ik zoek me suf maar heb het gevoeld at ik er over heen kijk. :sorry:

Onder de eigenschap "versnelling"

Zojuist zei nasje92:

Onder de eigenschap "versnelling"

Haha wauw. Dat ik dat gemist heb. Thanks, weet ik eindelijk hoe groot mijn centrale verdediger eigenlijk is :-D Wat ik al dacht gezien zijn fysiek; groot genoeg. :D 

11 minuten geleden zei nasje92:

Hahah graag gedaan! Mooi, ik heb ook geen voorkeur voor kleine cv's:p

Soms heb je dat hé. Dat je er simpelweg overheen blijft kijken. :-D 

Ik heb van de zomer Eliaquim Mangala transfervrij aan weten te trekken, en die is met zijn 188 cm prima naar mijn idee.Fysiek natuurlijk ook een beest (zeker voor de Eredivisie). Ik heb die gekoppeld aan mijn Argentijnse regen die ik vorig seizoen al had aangetrokken. Die is 1 cm langer en fysiek net zo'n beest als Mangala. Wel minder in de lucht maar ik hoop dat die dat nog opkrikt. Verder tweebenig wat natuurlijk ook heel lekker is. :D

image.thumb.png.954818fa82cccf874e049b3bd0be584e.png

@Bakkes12 Ik heb Wout gehaald met PSV nadat hij vanuit Feyenoord naar Leverkusen was gegaan en hij is mijn derde/vierde middenvelder en pakt veel wedstrijden mee.

3 minuten geleden zei delichris:

@Bakkes12 Ik heb Wout gehaald met PSV nadat hij vanuit Feyenoord naar Leverkusen was gegaan en hij is mijn derde/vierde middenvelder en pakt veel wedstrijden mee.

Netjes! Ik heb Lucas Robertone ervoor verkocht om hem wat meer minuten te laten maken. Vind Wouter in real life ook echt een mooie vent, heeft alles in zich om een cultheld te worden haha. 

Goudmijn is bij mij niet beter dan Wouter en Frenkie is onhaalbaar. Hij vormt een geweldig middenveld met Palacios/Alena. Ik ga deze winter Splinter de Mooij terughalen. Die ontwikkelde zich vorig jaar stormachtig maar speelt nu bijna niets meer. Ga hem als back-up gebruiken

80 miljoen waard of niet? (50 nu en 30 over 3 jaar)

Screen Shot 2019-08-02 at 14.57.26.png

ik ga hem op rechtsbuiten zetten aangezien ik al 2 super goede spitsen heb 

Edited by oblomov

Als je hem voor rechtsbuiten gaat gebruiken vind ik hem te duur. Daarvoor mist hij naar mijn mening voorzetskills. Natuurlijk wel een topspeler, maar dan zou ik toch nog ff verder kijken

ja daar zit wat in idd, maar ik heb ook gekeken naar de alternatieven en die zijn;

Screen Shot 2019-08-02 at 15.17.54.png

deze heeft maar +2 met voorzetten, ik krijg die duitser ook wel op 13 voorzetten, en deze speler is al 29 ook + krijgt maar 81 van mijn scout

Screen Shot 2019-08-02 at 15.18.33.png

deze is stuk minder snel en kan niet afmaken + ook al aardig op leeftijd

Screen Shot 2019-08-02 at 15.18.53.png

dit was de beste optie, maar zoals je kunt zien ook maar +1 op voorzetten

Screen Shot 2019-08-02 at 15.19.29.png

deze is ook goed maar ook al wat ouder en al op zijn top

vind het ook wel leuk om te kijken als ik dit kan laten werken om een spits rechts op het middenveld te zetten, maar misschien had ik beter een van die andere kunnen kopen maar we zullen zien

1525813854_ScreenShot2019-08-02at14_57_26.png.f441d7ebcb3b705cf96088a33b7bb64d.png

Edited by oblomov

7 uur geleden zei Bakkes12:

@GAE EAGLES mooie resultaten zeg! Die Chileen is wel echt een heerlijke aankoop zeg! Wel allemaal een andere nationaliteit dan Engels maar Engelsen zullen wel ongelofelijk duur zijn niet?

@Dysproz _O_ Jouw  selectie. Fekir bij Betis moet ik echt nog aan wennen maar wat een eindbaas vind ik dat

Die Chileen was in zijn eerste wedstrijd ingevallen in de rust en zorgde meteen voor dreiging en was met 2 assists van grote waarde die wedstrijd, daarna heb ik niet meer gespeeld dus ik ben benieuwd wat hij gaat brengen.

Engelsen zijn over het algemeen vrij duur inderdaad. Maar ik probeer toch wel daarvoor te gaan, al ben ik nu even op de buitenlandse toer gegaan omdat de Engelsen niet beschikbaar waren. Heb wel 5 Engelsen in de basis staan, ik wil er graag meer, maar daar is tijd voor nodig.

@oblomov ik heb goede hoop dat we niet in een slechte reeks terecht gaan komen. Maar dat moet blijken.

Heb je hem al gekocht @oblomov? Ik ben benieuwd hoe die het gaat goed. Ik was denk ik indd voor Muralha gegaan! Maar hey, jij bent de coach eh