Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Wederom een fantastisch seizoen achter de rug met de 2e CL winst op rij, 8ste landskampioenschap op rij en totaal en ook de beker en JC schaal zijn meerdere keren gewonnen. Daarnaast de wereldbeker voor clubteams gewonnen.

4e0f235a91220e775010cb7f1ea0156c.png

f302daf1d33464cc500bc2d79684c339.png

5f9c9439d523a5e1d7055b4b60b79f55.png

0ab2c0623452dcd50011a1c7bb771eb4.png

3acfaa233c3f394b8c8caa34f73071eb.png

20d4da34341d40fd1399ece0e01b257c.png

62bf4147262f655945203896c7b1343c.png

screens van spelers op aanvraag of van andere dingen

3 minuten geleden zei Mordurette:

Serieus? Totaal 9 wedstrijden gespeeld (en niet eens een super gemiddelde) en dan gelijk voor 30 miljoen verkopen? Dat zijn de echte deals!

Ja, dat was ook een deal die ik niet kon laten lopen. Had geen (vaste) basisplaats bij mij en geld kon ik op dat moment wel gebruiken. Dus een half jaar in Deventer dienst, 30 miljoen verdienen en nu een paar jaar later komt er 51.5 miljoen bij. 

Hoewel ik geld zat heb zal deze transfer wel doorgang vinden, speler is ongelukkig en ik heb genoeg goede vervangers. Maar een middenvelder van wereldklasse zit daar niet tussen. Dat is Sneijder wel, dat is jammer.

2e268a828249acdb157f64a4c4478d59.png

e809ca2c373a6fe27d954f6b26a06b9c.png

De eventuele vervangers, ik speel met 3 middenvelder. 1 spelmaker voor defensie (vmc), 1 centrale middenvelder aanvallend (dat is al sinds jaar een dag Marinov en die scoort daar ook zo'n 20+ goals per seizoen) en 1 centrale middenvelder ondersteunend. Meestal speelde Sneijder op een van de overige 2 plekken.

b24e73a41fe0ffa0b5481c7caadde21d.png

5d732b7e4c9f653be56db7dfd0531ed0.png

959ce49bd1105604d11042e87fac6c52.png

a0641045a2a16eaa8067bf0e54dc3ce3.png

e5fc2775450af261840391b45be00b6a.png

825e43dcdfb25fda5ca1bc5aa5b9e0f2.png

8801c612c26d31f3e0099c584b27ea62.png

332990fbde323208312bb994ec6ea1b0.png

fa4800fb3e8d903223851b2206a0b463.png

En dan zitten er bij het 2e en onder 19 nog een paar leuke talenten.

Zitten een paar leuke voetballers tussen.

hier een beetje in dubio. De absolute sterspeler ( Spaanse regen) wil van +- 100k naar 500k in de maand. Met een salarisbudget van 2 mil per maand lijkt me dat wat gortig. Maar voor veel minder doet die het niet. Nu is die natuurlijk pissig. Denk dat ik hem maar ga verkopen, heeft een waarde van 50 mil dus moet er wel wat voor kunnen vangen. Aan de andere kant: hij is wel speler van het jaar geworden ook. Het is echt de absolute spil in mijn elftal.

13 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Zitten een paar leuke voetballers tussen.

hier een beetje in dubio. De absolute sterspeler ( Spaanse regen) wil van +- 100k naar 500k in de maand. Met een salarisbudget van 2 mil per maand lijkt me dat wat gortig. Maar voor veel minder doet die het niet. Nu is die natuurlijk pissig. Denk dat ik hem maar ga verkopen, heeft een waarde van 50 mil dus moet er wel wat voor kunnen vangen. Aan de andere kant: hij is wel speler van het jaar geworden ook. Het is echt de absolute spil in mijn elftal.

Een speler die ¼ deel van het salarisbudget wilt innemen is een eikel en die zou ik gelijk verkopen, ook al is het je sterspeler. Hoelang loopt zijn contract nog door?

1 uur geleden zei Mordurette:

Een speler die ¼ deel van het salarisbudget wilt innemen is een eikel en die zou ik gelijk verkopen, ook al is het je sterspeler. Hoelang loopt zijn contract nog door?

Als ik het me goed herinner nog 3 jaar. Dus ik denk dat ik het dit jaar nog aan kijk. We gaan ook de CL in, dus met die inkomsten zal het salarisbudget erg verhogen komend seizoen en dan zal 300/400k wel kunnen. 

1 uur geleden zei Rossi:

Gewoon verkopen. Op zoek gaan naar een goede vervanger

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Is wel de absolute ster he. En nog maar 21 jaar oud. Zou nog gemakkelijk een jaar of 10/11 mee kunnen. Maar we gaan het zien. Als er een goed bod komt mag die weg. 

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Is wel de absolute ster he. En nog maar 21 jaar oud. Zou nog gemakkelijk een jaar of 10/11 mee kunnen. Maar we gaan het zien. Als er een goed bod komt mag die weg. 

Als je een bedrag rond die 50 miljoen of meer kan ontvangen, kan je wel een vervanger halen.

3 uur geleden zei Pino:

Nu ik Bundesliga speel, krijg ik minstens 3x per wedstrijd een VAR moment. :-D

Hier heb ik ook last van ja. En 75% van die gevallen krijg ik een pingel tegen. Die andere 25% is òf een pingel voor mij òf een vrije trap voor de tegenstander omdat de overtreding buiten de 16 was.

Bundesliga is overigens echt tè lekker om in te spelen.  De prijzengelden die je krijgt zijn echt absurd, Premier League-esk. Wat mij betreft het enige nadeel dat er tegenover staat is dat je spelers van -17 niet echt kwijt kunt om ervaring op te laten doen. Het minimum van 12 Duitse selectiespelers kom je altijd wel aan..  

2 minuten geleden zei tdogg16:

Bundesliga is overigens echt tè lekker om in te spelen.  De prijzengelden die je krijgt zijn echt absurd, Premier League-esk. Wat mij betreft het enige nadeel dat er tegenover staat is dat je spelers van -17 niet echt kwijt kunt om ervaring op te laten doen. Het minimum van 12 Duitse selectiespelers kom je altijd wel aan..  

Dit geldt voor alle Duitse competities? 

In het eerste seizoen uiteindelijk kampioen geworden in de KKD met FC Den Bosch, was tot op driekwart van de competitie nog zeer spannend. Daarna lieten NEC en Sparta het afweten en werd ik met 14 punten voorsprong dus kampioen. :cab: Nu een half seizoen verder in de Eredivisie en doe nog volop mee voor de play-offs van het Europees voetbal. En dat terwijl ik niet eens een volledig Eredivisie-waardig elftal heb. 7 van de 11 basisspelers doen normaal gezien leuk mee in de Eredivisie en dan is er nog eens eentje gehuurd van moederclub Juventus. :mrgy: Rechtstreekse plaatsing is ook nog mogelijk, wissel alleen periodes van alleen maar overwinningen af met periodes waarin ik alleen verlies.

2 uur geleden zei Rossi:

Dit geldt voor alle Duitse competities? 

Klopt. Ik probeerde het vergelijk tussen Bundesliga en BPL te maken. Waar ik voorheen altijd koos voor BPL doordat de tv-gelden daar zo absurd hoog waren en je eigenlijk ieder seizoen wel 80+ miljoen hierdoor ophaalde. Nu begint juist de Bundesliga voor mij mijn go-to competitie te worden, aangezien de BPL haast onmogelijk te spelen is met mijn filosofie, vanwege de Brexit. Ik haal graag newgens overal en nergens vandaan, dat wordt praktisch onmogelijk gemaakt door de werkvergunningen in Engeland. Dan doe mij maar de restricties van de Bundesliga t.o.v. de Brexit BPL. Dat wilde ik ermee zeggen ;)

Klopt. Ik probeerde het vergelijk tussen Bundesliga en BPL te maken. Waar ik voorheen altijd koos voor BPL doordat de tv-gelden daar zo absurd hoog waren en je eigenlijk ieder seizoen wel 80+ miljoen hierdoor ophaalde. Nu begint juist de Bundesliga voor mij mijn go-to competitie te worden, aangezien de BPL haast onmogelijk te spelen is met mijn filosofie, vanwege de Brexit. Ik haal graag newgens overal en nergens vandaan, dat wordt praktisch onmogelijk gemaakt door de werkvergunningen in Engeland. Dan doe mij maar de restricties van de Bundesliga t.o.v. de Brexit BPL. Dat wilde ik ermee zeggen ;)
Ja ik twijfel een llm in engeland of duitsland. Maar dat is in Duitsland dus iets om rekening mee te houden. Anderzijds hebben ze nog niet echt speelminuten nodig op die leeftijd toch

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk