Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

1 uur geleden zei Kavinos:

Kind van de club Goossens is zojuist een "Wonderkid" geworden :D

xn5hq5k.png

Ligt het aan mij of zijn er erg veel regen wonderkids aanwezig? Ik heb er zeker al 6 in mijn team, waarvan er 3 samen nog geen 5 mil

kostten. 

18 minuten geleden zei delichris:

@TheRealOne Ik ben er achter gekomen dat het waarschijnlijk aan het jaar ligt. Ik zit nu in 2022 en het Duitse team is leeg. Maar ik heb ook een andere game en daar zit ik nog in 2018 en daar is het Duitse team wel.

Al door gespeeld tot de volgende interlandperiode? Normaal gezien zouden er dan weer 'echte' spelers in het Duitse team moeten zitten. Als ze dan nog geen echte selectiespelers hebben weet ik het ook niet meer.

32 minuten geleden zei delichris:

@TheRealOne Ik ben er achter gekomen dat het waarschijnlijk aan het jaar ligt. Ik zit nu in 2022 en het Duitse team is leeg. Maar ik heb ook een andere game en daar zit ik nog in 2018 en daar is het Duitse team wel.

Probeer eerst eens even op vakantie te gaan tot volgende interland periode. Mocht het nog niet goed staan kijk hier eens naar, dat heb ik gister ook gedaan namelijk:

https://community.sigames.com/topic/342231-all-the-players-in-my-game-suddenly-changed-from-real-names-to-fake-names/

Alleen verwijder je dan wel alle voorkeuren enzo dus dat is wel vervelend. Dus zou eerst even op vakantie gaan tot volgende interland.

12 minuten geleden zei Kavinos:

Ik moet zeggen dat bij mij wel meevalt. In Zuid Amerika zijn sommige teams wel Wonderkid United @Elsjorro1990

Ik heb er in Italië zonder na te denken zo al een stuk of 15 voorbij zien komen. Zelf heb ik 3 Italianen, 2 Portugezen, 2 Spaanse , 1 Fransman, 1 Braziliaan. En dan nog 2 uit eigen jeugd die het vrij vlot zullen worden. Duurste was 19 miljoen 

1 uur geleden zei Bastiaan:

Probeer eerst eens even op vakantie te gaan tot volgende interland periode. Mocht het nog niet goed staan kijk hier eens naar, dat heb ik gister ook gedaan namelijk:

https://community.sigames.com/topic/342231-all-the-players-in-my-game-suddenly-changed-from-real-names-to-fake-names/

Alleen verwijder je dan wel alle voorkeuren enzo dus dat is wel vervelend. Dus zou eerst even op vakantie gaan tot volgende interland.

Dat had ik niet. Ik heb nog wel de echte namen in het spel. Alleen ik mis in Duitsland de spelers. 

17 minuten geleden zei delichris:

Dat had ik niet. Ik heb nog wel de echte namen in het spel. Alleen ik mis in Duitsland de spelers. 

Had ik ook, dat het Duitse elftal neppe spelers bevat. Voor mij heeft het in ieder geval geholpen.

16 minuten geleden zei Bastiaan:

Had ik ook, dat het Duitse elftal neppe spelers bevat. Voor mij heeft het in ieder geval geholpen.

Ik moet wachten tot de volgende interland. Ik zit midden in April 2022 en ik ga nu niet op vakantie aangezien ik in een titelgevecht zit met Liverpool.

1 minuut geleden zei delichris:

Ik moet wachten tot de volgende interland. Ik zit midden in April 2022 en ik ga nu niet op vakantie aangezien ik in een titelgevecht zit met Liverpool.

Nee snap ik, maar bedoelde dat je hem ff kunt saven en dan even op vakantie kunt gaan, op te kijken of het gefixt is, anders zou je dit nog eens kunnen proberen.

In jacht op de titel besluit FM om mijn vier beste spelers een blessure te geven van drie maanden of langer. Natuurlijk tijdens de moeilijkste wedstrijden :cab:

2 uur geleden zei Bastiaan:

Nee snap ik, maar bedoelde dat je hem ff kunt saven en dan even op vakantie kunt gaan, op te kijken of het gefixt is, anders zou je dit nog eens kunnen proberen.

Ik heb nu weer een normale Duitse selectie na de bestanden in 1930 maar ook 1910 e.v. te vervangen. 

Gepost (edited)

Iemand nog nieuwe leuke koopjes gevonden in de nieuwe update? Ik heb zelf Exequiel Palacios van River Plate voor 3 miljoen en Cheick Diop van Lyon voor 5 miljoen en ook Pavon voor maar 5 miljoen kunnen binnen hengelen met Ajax.

Edited by Bas0314

1 uur geleden zei Bingbangboem:

Ik heb nu weer een normale Duitse selectie na de bestanden in 1930 maar ook 1910 e.v. te vervangen. 

Ja dat had ik ook gedaan. Heb alleen nog niet de volledige Braziliaanse clubnamen, terwijl ik dat eerst wel had, dus even kijken hoe ik dat oplos.

Kan ik ook zorgen dat mijn trainers niet automatisch een cursus krijgen vanuit het bestuur? Dit kost teveel geld momenteel en ze hebben éénjarige contracten.

Op mijn shortlist heb ik nu mediaomschrijving staan om zo makkelijker wonderkids te vinden. Maar ik moet altijd mijn hele lijst doorlopen om ze te doorzoeken. Is er geen mogelijkheid om dit makkelijker te doen. Zoals bijvoorbeeld zoeken op medieamschrijving : wonderkind. Kan dit namelijk nergens vinden.

Gepost (edited)

Speel FM18 met Ajax, eerste transferperiode zonder budget. Zet nu half januari van het eerste seizoen. Sta bovenaan, twee punten voor op Groningen en een wedstrijd minder.

Nu Viergever verkocht aan Celta voor 2,2 mln en Huntelaar aan Shaktar voor een half. Wil nu verder geen spelers verkopen, maar zijn erg gewild. Voor Ziyech en Veltman al boden afgewezen en op Neres wordt gejaagd, heb hem de toezegging gedaan dat hij weg mag als we ons niet kwalificeren voor de CL. Voor Dolberg een goed bod van Dortmund (31 mln, plus 17,5 aan waarschijnlijke clausules en 40% van volgende transfersom) geaccepteerd, maar wel pas komende zomer. Sierhuis gaat nu minuten maken om hem op te volgen. Heb voor komend seizoen Christian Tue en Daley Blind al transfervrij vastgelegd.

Behoorlijk tevreden.

Edited by Hwb

1 uur geleden zei W8er:

Op mijn shortlist heb ik nu mediaomschrijving staan om zo makkelijker wonderkids te vinden. Maar ik moet altijd mijn hele lijst doorlopen om ze te doorzoeken. Is er geen mogelijkheid om dit makkelijker te doen. Zoals bijvoorbeeld zoeken op medieamschrijving : wonderkind. Kan dit namelijk nergens vinden.

Je kan hier toch op rangschikken? Net zoals je dat met bijv. prijs kunt doen.

Worden spelers altijd voor die absurd hoge bedragen gekocht? :cab: Zie hier zojuist Laporte voor 176 miljoen naar Barcelona gaan en Golovin voor 133 naar United. Nu ik zo even terug kijk zijn ook Dembele en Bernardo Silva voor bedragen van over de 100 mil verkocht de vorige zomer..

Zelf zojuist in m'n 2e seizoen Eredivisie de 2e plek weten te behalen. 7 punten achter PSV, die een unstoppable force lijkt deze game. Toevallig wel hetzelfde PSV met 3-1 verslagen in de finale van de KNVB beker. :) Flinke verbetering ten opzichte van het vorige seizoen (4e en halve finale beker). Met wat gerichte aankopen kijken wat er Europees haalbaar is en kijken of we misschien wel PSV kunnen pakken.

48 minuten geleden zei Kavinos:

Je kan hier toch op rangschikken? Net zoals je dat met bijv. prijs kunt doen.

Ja, maar dan nog is het zoeken, ze staan dan gewoon bij elkaar, maar je kan ze niet alfabetisch rangschikken. Dus staan ergens tussendoor.

19 uur geleden zei Bastiaan:

Ja dat had ik ook gedaan. Heb alleen nog niet de volledige Braziliaanse clubnamen, terwijl ik dat eerst wel had, dus even kijken hoe ik dat oplos.

Die heb ik wel. En ook de Duitse namen weer in de selectie. @TheRealOne

Na drie kampioenschappen op rij gaan we op bezoek in Amsterdam waar we vorig seizoen de enige nederlaag van de competitie leden. Wat volgde was een absolute klassieker :<

402c59ee.png

Zojuist de allereerste wedstrijd gespeeld in ons nieuwe stadion. Een stadion naar mij vernoemd en waarin plaats is voor 81.803 toeschouwers. Het was een oefenwedstrijd tegen City. 78.660 toeschouwers waren aanwezig

2c5c5a94560f08fc372ec6547dd06dae.jpg

a96602ae32f81ed747581393d8242931.png

Wauw wat heerlijk zeg. Ziet er trouwens nog redelijk uit dat 3D; misschien wel beter dan FM19.

image.png.84b3b966a9d0b9011163127bf03d0a28.png

De 19.3 patch heeft nog geen negatieve gevolgen gehad gelukkig. 

Gepost (edited)
18 uur geleden zei delichris:

Die heb ik wel. En ook de Duitse namen weer in de selectie. @TheRealOne

Heb het nu ook gefixt, wel raar dat dit nu opeens is gebeurd bij sommigen.

Edited by Bastiaan