Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Mijn spits van 24 jaar staat op 9 goals in 9 wedstrijden, is ook happy maar toch heeft hij bij bijna al zijn stats een oranje pijltje naar beneden. Hoe komt dit?

7 minuten geleden zei Bas0314:

Mijn spits van 24 jaar staat op 9 goals in 9 wedstrijden, is ook happy maar toch heeft hij bij bijna al zijn stats een oranje pijltje naar beneden. Hoe komt dit?

Kunnen volgens mij heel veel dingen zijn. Iets met zijn contract, of hij is het niet eens met de manier waarop je met een teamgenoot om bent gegaan. Zulke dingen.

vlwg6v2.png

Eens kijken wat we hier kunnen bereiken. Puur voor Dinamo Zagreb gekozen voor Antonio Marin. Ondertussen tot de vaststelling gekomen dat Dani Olmo hier ook rond loopt. In het jeugdteam lopen ook wel wat leuke spelertjes rond.

Dinamo heeft een heerlijke jeugdopleiding en er lopen zeker al geweldige spelers rond. Ajdin Hasic is ook zo'n speler.

17 uur geleden zei delichris:

@Mordurette Wat bedoel je met cheat?

Hieronder wat spelers die al zijn vastgelegd maar pas aansluiten bij ons zodra ze 18 jaar zijn:

f5ad0a755cc7f02fb95f50c95763375f.png

47988da69504593b0ca4f0300faf52c9.png

4f7f15f26c56c90fe71ab61c6b9c9460.png

cd155824ca758fd9c37cd2f203769138.png

Bij voorkeur haal ik spelers met een EU paspoort, scheelt weer en plek voor non-EU spelers.

Aangezien ik niet kan scouten buiten Europa moet je het soms op de gok doen en een speler vastleggen. Soms laten de teams het toe om dat ik spelers op proef kan nemen en hun potentie kan zien.  Ze kosten dus helemaal niks, salaris is vaak het minimale aan jeugdcontract. Hoop vaak op spelers uit het Verenigd Koninkrijk, als die heel goed worden kan je ze vaak voor een leuke som geld verkopen aan teams uit de Premier League.

49 minuten geleden zei Mordurette:

Dinamo heeft een heerlijke jeugdopleiding en er lopen zeker al geweldige spelers rond. Ajdin Hasic is ook zo'n speler.

Ajdin Hasic vind ik niet eens terug in mijn game. En heb voor database gekozen met alle Kroatische spelers.

35 minuten geleden zei W8er:

Ajdin Hasic vind ik niet eens terug in mijn game. En heb voor database gekozen met alle Kroatische spelers.

743dd3817f9b58b58411b3555331ef98.png

Zit toch echt vanaf het begin in de jeugd van Dinamo...

Gepost (edited)

Helemaal klaar voor ons debuut in La Liga na een productieve transferperiode.  Heb ook best wel wat meer kwaliteit kunnen halen dan verwacht (en dat zonder iets uit te geven aan transfersommen). Uitgaand wel wat talent verloren, maar doorselecteren blijft mijn favoriete werkwijze. 

Portanova en Soncin bij de Italiaanse top weggeplukt, moeten twee steunpilaren van het elftal worden. In Portugal naar goede gewoonte ook weer talent gehaald, Tavares en Ramirez lijken me twee stevige aanwinsten. Verder nog voldoende Spaans talent gehaald, zoals Puigmal of Artola. De gehuurde Boliviaan van Palmeiras heb ik nu al meer dan twee jaar op mijn shortlist, komt een jaartje hiereen. Had 'm graag gekocht, maar kost 18 miljoen. Advincula overigens gehaald omdat ik fan van 'm was op het WK in Frankrijk, leuke back-up :D 

tv4cnzyyarhz.png

Transferoverzicht:

Spoiler

3rth17z08niju.png

Jonge selectie, maar hopelijk wel goed genoeg om de degradatie af te wenden. (Eventuele screentjes op aanvraag, geen regens behalve de Andorrezen en de Boliviaan)

Edited by Bingbangboem

Leuke carrière hoor tot nu toe, mooie transfers gedaan ook. Benieuwd of je degradatie kan ontlopen.

awawrtart.png.ca5d7460379277b1f4ce3c18c7fe2e78.png

Haarlem weer terug in de eredivisie. Na een goede voorbereiding toch een slechte start in de kuip. Elk schot op goal ging erin bij Feyenoord.  Week later win ik juist weer met veel doelpunten.  Kortom, het kan alle kanten op😂

2 uur geleden zei Mordurette:

743dd3817f9b58b58411b3555331ef98.png

Zit toch echt vanaf het begin in de jeugd van Dinamo...

Vreemd, in mijn game zit hij niet. Net nog eens gekeken en nergens te vinden. Ik speel wel met de laatste update nu samen met de MU update.

14 minuten geleden zei delichris:

Heb je Kroatië wel geladen? Het kan daaraan liggen namelijk.

Ja, anders kon ik met Dinamo Zagreb niet spelen he.

4 minuten geleden zei delichris:

@W8er Oja is waar ook. Zit hij zeker niet in de jeugd?

Nee, kan hem zelfs niet vinden als ik op zijn naam ga zoeken.

@W8er en @Mordurette Ik heb hem ook niet in mijn game zitten en ik heb Kroatië ook geladen. Ik speel wel met de laatste update van SI misschien zit het hem daarin?

1 uur geleden zei delichris:

@W8er en @Mordurette Ik heb hem ook niet in mijn game zitten en ik heb Kroatië ook geladen. Ik speel wel met de laatste update van SI misschien zit het hem daarin?

Heb vaker gehoord dat je met de nieuwste update de landen nog erbij moet laden. Wellicht hadden jullie dan Bosnië moeten selecteren.