Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Speelt iemand wel eens de optie ‘Maak een club’?

Ik vind het wel leuk om te puzzelen en een leuk team te creeeren, maar er echt mee spelen doe ik eigenlijk nooit. 

Ik was begonnen met Crotone in de serie B, maar kon de hoge verwachtingen van het bestuur om te promoveren niet inlossen en was ontslagen op de voorlaatste speeldag van de competitie toen we op een 8ste plaats stonden.

Daarna gesolliciteerd bij een paar clubs waaronder Holstein Kiel die mij een contract aanboden. De verwachting van het bestuur was het 'linkerrijtje', de selectie goed versterkt met huurspelers en nu zijn we KAMPIOEN geworden in de 2de Bundesliga!

De titel was 4 wedstrijden voor het einde al van ons en daarna hebben we nog 2x gelijkgespeeld en 2x verloren. Nu op naar de Bundesliga en ons hier en daar versterken, de contracten van de huurspelers van dit seizoen hebben we ook verlengd voor volgend seizoen.

b266c77ffdcf43925b6d0be9a3bb8590.png

Gepost (edited)

Mijn inkomende transfers met Holstein Kiel voor het aankomende seizoen in de Bundesliga:

Uitgaand alleen een paar overbodige spelers transfervrij vertrokken.

En het geld is al op....

Okugawa, Bukusu, Unal en Kammerbauer waren vorig seizoen al gehuurd en nu definitief overgekomen.

a4bf6701a3703923fd969384405631c3.png

Mijn Selectie voor het komende seizoen:

Ben benieuwd of we sterk genoeg zijn om te handhaven.

8af5ab9b22519c6b53d201f7fa800e7a.png

698ac3cf7073eb01e1555efec7909f7b.png

Nogmaals selectie + waarde

128210d44c986caf3e27b2e2bcef3a8b.png

93469c62db07e5ccb8cab7c568e03a1e.png

Edited by glennix

Je hebt een selectie met genoeg potentie. Hopen dat ze ook genoeg ervaring hebben om degradatie te voorkomen. Succes..!

Eens even kijken wat ik met deze selectie van AZ kan bereiken 😏

214qbs9.jpg  

s1jig8.jpg

@leniaal Is die Walker-Peters wat? Staat in mijn game ook constant op de tranferlijst, maar vind zijn stats niet overtuigend gneoeg..

Zojuist zei 007mark:

@leniaal Is die Walker-Peters wat? Staat in mijn game ook constant op de tranferlijst, maar vind zijn stats niet overtuigend gneoeg..

Ik zou 'm niet kopen. Ik heb 'm voor één jaar gehuurd om een back-up te hebben voor Aarons. Ik heb ook een regen rechtsback die erg goed lijkt te worden, maar die speelt dit jaar bij Jong AZ, dus vandaar de tijdelijke, goedkope oplossing Walker-Peters ;) 

1 minuut geleden zei leniaal:

Ik zou 'm niet kopen. Ik heb 'm voor één jaar gehuurd om een back-up te hebben voor Aarons. Ik heb ook een regen rechtsback die erg goed lijkt te worden, maar die speelt dit jaar bij Jong AZ, dus vandaar de tijdelijke, goedkope oplossing Walker-Peters ;) 

Ok, thanks.

Gepost (edited)

7031af84519cf5fb8d4d554a3b8ff6b5.png

Wonderkid (Newcastle) United ;c
Na dit seizoen (nu tweede jaar) sluit Pellegri ook nog aan voor 50 miljoen. Had nog 130 miljoen over na de transfermarkt dus ja :cab: 
Wilde eigenlijk Zaniolo als dynamische middenvelder halen maar die vroeg een belachelijk salaris dus toen maar voor Murgia gegaan, prima budget alternatief.
Overigens makkelijke Brexit gehad, max 17 buitenlanders en bepaald minimaal salaris voor werkvergunning.

Edited by ForzaUtreg

Waarom betaal je 16 miljoen voor Angus Gunn, als je Onana ook koopt?

10 minuten geleden zei Satyr:

Waarom betaal je 16 miljoen voor Angus Gunn, als je Onana ook koopt?

Heb graag twee goede keepers haha, Woodman verhuurd en duurt nog wel een paar seizoenen voor die er klaar voor is. Gunn kan één van de beste Engelse keepers worden en zoals gezegd is geld geen probleem

Laat je ze dan ook beide keepen? Heb zelf meestal maar 1 goede keeper en de 2e vaak een oudere keeper. 

12 minuten geleden zei Kavinos:

Bas Dost draait een prima seizoen so far

te33eh4razr.png

Lekker Bassie!!1

Hier heeft zojuist regen uit mijn eigen juegdopleiding zijn debuut gemaakt voor Engelang :)

molley.thumb.png.0584062e008d76bcda2f48550a2bfbca.png

eigenjeugd.thumb.png.8fe4c5e7849c72565ed50e5591e65585.png

15 minuten geleden zei Gert:

Hier heeft zojuist regen uit mijn eigen juegdopleiding zijn debuut gemaakt voor Engelang :)

molley.thumb.png.0584062e008d76bcda2f48550a2bfbca.png

eigenjeugd.thumb.png.8fe4c5e7849c72565ed50e5591e65585.png

Wat een talent ook zeg, heerlijk om die erbij te hebben.

44 minuten geleden zei Dannyforza:

Ohoh wat triest😭

A280CB85-7084-40A5-9A4B-0EB01123F759.jpeg

Heel herkenbaar dit haha

Gepost (edited)
7 uur geleden zei 007mark:

Ik heb hem met mijn FC Koln save gehad.. 1 jaar gehaald transfer vrij en seizoen daarna voor 27,5 miljoen aan Chelsea dacht ik verkocht.

3c3eddb80a9cbf80b07b76a86458cb89.png

Edited by mdt

Arsenal of Manchester City als moederclub? Krijg nu de keuze ... lastig hoor! Arsenal staat bekend om haar jeugdopleiding, bij city loopt ook steeds meer. Daarentegen vind ik de club City niet wat.. 

en nu? Hahaha

19 minuten geleden zei Jotew:

Arsenal of Manchester City als moederclub? Krijg nu de keuze ... lastig hoor! Arsenal staat bekend om haar jeugdopleiding, bij city loopt ook steeds meer. Daarentegen vind ik de club City niet wat.. 

en nu? Hahaha

Arsenal zou ik doen. Al overweeg ik ook altijd wie er meer betaald.