Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Op 5-5-2019 om 18:43 zei GAE EAGLES:

Dat is 3 op rij, eerste helft was moeizaam en kwamen we bijna niet tot kansen. Dus in de rust even gezegd dat ze niet goed speelden en na rust hebben ze het recht gezet. 

a8b0455205a9a90c7e49132ab1f26f9e.png

c608204dff2911c6f13a4075dd479a7c.png

Het was sowieso een geweldig seizoen, 6 prijzen gepakt en niet 1 wedstrijd verloren. 

ab707a6cf68bdaae7b311aafacefd8a0.png

0b1698099d6d4de6025b45fd81b15905.png

1f2bd18d1f1676ab84f678d59a65d1e8.png

Wow, wat een prestaties zeg. Knap.

Hoe kan ik met FC Utrecht zo snel mogelijk iets aan mijn reputatie doen? Het grootste Nederlandse talent in de game loopt bij mijn save rond bij ADO Den Haag, maar is niet eens geïnteresseerd om met FC Utrecht te praten. Ik weet dat prijzen winnen helpt, maar ik ben vorig jaar kampioen geworden en heb me net geplaatst voor de Champions League. What should I do? Ik wil het grote talent niet laten lopen.

Is het mogelijk om een melding te krijgen als er een club interesse toont in een bepaalde speler?

1 uur geleden zei jesseth:

Hoe kan ik met FC Utrecht zo snel mogelijk iets aan mijn reputatie doen? Het grootste Nederlandse talent in de game loopt bij mijn save rond bij ADO Den Haag, maar is niet eens geïnteresseerd om met FC Utrecht te praten. Ik weet dat prijzen winnen helpt, maar ik ben vorig jaar kampioen geworden en heb me net geplaatst voor de Champions League. What should I do? Ik wil het grote talent niet laten lopen.

Ben bang dat daar niet veel aan te doen valt. Heb gezien dat ADO in mijn games altijd gestaag en reputatie opbouwd (waarschijnlijk vanwege het geld) en daar valt niet zo makkelijk iets aan te doen. Blijven proberen en via de media zijn hoofd op hol brengen lijkt me het enige.

32 minuten geleden zei Bas0314:

Is het mogelijk om een melding te krijgen als er een club interesse toont in een bepaalde speler?

Jahoor zet de speler op in je shortlist. En als het een speler van jezelf is dan zie je bel bij hem staan.

Ben bang dat daar niet veel aan te doen valt. Heb gezien dat ADO in mijn games altijd gestaag en reputatie opbouwd (waarschijnlijk vanwege het geld) en daar valt niet zo makkelijk iets aan te doen. Blijven proberen en via de media zijn hoofd op hol brengen lijkt me het enige.
Welk geld?

3 minuten geleden zei Rossi:
1 uur geleden zei Speedjuh:

Welk geld?

Was in de veronderstelling dat ADO Chinees geld had. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Vergeet wat ik gezegd heb, haha!

Was in de veronderstelling dat ADO Chinees geld had. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Vergeet wat ik gezegd heb, haha!
Heb maar twee seizoenen gespeeld ingame met Ado, maar geld was belabberd. Net als in het echt. Mooie clown investeert niks zolang de club zelf niet quitte kan spelen. Groot gelijk overigens, zijn geld is niet om steeds de gaten te dichten.

25 minuten geleden zei Rossi:
34 minuten geleden zei Speedjuh:

Heb maar twee seizoenen gespeeld ingame met Ado, maar geld was belabberd. Net als in het echt. Mooie clown investeert niks zolang de club zelf niet quitte kan spelen. Groot gelijk overigens, zijn geld is niet om steeds de gaten te dichten.

Heb jij dan toevallig een goed antwoord op mijn eerdere bericht?

28 minuten geleden zei Thomassje123:

c111f934ca999f688407430bb561d7a2.png

Wtf!....

Hoe kun jij spelen zonder logopack? ;)

Heb jij dan toevallig een goed antwoord op mijn eerdere bericht?
Misschien heeft die speler door zijn eigen reputatie geen trek in een overstap?

6dbb283597913dcdffe8d9e9333de464.png

Seizoen zit er weer op... Op de laatste speeldag kampioen geworden. Helaas in de finale van de CL verloren van Liverpool met 2-0

10 minuten geleden zei Duarte.:

6dbb283597913dcdffe8d9e9333de464.png

Seizoen zit er weer op... Op de laatste speeldag kampioen geworden. Helaas in de finale van de CL verloren van Liverpool met 2-0

Mooie prestatie! Welk seizoen is dit?

1 minuut geleden zei glennix:

Mooie prestatie! Welk seizoen is dit?

Dit was seizoen 2022/2023

4f27b938f6df5c4760394e792414ae80.png

Na in seizoen 1 kampioen gespeeld te hebben in de Liga 123 (2de niveau) zijn we nu 7de geëindigd in La Liga en gaan we zowaar Europa in.

Het was spannend tot de laatste speeldag want we hebben in de laatste 10 wedstrijden zeer veel punten verspeeld en in de laatste wedstrijd nog gewonnen van Athletic zodat we nog voor Sevilla eindigen.

44a38d273564cf96dff98a2f75a8275b.png

5199ad2a34b0568a5b6883cc10ab8e13.png

We flikken het gewoon weer! Dit jaar was Legia Warschauw aan de beurt in de 3e kwalificatieronde CL

17 uur geleden zei glennix:

4f27b938f6df5c4760394e792414ae80.png

Na in seizoen 1 kampioen gespeeld te hebben in de Liga 123 (2de niveau) zijn we nu 7de geëindigd in La Liga en gaan we zowaar Europa in.

Het was spannend tot de laatste speeldag want we hebben in de laatste 10 wedstrijden zeer veel punten verspeeld en in de laatste wedstrijd nog gewonnen van Athletic zodat we nog voor Sevilla eindigen.

Leuk om te zien! Spanje is hot. Ik heb net als @Duarte. al een tijdje een game met Deportivo. 

Inmiddels in seizoen 2021/2022. Vorig seizoen op een bizarre manier de titel gepakt in de Liga. Inmiddels de kwartfinale van de Champions League bereikt, maar is titel prolongatie ver weg helaas. Barcelona draait een top seizoen.

2 uur geleden zei Marvin:

Leuk om te zien! Spanje is hot. Ik heb net als @Duarte. al een tijdje een game met Deportivo. 

Inmiddels in seizoen 2021/2022. Vorig seizoen op een bizarre manier de titel gepakt in de Liga. Inmiddels de kwartfinale van de Champions League bereikt, maar is titel prolongatie ver weg helaas. Barcelona draait een top seizoen.

Hoe is je selectie op dit moment?

@Marvin @Duarte. Doen jullie de transfers en contractverlengingen voor het B team zelf? Ik heb ingesteld dat de manager van het B team de transfers en contractverlengingen moet doen maar er worden maar geen transfers gedaan. Hetzelfde met personeel voor het B team, die manager haalt ook maar geen nieuwe staf.