Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Op 16-3-2019 om 19:02 zei Rossi:

Dragus is vooral een met veel potentie.

Rus, Manea, Screciu en Man zijn wellicht interessante aanwinsten (indien haalbaar) voor jouw team.

Bij Ujpest loopt ook een verdediger rond die zeker voor de Roemeense competitie een aanwinst is, Horj. Ik heb hem in mijn Ujpest game helaas moeten laten gaan.

Ja heerlijk spelertje. Nog in het begin van het seizoen want nog niet veel tijd om te spelen maar ziet er allemaal veelbelovend uit!

Op 16-3-2019 om 20:57 zei Mordurette:

@Superboeren De Roemeense competitie lijkt me inderdaad een leuke uitdaging. Je hebt genoeg kwaliteit rondlopen en zeker ook heel veel talent.

Ja ga ik kijken wat het kan worden.. Spelers laten ontwikkelen en hopelijk talenten zo lang mogelijk houden. Ook handig voor het Roemeense elftal.

Op 17-3-2019 om 10:04 zei GAE EAGLES:

Zeer leuke club om te coachen, en inderdaad aan talent geen gebrek. Het bestuur besloot om na seizoen 1 Dragus te verkopen aan Inter Milan, daarvoor heb ik Florinel Coman terug gehaald die het als spits nog beter doet dan Dragus deed. En Hagi is een fenomeen, scoort belachelijk veel voor een rechtsbuiten en ook nog de nodige assists.  Al heb ik Dragus in de winterstop van seizoen 2 weer weten te huren voor anderhalf seizoen, maar helaas al vrij snel geblesseerd geraakt en 3 maand eruit ligt.

Verder probeer ik alleen maar Roemenen in mijn team te krijgen, dus de Nederlanders Kuipers en De Nooijer zullen het veld nog moeten ruimen, maar voorlopig heb ik nog geen betere als linksback en speelt De Nooijer daar gewoon en is Kuipers een prima backup. En Houri speelt voorlopig ook nog gewoon in de basis, al komen er daar wel een paar aan om hem in de toekomst te vervangen. 

Zie dat het bij jou ook erg goed gaat! Jammer dat Dragus verkocht werd maar Coman is ook zeker een held! En wil zelf ook zoveel mogelijk goede Roemenen in mijn team hebben maar nu spelen De Nooijer en Kuipers inderdaad ook nog gewoon. Kijken hoe het zich verder ontwikkeld.

Eerste helft van het seizoen met FC Emmen achter de rug. Het loopt heerlijk, heb ook de kwart finale bereikt van de KNVB beker.

8WtNzb5.png

3 uur geleden zei Superboeren:

Ja heerlijk spelertje. Nog in het begin van het seizoen want nog niet veel tijd om te spelen maar ziet er allemaal veelbelovend uit!

Ja ga ik kijken wat het kan worden.. Spelers laten ontwikkelen en hopelijk talenten zo lang mogelijk houden. Ook handig voor het Roemeense elftal.

Zie dat het bij jou ook erg goed gaat! Jammer dat Dragus verkocht werd maar Coman is ook zeker een held! En wil zelf ook zoveel mogelijk goede Roemenen in mijn team hebben maar nu spelen De Nooijer en Kuipers inderdaad ook nog gewoon. Kijken hoe het zich verder ontwikkeld.

Ja, zeker jammer dat Dragus is verkocht en nu voor aanvang van seizoen 3 hebben ze ook Pitu verkocht voor € 12.5 miljoen. Hij was niet zeker van een basisplaats, maar had zich goed ontwikkeld en zou dit seizoen meer de kans gaan krijgen. Maar Calcan is nog steeds van grote waarde voor mijn team. En daarachter staat Stoica nog prima te ballen als hij mee mag doen. En eventueel kunnen Coman of Dragus (nog gehuurd) ook prima uit de voeten als hangende linksbuiten. 

Zoals het er nu naar uitziet dan plaatsen we ons dit jaar wederom voor de groepsfase van de CL en lijkt er 1 ploeg nog door te gaan naar de groepsfase van de EL. Dat is positief voor Roemenië. 

43 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Ja, zeker jammer dat Dragus is verkocht en nu voor aanvang van seizoen 3 hebben ze ook Pitu verkocht voor € 12.5 miljoen. Hij was niet zeker van een basisplaats, maar had zich goed ontwikkeld en zou dit seizoen meer de kans gaan krijgen. Maar Calcan is nog steeds van grote waarde voor mijn team. En daarachter staat Stoica nog prima te ballen als hij mee mag doen. En eventueel kunnen Coman of Dragus (nog gehuurd) ook prima uit de voeten als hangende linksbuiten. 

Zoals het er nu naar uitziet dan plaatsen we ons dit jaar wederom voor de groepsfase van de CL en lijkt er 1 ploeg nog door te gaan naar de groepsfase van de EL. Dat is positief voor Roemenië. 

Dat is wel zuur dat ze die verkopen. Alleen doet Calcan het zo goed bij jou? Bij mij is die vooral invaller/vaste wissel. Zal mooi zijn als je naar de groepsfase weer door te gaan, inderdaad goed voor het Roemeense voetbal.

1 minuut geleden zei Superboeren:

Dat is wel zuur dat ze die verkopen. Alleen doet Calcan het zo goed bij jou? Bij mij is die vooral invaller/vaste wissel. Zal mooi zijn als je naar de groepsfase weer door te gaan, inderdaad goed voor het Roemeense voetbal.

Ja, die doet het als hangende buitenspeler op links echt heerlijk, seizoen 1 had hij in 47 wedstrijden 16 goals en 8 assists, seizoen 2 in 56 wedstrijden  20 goals en 15 assists, nu na 10 wedstrijden slechts 2 assists. 

Het geld van de verkopen is leuk, maar ik had liever de toppers gehouden. Maar helaas is het niet anders. 

24 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Ja, die doet het als hangende buitenspeler op links echt heerlijk, seizoen 1 had hij in 47 wedstrijden 16 goals en 8 assists, seizoen 2 in 56 wedstrijden  20 goals en 15 assists, nu na 10 wedstrijden slechts 2 assists. 

Het geld van de verkopen is leuk, maar ik had liever de toppers gehouden. Maar helaas is het niet anders. 

Dat is inderdaad niet verkeerd haha. Maar hoop dat ik een aantal toppers kan houden maar we zullen zien. 

2 minuten geleden zei Superboeren:

Dat is inderdaad niet verkeerd haha. Maar hoop dat ik een aantal toppers kan houden maar we zullen zien. 

Ja, dat hoopte ik ook. Maar helaas ben ik er door het bestuur nu 2 kwijt geraakt. Gelukkig heb ik de beste nog in dienst, Hagi. Dat is echt een baas. Vina is overigens ook een heerlijke speler die veel goals meepakt door van afstand te schieten. 

Heb jij ondertussen al wat spelers gehaald? of nog steeds met de selectie die er aan het begin staat. 

Gepost (edited)

Op de één of andere manier kan ik opeens bijna een dozijn Portugese regens zo goed als gratis overnemen. Zelfs een 19-jarige spits met een A-interland voor Portugal  achter zijn naam. Zou bijna denken dat het een foutje is, want mijn reputatie met Bastia is nog niet zo gek hoog (eerste seizoen Ligue 1).

image.png.29218853d92b0d94b9d3745d88929422.png

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

Heel kut dit, 3-1 voorsprong weggegeven. Mijn LCV besloot een ingooi te nemen, terwijl ik daar toch echt mijn linkervleugelverdediger voor heb geselecteerd. Daardoor was er een gigantisch gat in de verdediging waar PSG van profiteerde. Embalo is dus die Portugees international. 

Edited by Sophomore

2 uur geleden zei GAE EAGLES:

Ja, dat hoopte ik ook. Maar helaas ben ik er door het bestuur nu 2 kwijt geraakt. Gelukkig heb ik de beste nog in dienst, Hagi. Dat is echt een baas. Vina is overigens ook een heerlijke speler die veel goals meepakt door van afstand te schieten. 

Heb jij ondertussen al wat spelers gehaald? of nog steeds met de selectie die er aan het begin staat. 

Hagi is inderdaad een baas! Maar zelf alleen een rechtsback gehaald want daar was het wel heel mager. Maar ben ook nog maar in het begin van het seizoen.

26 minuten geleden zei Sophomore:

Op de één of andere manier kan ik opeens bijna een dozijn Portugese regens zo goed als gratis overnemen. Zelfs een 19-jarige spits met een A-interland voor Portugal  achter zijn naam. Zou bijna denken dat het een foutje is, want mijn reputatie met Bastia is nog niet zo gek hoog (eerste seizoen Ligue 1).

image.png.29218853d92b0d94b9d3745d88929422.png

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

Heel kut dit, 3-1 voorsprong weggegeven. Mijn LCV besloot een ingooi te nemen, terwijl ik daar toch echt mijn linkervleugelverdediger voor heb geselecteerd. Daardoor was er een gigantisch gat in de verdediging waar PSG van profiteerde. Embalo is dus die Portugees international. 

Heb ook al verschillende keren mee gemaakt dat mijn centrale verdedigers ingooien terwijl ik mijn vleugelspelers geselecteerd staan heb, of mijn linkervleugel die op rechts ingooit en omgekeerd. Maar voorlopig nog geen problemen mee gehad.

32 minuten geleden zei Superboeren:

Hagi is inderdaad een baas! Maar zelf alleen een rechtsback gehaald want daar was het wel heel mager. Maar ben ook nog maar in het begin van het seizoen.

Mladen doet het prima als rechtsback en had Baluta omgetraind tot back speler. Hoewel het beide geen echte rechtsbacks zijn, maar ondertussen heb ik Cristian Manea gekocht.

De Champions League ligt ons wel, de voorronde wederom makkelijk doorgekomen en nu gewoon bovenaan in de groep.

ada161464ef19b366411e1e79ce62cdb.png

c4254907333ce57461b9805ccb110019.png

45 minuten geleden zei GAE EAGLES:

De Champions League ligt ons wel, de voorronde wederom makkelijk doorgekomen en nu gewoon bovenaan in de groep.

ada161464ef19b366411e1e79ce62cdb.png

c4254907333ce57461b9805ccb110019.png

Toch ook niet de minste tegenstanders in de voorrondes om vervolgens in een loodzware poule terecht te komen. Als je dan ook nog twee keer wint ben je pas echt lekker bezig! Hagi lijkt bijna onhoudbaar als ik zijn prestaties bekijk qua doelpunten... 

13 minuten geleden zei Thomassje123:

8dad9b8e125a873b6e0969d36e3e2a31.png

Strafschop in de 94e minuut, hou toch op joh. Pff....

Jezus, echt zuur dit..!

Eindelijk FM eens geFMed ... had wel een crash verwacht na deze wedstrijd maar FM bleef sportief ;)

aLfBT7s.png

10 uur geleden zei Thomassje123:

8dad9b8e125a873b6e0969d36e3e2a31.png

Strafschop in de 94e minuut, hou toch op joh. Pff....

Je zou bijna denken dat FM niet meer wilt dat je kampioen wordt. 

Gepost (edited)

Mannen, ik heb een probleem. Ik heb Geubbels met een koopje kunnen krijgen voor 14 mln. Ik speel met Sunderland en na 2 promoties op rij, 5e geworden in de Premier League. Geubbels maakte er 22. Nu heb ik (hoe dom kun je zijn) over het hoofd gezien dat hij een afkoopsom van 27 miljoen heeft en dit is al door drie clubs geboden. Met andere woorden, Geubbels ben ik kwijt. 

Mijn vraag is: Kennen jullie een waardig vervanger, of een spits die met name het fysieke rijtje net zo in orde heeft? Hij heeft bij alle stats nu minimaal 14. Ik merk dat een fysieke sterke, fitte en snelle spits goed rendeert in de premier league. 

Thanks! 

Edited by nasje92

Gepost (edited)

cdc239814a2c99b36224ecad6272ea0a.png

Opzich is er nog niks aan de hand. AC Milan, Pescara, Giulianova en Juventus heb ik allemaal uit gehad. Die krijg ik in de tweede seizoenshelft nog thuis. Maar het is eerlijk gezegd wel even wennen dat wij nu in de achtervolging moeten. Normaal zijn wij die nummer 1 met de nummer 2 in onze nek

EDIT:

50d280474345360a6b9fb8212d717313.png

hehe!

Edited by Thomassje123

2 uur geleden zei nasje92:

Mannen, ik heb een probleem. Ik heb Geubbels met een koopje kunnen krijgen voor 14 mln. Ik speel met Sunderland en na 2 promoties op rij, 5e geworden in de Premier League. Geubbels maakte er 22. Nu heb ik (hoe dom kun je zijn) over het hoofd gezien dat hij een afkoopsom van 27 miljoen heeft en dit is al door drie clubs geboden. Met andere woorden, Geubbels ben ik kwijt. 

Mijn vraag is: Kennen jullie een waardig vervanger, of een spits die met name het fysieke rijtje net zo in orde heeft? Hij heeft bij alle stats nu minimaal 14. Ik merk dat een fysieke sterke, fitte en snelle spits goed rendeert in de premier league. 

Thanks! 

Je kan hem zelf ook een verbeterd contract aanbieden natuurlijk. Wellicht kiest hij er wel voor om dat te accepteren.

20 minuten geleden zei Kavinos:

Je kan hem zelf ook een verbeterd contract aanbieden natuurlijk. Wellicht kiest hij er wel voor om dat te accepteren.

Ah scherpe opmerking. Hij wil geen nieuw contract tekenen, omdat er grotere clubs interesse hebben. 

Na het eerste seizoen met FC Emmen derde te zijn geworden in de Eredivisie en de halve finale van de KNVB beker bereikt te hebben mag ik nu op gesprek bij MSV Duisburg, Hoffenheim en AZ. Ben zeer benieuwd wat hier uit gaat komen of dat ik alsnog besluit om bij Emmen te blijven :D