Jump to content

Recommended Posts

• Replies 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

Are u sure 'bout that?     

Posted Images

Met nog 10 wedstrijden te gaan zijn we redelijk op weg de hegemonie van Juventus te doorbreken ( 10 landstitels op rij). Juventus zelf staat 5e, ik met 10 wedstrijden te gaan 1e met 2 punten voorsprong op ac Milan. Hopelijk houden we dit vol. Sta ook in de finale van de beker tegen ac Milan. Zou wat zijn 2 prijzen pakken in mijn 2e serie a seizoen. 

Nadat ik in mijn derde seizoen in de Bundesliga met Aachen de derde plek heb weten te bemachtigen kwam ik in deze lastige poule in de Champions League. Op papier zijn Benfica, Marseille en Milan aan elkaar gewaagd en zijn wij een stuk zwakker. Maar door deze schitterende overwinning in de laatste poulewedstrijd hebben we ons verzekerd van overwintering in de Champions League :< Verwacht wel dat ik er meteen in de 1ste K.O. ronde uitvlieg, want mijn team is niet CL-waardig eigenlijk. 

80iyxa6ullx4.png

2ffturhzas4.png

Ik ben in 4 seizoenen gepromoveerd naar de Bundesliga 1. Veruit het laagste budget. Alleen maar spelers van 21 of jonger. Hopelijk krijgen we het stadion vol en kunnen we doorgroeien. Het zal nu strijden tegen degradatie worden vrees ik. We beginnen in ieder geval lekker. Eerst tegen kampioen Hertha en erna tegen Dortmund. 

Heerlijk heren. Lagere divisies in Duitsland vind ik erg prettig. Niet al te veel wedstrijden, winterstop etc. waardoor je slechts een smalle selectie nodig hebt. 

Welke club was jij ook alweer Pino? 

Edit: Heb er flink wat pagina's post voor moeten doorspitten, maar Carl Zeiss Jena is het dus. 

Edited by Sophomore
Op 24-2-2019 om 05:53 zei Magikarp:

Hier in FM18 weer een journeymannetje begonnen. Ervaring als speler wel iets hoger gezet, want ik had geen zin meer om met Dongen, JOS/Watergraafsmeer of vv fucking Spijkenisse 2 seizoenen te moeten lijden. Naast het feit dat je hooguit 4 bestaande spelers hebt, en je hele cohesie dus 2 seizoenen lang naar de klote is, kunnen ze er ook nog eens helemaal niks van. Heb hiervoor al 2x een fatsoenlijke game gestart, waarvan de MLS niet werkte (Lyon) en de ander is verdwenen na een herinstallatie van Windows (Swansea). Dus ik vind Katwijk wel een mooi startpunt zo.

Het eerste seizoen zit erop, en het is wel te stellen dat de eigenschappen van de spelers in de Tweede Divisie random zijn. Barendrecht kampioen, Maassluis gedegradeerd. Moet niet gekker worden.

67cc47893f1c6f43698dc85585bd33fa.png

Zit te twijfelen om langer bij Katwijk te blijven en er een stabiele subtopper in de Juup van te maken, maar aan de andere kant is het ook leuk om lekker veel random clubjes te hebben.

Ik wou ook een Journeyman starten met IJsselmeervogels. Eerste jaar 6e geworden in de Tweede Divisie. Jaar daarna kampioen, en dus gepromoveerd zoals dat pas kan in het tweede seizoen. Derde jaar in de KKD op de 9e plaats geeïndigd, play-offs gewonnen en naar Eredivisie gepromoveerd. Nu afgelopen seizoen 9e geworden. Dit jaar voor Europees voetbal gaan, mocht dat niet lukken ga ik naar een grotere club.  

3 uur geleden zei Pinolero:

Ik wou ook een Journeyman starten met IJsselmeervogels. Eerste jaar 6e geworden in de Tweede Divisie. Jaar daarna kampioen, en dus gepromoveerd zoals dat pas kan in het tweede seizoen. Derde jaar in de KKD op de 9e plaats geeïndigd, play-offs gewonnen en naar Eredivisie gepromoveerd. Nu afgelopen seizoen 9e geworden. Dit jaar voor Europees voetbal gaan, mocht dat niet lukken ga ik naar een grotere club.  

FM19? Want in mijn games promoveert de kampioen wel in seizoen 1.

Wel lekker man. Kan dat zelf alleen nooit opbrengen in een Journeyman, vind het juist leuk om in het buitenland 'naam te maken'. Beginnen bij een kleine club in NL, en dan al vrij snel naar een iets grotere club (maar nog steeds klein ;c ) in het buitenland. Geen idee, stukje roleplay ofzo  :-D 

Edited by Magikarp

Eindelijk wereldkampioen geworden met Nederland in 2030.

Nu hopen dat de brexit perikelen doorzetten en dat de Engelse clubs niet langer bij de top van europa horen en Nederland top 3 club coefficient mag gaan worden.

Met brexit perikelen doel ik op een klein beetje gebruik van de editor.

- Engelse regens met dubbele nationaliteit laten kiezen voor de andere nationaliteit

- Engelse economie naar beneden bijgesteld

- Jaarlijkse eindejaars bonus voor Engelse clubs naar beneden bijgesteld

Tevens:

- China, Japan & Amerika meer focus op eigen jeugd

Om te kijken of bovenstaande ook daadwerkelijk iets gaat wijzigen zal ik wel weer een paar jaar verder zijn in de game.

Zit nog te bedenken wat ik meer kan toevoegen aan Engeland... mogelijk een transfer ban voor de grote 6 clubs voor 2 jaar ( vanwege wat voor reden dan ook ) of misschien iemand hier nog een leuk idee?

Frustratie van het manager zijn van een amateur club. Als je succesvol bent dan ben je ook meteen de sjaak want dan worden  al je spelers worden weggekaapt door grotere club die de spelers wel een salaris kunnen geven. In mijn 3e seizoen zijn er tot nu toe 15 spelers weggekaapt door grotere clubs, er is weinig meer over van de selectie van mijn club uit Liechtenstein die vorige seizoen kampioen werd in de 6 level in Switzerland. Moet dus zo'n beetje weer opnieuw beginnen met mijn selectie.

Ben weer even verder gegaan met een andere FM save had er even genoeg van

52678019_10215818864197841_8864548946865815552_n.jpg