Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

14 uur geleden zei glennix:

@Mordurette Neen, maar in mijn vroegere games ook niet en toen had ik hem wel in de database.

Helaas is dat nu wel nodig. Dit had ik ook helaas.

1 uur geleden zei delichris:

Helaas is dat nu wel nodig. Dit had ik ook helaas.

Jammer...

Op welke manier kan ik zoeken naar de beste spelers die op een bepaald moment transfervrij zijn?

Je kan het beste zoeken op spelers die geinteresseerd zijn om naar je toe te komen met een aflopend contract.

Heb Pelayo Morilla gehaald met QPR maar hij ligt constant in de lappenmand.🙄

5 uur geleden zei glennix:

Heb Pelayo Morilla gehaald met QPR maar hij ligt constant in de lappenmand.🙄

Komt dat door een blessure tijdens een wedstrijd of door je trainingen? Anders hem lichter laten trainen..?

5 minuten geleden zei Mordurette:

Komt dat door een blessure tijdens een wedstrijd of door je trainingen? Anders hem lichter laten trainen..?

Zowel tijdens een wedstrijd en op training. Heb de training overgelaten aan mijn assistent, hij ligt nu weer voor 3 maanden in de lappenmand maar ga eens kijken of ik hem lichter kan laten trainen.

Heb als extra versterking Felix Uduokhai, Johannes Eggestein en James Wilson gekocht en Arber Zeneli en Jonathan Leko gehuurd.

Vorig seizoen ook Thibaud Verlinden gehuurd maar Stoke wou hem niet meer verhuren.

6 minuten geleden zei glennix:

Heb als extra versterking Felix Uduokhai, Johannes Eggestein en James Wilson gekocht en Arber Zeneli en Jonathan Leko gehuurd.

Vorig seizoen ook Thibaud Verlinden gehuurd maar Stoke wou hem niet meer verhuren.

Lijken me prima versterkingen voor QPR. Wilson is die rappe spits, toch? Eggestein ook een goede spits voor de Championship. 

11 minuten geleden zei Mordurette:

Lijken me prima versterkingen voor QPR. Wilson is die rappe spits, toch? Eggestein ook een goede spits voor de Championship. 

Idd, Wilson is die snelle spits, wel blessuregevoelig daarom heb ik ook nog Nakhi Wells opnieuw kunnen huren die er vorig seizoen 17 in het mandje heeft gelegd.

8 minuten geleden zei glennix:

Idd, Wilson is die snelle spits, wel blessuregevoelig daarom heb ik ook nog Nakhi Wells opnieuw kunnen huren die er vorig seizoen 17 in het mandje heeft gelegd.

Die Wells ken ik niet, maar 17 keer scoren is zeker niet slecht. 

Net voor de transferdeadline Massimo Luongo laten gaan voor 12 miljoen dat kan oplopen tot 14,5 miljoen.

Inkomend heb ik dan Joe Allen van Stoke gehuurd omdat de deadline te kort was om nog iemand te zoeken/scouten voor een definitieve overgang. Allen is een waardige vervanger dus verzwakt is het middenveld niet.

Op 17-4-2019 om 14:52 zei Srangaman:

o9NDTuU.png

Haha, telt dit? :D

??????????????????????????????????????????

12 minuten geleden zei Duarte.:

586ff01a92069d8ce11436692581bd58.png

In mijn eerste La Liga seizoen meteen kwalificatie voor de EL afgedwongen!

Topprestatie!

Weet iemand of het mogelijk is om er voor te zorgen dat bij het starten van een Ajax save de eigenaar telkens de club wil verkopen? Beetje een immersion killer als er een Russische eigenaar komt.

12 uur geleden zei Bas0314:

Weet iemand of het mogelijk is om er voor te zorgen dat bij het starten van een Ajax save de eigenaar telkens de club wil verkopen? Beetje een immersion killer als er een Russische eigenaar komt.

Geen idee, maar ik heb in de eerste 2 seizoenen 3x gehad dat overname niet doorging. Daarna 2 seizoen achter elkaar wel verkocht.

Nu is het al een hele tijd rustig en trekken de eigenaren ieder jaar 50M+ uit de kas 😞 

Wel jammer overigens dat je nergens meer een optie hebt om de club zelf te kopen. Dat kon vroeger wel. Je ontvangt salaris, maar ook nergens een saldo om te checken.

387f640dccdf407aacad27c90d683298.png

Zit met een groot dilemma...

Deze jeugdspeler heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar PSG en heeft een contract tot volgend jaar zomer. Als hij zo ongelukkig blijft kan het best zo zijn dat hij nooit wilt verlengen en ben ik hem helemaal kwijt en verdien ik niks.

PSG heeft dit bod neergelegd en is niet onderhandelbaar:

d1379ec3697994c41a7a1136daa55174.png

Helaas weinig miljoenen direct, maar dat wilden ze sowieso niet doen, maar krijg met een jaar wel 5 miljoen erbij. Daarnaast kan ik nog anderhalf jaar deze speler huren én krijg ik 50% bij zijn volgende verkoop. Die miljoen voor zijn eerste interland ga ik ook zeker weten wel krijgen gezien zijn potentie.

Hij is vaste basisspeler en heb eventueel wel een vervanger klaar staan (die wel minder goed is natuurlijk, terwijl ik in titelstrijd ben met Dinamo en hem dus goed kan gebruiken).

Financieel kan ik het geld ook wel erg goed gebruiken, staan ondertussen 800k in de min.

Wat denken jullie..? Accepteren of weigeren?

@GAE EAGLES @delichris @Rossi

11 minuten geleden zei delichris:

Ik zou het doen. Je hebt hem nog tot je beschikking.

Ik heb het geaccepteerd. Zoals je aangeeft, ik kan hem natuurlijk nog gebruiken dit seizoen. Hopen dat ik hem over enkele seizoenen weer kan terughalen naar Roemenië.

Goede beslissing. Kan is idd aanwezig dat je geld misloopt. En wie weet staat ie over 2 a 3 jaar weer bij hen op de transferlijst

Ik kan me zo ergeren aan spelers die ineens uit het niets transfervrij vertrekken (8e niveau van Engeland), vooral als het 4 wedstrijden voor het einde is en je nog een finale van een gek bekertje heb...