Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Jespresso:

@r4vje een klassieke FM 4-0 voor bij rust en 5-0 winnen.

Mijn team moest in de 2e helft wat rustiger aan doen.

18 uur geleden zei Thomassje123:

Nee niks. Ik heb in de editor de jeugdwaardering nog maar iets omhoog gegooid. Dat levert nu in de jeugdlichting meer San Marinezen op dan Italianen. De jeugdwaardering is nu iets hoger dan Italië, vandaar. Jammer dat ik de editor nodig heb maar ik moet wel om verder te komen. 

Zonde inderdaad, maar als je zo ver bent en het dan nog steeds niet opschiet kan ik me er wat bij voorstellen.

Hier zijn we alweer hard op weg om kampioen te worden in de serie b. Volgend jaar zal een beproeving worden. Een paar spelers komen simpelweg te kort en echt goede transfervrije spelers willlen nog niet komen. Even kijken war er van die gasten over is als ik gepromoveerd ben. Helaas wou ponze niet komen dit seizoen, koos voor getafe. Was wel een eindbaasje geweest voor de serie b. 

Die veranderingen betekenen niet dat ik ineens wereldspelers krijg hoor, ik heb niet van San Marino een topland gemaakt. Ik heb alleen de reputatie en jeugdwaardering ietsje omhoog gegooid (Het niveau ligt nu ietsje onder een land als Polen)

Eerste seizoen op het hoogste niveau is altijd lastig, als je die goed door komt dan wordt het allemaal al een stuk makkelijker

Op 10-2-2019 om 15:32 zei Sanders:

Zeker, thx 

Zo dat is ff  geleden. Zonder ava lastig te herkennen, maar jij was toch die Barcelona (en NEC?) fan? 

15 uur geleden zei Thomassje123:

Die veranderingen betekenen niet dat ik ineens wereldspelers krijg hoor, ik heb niet van San Marino een topland gemaakt. Ik heb alleen de reputatie en jeugdwaardering ietsje omhoog gegooid (Het niveau ligt nu ietsje onder een land als Polen)

Eerste seizoen op het hoogste niveau is altijd lastig, als je die goed door komt dan wordt het allemaal al een stuk makkelijker

Ja zal buffelen worden. Ook omdat alle spelers ineens exorbitante salarisverhogingen willen. Keeper die van 9k per maand naar 60k wil. Dat ga ik

dus niet doen. 

Wou ik vingnati ( oid) kopen, groot talent van chievo. Verdient daar 23k, wil

hem contract aanbieden, minimaal 120k per maand. Dat is 20 procent van mijn salarisbudget. Nee dankje. 

Is er iemand met Vitesse begonnen en dan de kale uitvoering.

Ben nu bezig heb alleen maar transfervrije spelers gehaald en daar zitten een paar parels bij, een groot deel wil niet komen omdat ze denken dat het niet haal baar is te weinig geld zeggen ze  

Altijd leuk om waardeloze spelers een boost te geven voor hun toekomstige trainerscarrière:

bb3833eb4c2a64da5fcfea3b50439d31.png

Geen idee wat er gebeurde vanavond, maar ik ben heel blij met deze overwinning!

85d466255456d802afa9cc20a1dd3b07.png

Dankjewel Goretzka! 😍

Weet niet of dit het juiste topic is maar in dat stuk over Arzani staan twee fouten. Bij zijn positie staat centrale verdediger en bij zijn club staat Rangers FC en daar staat t logo van Celtic bij

Ben met een experimentje bezig. Speel met Ajax en wijs tot nu toe alle boden op elke speler af, in de hoop dat door prestaties en het winnen van prijzen het moraal goed blijft. Daarnaast hanteer ik een A en B-team zodat iedereen ongeveer even veel wedstrijden speelt. Dat ziet er zo uit:

Spoiler

JPkZsPb.jpg

Dit was seizoen twee, dat tot dit leidde:

Spoiler

TYSZ2UD.jpg

Ga nu zometeen aan seizoen drie beginnen, het EK 2020 is op dit moment bezig. Zit toch wel wat in dubio. De grotere talenten moeten natuurlijk ook speeltijd krijgen zoals Gravenberch, Taylor, Ekkelenkamp, Kühn. Misschien dat ik er toch voor kies een aantal spelers te laten gaan.

@Karlo Misschien de wat oudere spelers (S. de Jong, Schöne, Labyad, Huntelaar) laten vertrekken voor grotere talenten? Zodat je dragende spelers wel gewoon blijven.

20 minuten geleden zei Minitolluz:

@Karlo Misschien de wat oudere spelers (S. de Jong, Schöne, Labyad, Huntelaar) laten vertrekken voor grotere talenten? Zodat je dragende spelers wel gewoon blijven.

Zou ik wel willen, maar iedereen wil natuurlijk de Ligt, Frenkie, Ziyech, Neres en Dolberg. Heb de game gesaved na de CL finale en ben nu wat aan het ondervinden bij welke scenario's ik me prettig voel. Frenkie is naar City en Ziyech naar Napoli. Daarnaast wat spelers uit het 2e geloosd. 

Eerste twee seizoenen waren voor mij de grootste uitdaging en om dat te kunnen bekronen met een CL was al geweldig. Ik zie wel even hoe het loopt verder.

5 uur geleden zei Minitolluz:

Weet niet of dit het juiste topic is maar in dat stuk over Arzani staan twee fouten. Bij zijn positie staat centrale verdediger en bij zijn club staat Rangers FC en daar staat t logo van Celtic bij

Ik had één van de admins ook al een berichtje gestuurd, zal worden aangepast ;)

1 uur geleden zei Kavinos:

@Karlo heerlijke statistieken hoor. Hoe speel je? 

Ik gebruik in deze game de Beowulf 4231 van Knap. En als ik uit/Europees speel zet ik mentaliteit op positief in plaats van aanvallend.