Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

Kneiterhard van start gegaan in de serie a. Begon nog niet zo voortvarend met een 5-0 verlies tegen inter, maar daarna alleen nog van napoli verloren, gewonnen van cagliari, uit tegen Ac Milan gewonnen en tegen Sampdoria, lazio en bologna 7 punten gepakt. Een prima start met een 7e plek. 

20 uur geleden zei Karlo:

Ik gebruik in deze game de Beowulf 4231 van Knap. En als ik uit/Europees speel zet ik mentaliteit op positief in plaats van aanvallend. 

Gaat dat goed Europees uit positief spelen? Lijkt me erg risky.

1 uur geleden zei Bas0314:

Gaat dat goed Europees uit positief spelen? Lijkt me erg risky.

Als uitgangspunt is het prima. Als je merkt dat je de onderliggende partij kun je altijd nog schakelen naar 'gebalanceerd'. Sowieso is het super belangrijk dat je speelt met de mentaliteit tijdens wedstrijden. 

23 uur geleden zei Pino:

Knipsel.PNG

Weet niet of ik dat er wel voor over zou hebben. Natuurlijk WK winst zou leuk zijn na drie verloren finales, maar om dat nou met Jan Olde Riekerink te doen :r 

Op 16-2-2019 om 17:25 zei Karlo:

Ik gebruik in deze game de Beowulf 4231 van Knap. En als ik uit/Europees speel zet ik mentaliteit op positief in plaats van aanvallend. 

Zieke tactiek zeg. Wat een goals en gemiddelden. Zal hem eens opzoeken. Al is het maar ter informatie.

6 uur geleden zei delichris:

Mooie plek in de ranglijst.

Ik gebruik als taktiek Not Thiago Mottas en heb allen de corners en ingooien veranderd 

39ac6135f3e264a2e1379676a00e3bd0.png

Interessante speelronde in Italië

058c911de12cf93c407c49d9be2b1b2f.png

ac7e8c8fcbcfb17a44c564c01a4a773d.png

Damn dat AC Milan is niet te stoppen zeg.... Lijkt er op dat we van onze troon gestoten gaan worden. Krijgen Milan nog uit

Edited by Thomassje123

Prima eerste seizoen in Amsterdam achter de rug 🙂

baq510m9.png

Spoiler

2o2yjiyja2215.png

zpeotk.png

Spelers als onder andere van Gelderen, Ekkelenkamp, Boadu maakten vooral minuten in Jong Ajax.

Edited by Kavinos

Dit belooft nog wat voor de toekomst, de nieuwe Virgil van Dijk. Hij is op dit moment mijn 4e centrale verdediger, dus als er wat is met een van de eerste 3 dan is hij aan de beurt. Misschien wat meer invalbeurten geven als de stand het toelaat. 

7522b40ee34be9d8f3ca0684254b6e07.png

ff55d9cb69aa3ede79e105d7cd552fc7.png

5 minuten geleden zei Mordurette:

Jij hebt echt leuke talenten tot je beschikking!

Ik mag niet klagen inderdaad. Mijn team zit vol met talent en dan komen er daarvan ook nog eens veel uit mijn eigen jeugdopleiding. 

Wtf, verkoop voor een kleine 80m in de winterstop tijdens mijn 1ste seizoen bij Atletico, mag ik er maar 5m van besteden ;e. Heb fucking Florentin Pogba als back-up back moeten halen, omdat ik anders geen wissels heb.

Wat is het toch heerlijk als een zelfgemaakte tactiek lekker loopt. Moet alleen wat meer schoten op doel zien te krijgen.

7OESdVu.png

Game weer even opgestart na een tijdje niet gespeeld te hebben. Perfect potje zo, had eigenlijk 10/11-0 moeten worden.

40a700f9c37af479d1a07dc65853de8d.png

5 minuten geleden zei Jespresso:

Game weer even opgestart na een tijdje niet gespeeld te hebben. Perfect potje zo, had eigenlijk 10/11-0 moeten worden.

40a700f9c37af479d1a07dc65853de8d.png

Heerlijk man. Wat voor tactiek speel je?

Ik zit nu in het 4e seizoen ( 1e seizoen Serie A) en sta netjes op een 8e plek. Ik scoor alleen wel echt erg weinig. Krijg de spitsen maar niet aan het scoren. Heb ik al last van sinds de Serie C. Daar had ik het geluk dat ik een spits had die er 10 vrije ballen bij in schoot, maar een puscas bijvoorbeeld, die veel te goed voor het niveau was, scoorde maar 6 goals oid.

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Heerlijk man. Wat voor tactiek speel je?

Ik zit nu in het 4e seizoen ( 1e seizoen Serie A) en sta netjes op een 8e plek. Ik scoor alleen wel echt erg weinig. Krijg de spitsen maar niet aan het scoren. Heb ik al last van sinds de Serie C. Daar had ik het geluk dat ik een spits had die er 10 vrije ballen bij in schoot, maar een puscas bijvoorbeeld, die veel te goed voor het niveau was, scoorde maar 6 goals oid.

Speel een eigen gefabriceerde strikerless tactiek. AI heeft er in 13(?) seizoenen Serie A geen grip op gekregen. Details staan in tactieken topic btw.

In de Serie B ging het allemal heel makkelijk bij mij, maar eerste halfjaar Serie A was een drama. Stond laatste met één gewonnen pot met de winterstop. 8e plaats vind ik erg netjes.

Edited by Jespresso

4 minuten geleden zei Jespresso:

Speel een eigen gefabriceerde strikerless tactiek. AI heeft er in 13(?) seizoenen Serie A geen grip op gekregen. Details staan in tactieken topic btw.

In de Serie B ging het allemal heel makkelijk bij mij, maar eerste halfjaar Serie A was een drama. Stond laatste met één gewonnen pot met de winterstop. 8e plaats vind ik erg netjes.

Netjes, zal het eens opzoeken.

Ja verbaasde mij ook dat het zo goed ging. Zowiezo rare competitie. Cittadella staat heel hoog. Evenals Torino.

Veel geluk met scouten gehad, kon zeker 3,4 hele decent regens kopen voor max 1 mil per stuk.

Eerste seizoen met Valencia is echt super verlopen met een lach en een traan op het einde. Hopelijk kan ik morgen een update plaatsen :)