Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Bijzonder, maar als deze werkt ben ik benieuwd of je nu wel meerdere krijgt.

Helaas in de halve finale van de FA Cup gestrand met United of Manchester, Southampton was met 4-1 te sterk voor onze League Two topper. Jammer, maar totaal terecht. Wel heerlijk wat geld binnen gehaald, wedstrijd op Wembley voor 90.000 man en nog wat prijzen geld van iets meer dan 500.000. Totaal heeft het me bijna 2 miljoen opgeleverd, dus dat scheelt ook weer. Staan nu iets steviger in de plus. 

Ik speel al een hele tijd FM 2019, en dat is altijd goed gegaan. Nu was ik een nieuwe save gestart, en heb ik geen enkele invloed meer tijdens de wedstrijd. De wedstrijd wordt gesimuleerd zonder dat ik er lets van zie, ik zie alleen het eindresultaat.. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen zodat ik weer gewoon bij de wedstrijd ben? 

Daarbij trouwens ook dat er al één oefenwedstrijd was gespeeld toen ik de save begon terwijl ik de begindatum op z'n vroegst heb ingesteld.. 

Hopelijk kan iemand helpen!

Alvast bedankt.

11 minuten geleden zei DerSieks:

Ik speel al een hele tijd FM 2019, en dat is altijd goed gegaan. Nu was ik een nieuwe save gestart, en heb ik geen enkele invloed meer tijdens de wedstrijd. De wedstrijd wordt gesimuleerd zonder dat ik er lets van zie, ik zie alleen het eindresultaat.. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen zodat ik weer gewoon bij de wedstrijd ben? 

Daarbij trouwens ook dat er al één oefenwedstrijd was gespeeld toen ik de save begon terwijl ik de begindatum op z'n vroegst heb ingesteld.. 

Hopelijk kan iemand helpen!

Alvast bedankt.

Bij staf > verantwoordelijkheden waarschijnlijk ergens je assistent met alles afhandelen ingesteld

1 minuut geleden zei ForzaUtreg:

Bij staf > verantwoordelijkheden waarschijnlijk ergens je assistent met alles afhandelen ingesteld

Kan hier niks vinden.. Heb er ook nooit last van gehad en verder nooit iets gewijzigd.. 

Op 23-6-2019 om 13:17 zei Isco22:

Ik krijg de laatste twee wedstrijden geen scoutingsverslagen en 'voorbeschouwingen' meer over mijn komende tegenstanders. Mijn hoofd data analyse is overgenomen door een andere club dus de eerste wedstrijd leek het me logisch dat het daardoor kwam maar er is een nieuwe aangesteld en nu is het niet veranderd. Heeft dit wat langer de tijd nodig of is het iets anders? 

Iemand anders die dit misschien weet? 

Heerlijk 2e seizoen in de League Two gehad en gepromoveerd. Eigenlijk een jaar eerder dan ik op de planning had, maar dat geeft niets. Daarnaast de halve finale van de FA Cup behaald wat ongelofelijk is zeker de 6-2 overwinning in de 6e ronde tegen Manchester City.

3663c87b00758fd0db0c7a8a16a9e38b.png

fa8aaaeb7a6a01581f6e277c7ab17897.png

Marcus Day was weer lekker op schot, terwijl aankopen Hall-Milbourne, Taylor, Booth ondanks hun jonge leeftijd ook regelmatig de kar trokken in verdedigend opzicht. Hoop voor komend seizoen wederom een paar afvallers van de grote clubs te kunnen strikken die mijn team beter maken en niet duur zijn.

6a685de51e7adfd44ff2230a9ccb70a7.png

40df5300f030c5210744d8da0bbf4634.png

De meest talentvolle spelers uit mijn team

5c2db956bc4108eb09c8813a6d9493d8.png

fc251dbb3eb7f6a3ec749aff95c9e44b.png

7fe0cd566bffa5886777024e8a319666.png

eb1461708456a23078afba70d321bd53.png

En tot slot 3 uit de eigen jeugd. Deze konden afgelopen winter stuk voor stuk voor minimaal € 500.000 richting Championship clubs verkassen, maar ik heb ze gehouden omdat ze nog bruikbaar zijn in de toekomst. 

7c74f3e39d3dc088d457fafcd4e8fd49.png

0b15be0388e796f425511c3ad69d91d2.png

7512c3e2e03e9567ea15c6a1bfea88c0.png

2 uur geleden zei Isco22:

Iemand anders die dit misschien weet? 

Als ik het goed begrijp krijg je wel scoutingsverslagen maar geen data analyse rapport van de volgende tegenstander? Nieuwe scoutingsopdracht starten > tweede tabje volgens mij en dan niet de doorlopend verslag van tegenstander maar die andere doorlopende waar je data analist kan aanstellen

Ik zit te denken om een save te beginnen met een kleine club en die naar de top proberen te brengen, ik heb nog nooit echt een lange save gedaan en ik weet niet echt goed hoe groot ik de database moet maken, ik heb een i7 processor en 16gb ram. Iemand tips? Ik wil graag  zoveel mogelijk spelers maar ook dat het spel niet verschrikkelijk sloom is na een tijdje.

10 minuten geleden zei Bas0314:

Ik zit te denken om een save te beginnen met een kleine club en die naar de top proberen te brengen, ik heb nog nooit echt een lange save gedaan en ik weet niet echt goed hoe groot ik de database moet maken, ik heb een i7 processor en 16gb ram. Iemand tips? Ik wil graag  zoveel mogelijk spelers maar ook dat het spel niet verschrikkelijk sloom is na een tijdje.

HA, speel FM2019 met een pc uit 2015, en zelfs in 2025 met middelgrote database draait het nog dikke prima.
I5/44660 CPU 3.2 GH. 8gb ram... Dus denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.

20 uur geleden zei ForzaUtreg:

Als ik het goed begrijp krijg je wel scoutingsverslagen maar geen data analyse rapport van de volgende tegenstander? Nieuwe scoutingsopdracht starten > tweede tabje volgens mij en dan niet de doorlopend verslag van tegenstander maar die andere doorlopende waar je data analist kan aanstellen

Thanks! Ik heb een beetje aangekloot, nu hopen dat het werkt. 

10 minuten geleden zei Isco22:

Thanks! Ik heb een beetje aangekloot, nu hopen dat het werkt. 

909baff829a8fac116505fb97d7fb528.png

Even speciaal FM opgestart voor je om een screenshot te maken ;)

42 minuten geleden zei mdt:

HA, speel FM2019 met een pc uit 2015, en zelfs in 2025 met middelgrote database draait het nog dikke prima.
I5/44660 CPU 3.2 GH. 8gb ram... Dus denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken.

Ik zat zelf te denken aan 150k spelers, zou dat kunnen denk je?

1 uur geleden zei Bas0314:

Ik zat zelf te denken aan 150k spelers, zou dat kunnen denk je?

Denk niet dat je zoveel spelers nodig hebt hoor. Speel vaak op laag niveau met de helft.

Gepost (edited)
16 minuten geleden zei Mordurette:

Denk niet dat je zoveel spelers nodig hebt hoor. Speel vaak op laag niveau met de helft.

Hoe zit het dan met de productie van regens? Ik kom aan die 150k door bijna alle competities op speelbaar te zetten en dat doe ik voor mee regens.

Edited by Bas0314

Ik zet vaak veel competities op "Alleen kijken" en laad interessante gebieden bij met extra spelers. Zit ik vaak rond de 100/115k aan spelers.

2 minuten geleden zei Kavinos:

Ik zet vaak veel competities op "Alleen kijken" en laad interessante gebieden bij met extra spelers. Zit ik vaak rond de 100/115k aan spelers.

Dat deed ik eerst ook maar dan krijg ik nooit biedingen van clubs voor mijn spelers, had jij daar geen last van?

Is maar net waar je prioriteit ligt. Ik wil het liefst zo min mogelijk verkopen en de spelers waar ik vanaf wil, lukt altijd wel. 

Heeft iemand ervaring met het maken van mentorgroepen voor B en jeugdelftallen? Mijn vraag is of het zin heeft want ik heb het nog nooit gedaan.