Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Rossi:

In mijn Ujpest game komen Hongaarse clubs ook de kwalificaties niet door. Ik probeer ze al te helpen door hun sterspelers niet te kopen, misschien wat meer betalen voor wat jeugdige talenten zodat ze meer inkomsten hebben.

Ja, zo zal ik het in de toekomst ook moeten doen. Daarnaast verhuur ik mijn spelers ook aan de Roemeense clubs zodat zij ook wat meer kwaliteit hebben. Volgend seizoen gelukkig wel 1 team in de groepsfase van de CL en 1 in de groepsfase van de EL. Dus hopelijk pakt het team in de EL dan ook wat punten (ga er toch vanuit dat ik die club in de CL ben ). 

Na 2,5 seizoenen Roda JC (1ste seizoen 5de geëindigd in de KKD, maar wel promotie PO gewonnen, 2de seizoen 6de in de ED) heeft Anderlecht mij benaderd, de overstap gewaagd en nog in laatste instantie kampioen kunnen spelen.In FM is Anderlecht in 2018-2019 7de geëindigd en in 2019-2020 5de.

IRL is het echt een drama bij Anderlecht, vandaag heeft de scheidsrechter na 30 minuten met 2-0 voor Standard de wedstrijd stopgezet na wangedrag van de fans met waarschijnlijk een forfait score als gevolg.

Ik heb al 2 mooie aanwinsten die transfervrij zijn overgekomen:

7b2be15817291280a7fb08cdf16bbe0c.png

d50da128e946a4d2a96f6eafe960e7ce.png

9 uur geleden zei GAE EAGLES:

Op onderling resultaat door in de Champions League, thuis gelijk gespeeld tegen Atletico en uit gewonnen. Wel heerlijk dat we wederom de groepsfase hebben overleeft. Alleen jammer dat geen enkele andere Roemeense club de groepsfase (ook van de EL) hebben gehaald. Zo komen we nooit verder als land.

3a005f145e8508de49feecb4763a77ce.png

Zo gaat het vaak in die Oost-Europese landen. Eén team presteert goed, de rest laat het steeds afweten. Je zou verwachten dat teams als Steau of Cluj ook wel eens de groepsfase overleven.

Het valt mij op dat in mijn Sunderland game alleen maar wonderkinderen zijn. Iedere maand zie ik er wel een aantal voorbij komen.

Aardig seizoen gehad:

55ae569d0a59a93fa42d9720b214cc63.png

Was mijn vierde seizoen hier, dit seizoen 433 gaan spelen ipv 532.

Nu kijken of er een mooie club voorbij komt voor een nieuwe uitdaging.

4 uur geleden zei Mordurette:

Zo gaat het vaak in die Oost-Europese landen. Eén team presteert goed, de rest laat het steeds afweten. Je zou verwachten dat teams als Steau of Cluj ook wel eens de groepsfase overleven.

Tja, dan moeten die ploegen überhaupt Europees voetbal halen, dat gebeurd ook niet elk jaar. Craiova wordt bijna elk jaar 2e en de rest wisselt af. Ik hoop dat volgend seizoen de clubs beter presteren, ik heb dan het plan om daar gewoon een stuk of 5 spelers aan te verhuren die dan bij mij niet in aanmerking komen voor een basisplaats en dan punten kunnen pakken voor Roemenië.

Nu zelf wat problemen met spelers, 2 van mijn grootste talenten staan in de belangstelling van de Europese top en beide willen weg. Ik heb al boden van €13.5 miljoen binnen op beide, maar ik wil ze niet kwijt. Gelukkig hebben ze nog een lang contract en hoop ik dat ze het bestuur niets accepteert als het nog meer wordt. Geld heb ik niet nodig, we hebben genoeg te besteden.

e67b3a33d5d23a06774d98d4a7707013.png

c50d420a488098e253b5f16728121342.png

En het zou me niets verbazen als die clubs op korte termijn ook nog voor 2 andere basisspelers komen die ook nog steeds geen 20 zijn. Husein speelt op dit moment zelfs Dragus uit de basis. Pascu vormt een middenveld met Marin en Dragomir, terwijl Hagi het uitstekend doet als linksback.

c9cd86cf47c3cc2a1c81ba71a0d0bac7.png

57c7cff933c3a852f91d66b9f135f621.png

9a3eab1766a90ee893d29171720a50bd.png

Alle 5 zijn basisspeler en nog geen eens 20. Daarom wil ik ze niet kwijt, dit is de levensader van de club. 

Dat zijn zeker hele leuke talenten en de toekomst voor Roemenië. Als die spelers in de handen komen van grote clubs zullen ze nooit zo groeien als bij jou. Hopelijk kan je ze lang genoeg bij de club houden.

6 minuten geleden zei Mordurette:

Dat zijn zeker hele leuke talenten en de toekomst voor Roemenië. Als die spelers in de handen komen van grote clubs zullen ze nooit zo groeien als bij jou. Hopelijk kan je ze lang genoeg bij de club houden.

Nee, precies. Dat zou zonde zijn. Ik hoop dat ze nog weer bij trekken, maar daar heb ik nog even de tijd voor, dus dat komt vast goed. 

Is sowieso lastig om als land te groeien. Heb het ook een tijdje in Slovenië geprobeerd maar dat valt echt tegen.

18 minuten geleden zei Dysproz:

Is sowieso lastig om als land te groeien. Heb het ook een tijdje in Slovenië geprobeerd maar dat valt echt tegen.

Ja, dat weet ik. Krijg het zelfs in Nederland niet voor elkaar ook al had ik met Go Ahead Eagles 3x de Cl achter elkaar gewonnen, de rest bakt er niets van. Denk je bijna in de top 4/5 te zitten qua punten halen ze het jaar erop weer geen punt binnen en ben je weer terug bij af. Heel frustrerend. 

En dan wordt het hier inderdaad nog veel moeilijker. 

3 serie a titel is een feit.

De serie A heeft nu een andere portugees die een shitload aantal doelpunten maakt:) 

2u89lyt.png

2 uur geleden zei glennix:

Knap met Bari!

Valt wel mee hoor. Echt een heerlijke club om mee te spelen. Selectie is met oa brienza, bolzoni, bolino goed genoeg

voor de serie b en je hebt een stadion waar 50k mensen in kunnen. Ik kocht wat regens mijn eerste jaar in de serie a en dat waren bijna allemaal voltreffers. Die spits schiet er in 3 seizoenen meer dan 100 competitietreffers in en kostte maar 4,5 mil.

net mijn duurste transfer ooit afgerond. De 28-jarige frenkie de jong komt voor 40 miljoen over ban Liverpool. Ik greep er vorig jaar net mis voor 20,

licerpool had hem na een seizoen al op de tl gezet. 

10 uur geleden zei Elsjorro1990:

Valt wel mee hoor. Echt een heerlijke club om mee te spelen. Selectie is met oa brienza, bolzoni, bolino goed genoeg

voor de serie b en je hebt een stadion waar 50k mensen in kunnen. Ik kocht wat regens mijn eerste jaar in de serie a en dat waren bijna allemaal voltreffers. Die spits schiet er in 3 seizoenen meer dan 100 competitietreffers in en kostte maar 4,5 mil.

net mijn duurste transfer ooit afgerond. De 28-jarige frenkie de jong komt voor 40 miljoen over ban Liverpool. Ik greep er vorig jaar net mis voor 20,

licerpool had hem na een seizoen al op de tl gezet. 

Daar kan je nog zeker 3/4 jaar van genieten.

5 uur geleden zei Mordurette:

Daar kan je nog zeker 3/4 jaar van genieten.

Eigenlijk ben jk hem niet eens echt nodig, maar kon het niet laten lopen. Ik heb mattia vitale op die positie staan en hoewel zijn stats niet denderend zijn ( bij lange na niet als frenkie) maar die man scoort als cm/vmc bij mij 15 doelpunten + per jaar en een bak aan assists. 

6 uur geleden zei Elsjorro1990:

Eigenlijk ben jk hem niet eens echt nodig, maar kon het niet laten lopen. Ik heb mattia vitale op die positie staan en hoewel zijn stats niet denderend zijn ( bij lange na niet als frenkie) maar die man scoort als cm/vmc bij mij 15 doelpunten + per jaar en een bak aan assists. 

Kopen om te kopen 😄.

3 uur geleden zei Mordurette:

Kopen om te kopen 😄.

Haha ja wel een beetje. Maar inmiddels vitale voor 22 mil aan Shakhtar verkocht dus staat die wel basis. 

begonnen met een team, en ik heb geen enkele deftige centrale middenvelder en geen geld, help! 

vind maar eens een werkende opstelling zonder centrale middenvelder. misschien 4-1-3-2, flankspelers zijn wel zeer goed en ook degelijke spitsen en decent verdediging.

8 uur geleden zei Aaron21:

begonnen met een team, en ik heb geen enkele deftige centrale middenvelder en geen geld, help! 

vind maar eens een werkende opstelling zonder centrale middenvelder. misschien 4-1-3-2, flankspelers zijn wel zeer goed en ook degelijke spitsen en decent verdediging.

Gratis spelers huren is ook geen optie?

10 uur geleden zei Aaron21:

Christian Battocchio of hoe je het ook schrijft, is transfervrij en vraagt bijna geen salaris